Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - snaker

Pages: [1] 2 3 ... 55
1
Струва ми се доста глупаво да се иска еднакво увеличение за всички в сектора - не е нормално шофьорът, който обира целия негатив от трафик и пътници и е най-натоварен, да получи същото увеличение като чистачката, която замита халето, когато не реди клюки с останалите или някой в сервиза, който е от тия дето седят винаги по петима и гледат един как работи - който е работил в системата на МГТ със сигурност е виждал примерите - те са във всички поделения на градския.

2
А всъщност преди много години нямаше ли криви със стрелки от Западен парк към Красна поляна на кръстовището Стамболийски/Величков? Имам някакъв много смътен спомен за такива - съответно ако тогава  е можело да има, какво пречи и сега да се направят???

3
Честито на ползващите 63 в делник - след 8 сутринта целодневно ще е на час по целия маршрут. Това е абсолютно безумие, все пак линията се ползва от немалко хора от Бояна, Павлово, Бъкстон, Манастирски ливади за работа делник, после как да не ходиш с колата...

4
По непотвърдена информация в тролейбусен гараж Искър, а вероятно и не само там, са в процес на назначаване на шофьори от Таджикистан или Узбекистан (не запомних коя от двете държави). Ще им бъде подсигурена квартира от дружеството в район Кремиковци, от където ще имат и подсигурен служебен превоз. Това по повод огромната липса на водачи и постоянно открити коли. Дали е вярно, ще разберем съвсем скоро. Ако някой има сигурна информация по темата, нека сподели.

5
Само че реално пропуската нещо много важно - за излзиатащите полети има изискване да си 2 часа преди полета там - това означава, че дори първия полет да е в 6 сутринта, трябва да си там в 4 или да тръгнеш от вас около 3:00-3:30. Пристигащите пък да речем, че са в 00:00 последно - докато минеш паспортен конктрол и си изчакаш багажа (който ми се е случвало да чакам и час и половина на нашето летище специално - Т2) и преспокойно си става 1:00-1:30 и реално без нужда от транспорт до летище остава само диапазона 1:30 - 3:00. Лятото има страшно много чартъри, пролет и есен също - Тунис, Турция, Египет, Гърция и т.н., които обикновено излитат доста рано и кацат късно. Определено ако има автобус, би се ползвал - поне от тези, които са в посоката му. И такситата могат да са спокойни - винаги ще има и за тях хора, защото евентуалния автобус не може да е за навсякъде, а и не на всеки му се мъкнат куфари след полет.

6
Определено това с ТБ3 беше някакъв окаян опит да се натъпчат хората в нея и да се дадат някакви измислени връзки, които никой не е търсил (или поне не в голяма степен). Определено с редовен ТБ1 беше много по-добре за Левски и протежението на Владимир Вазов. Тази връзка, която дава ТБ 3, преспокойно може да се прави от подсилен ТБ1 на 5-6-7 минути с прекачване на СУ на 4/11. 8-цата я засичам всеки ден сутрин към 9-10 и вечер към 18:30 на Гешов и България - има достатъчно хора винаги и в двете посоки - особено вечерта, дори сега, когато се припокрива по-силно с ТБ7.

7
Разни / Re: Кварталите на София
« on: 26.10.2024, 23:58:22 »
Зависи - ние когато търсихме, искахме точно Павлово/ Бъкстон, което реално е едно и също като квартал, но почти нямаше предлагане на това, което ние търсихме. Заглеждахме и Гърдова глава, като локация на пръв поглед е супер - близо до планината, до тм5, сравнително зелено и спокойно е, но след като отидохме веднъж на оглед, се оказа, че това наистина това е вилна зона - уличките са тесни, без тротоари, с много завои и най-важното изходите от квартала са силно ограничени и като брой и като посока на излизане. Лично аз доста подценявах Манастирски ливади като цяло, но в крайна сметка купихме точно там и се оказа, че Манастирски Запад в частта която е до бул. Бъкстон изобщо не е зле, но най-добре е да се разходиш и да видиш къде ти допада чисто като усещане, а и като транспортни връзки, магазини и т.н.

8
Наистина не разбирам защо не ползват входа на Практикер. Има много подобни примери на различни обекти с общ вход - в момента се сещам за Практикер и Хит на Панчо Владигеров между Люлин и Обеля. Достатъчно спънаха движението съв светофара при болница Надежда, а сега допълнително и с този. И не е само за трамвая проблема, а за цялото движение, тъй като направиха лявата лента на булеварда в посока Овча купел и за напрво и за наляво към Практикер, предполагам и на новия светофар ще е така.

9
По-рано днес, около 18:15-18:20 3 броя автобуси 74 един след друг на сп. Пиротска посока Гоце Делчев. А задъстването по Ботев беше плътно от Сливница до Т. Александров. Никой не си направи труда да коригира фазите по Ботев, докато трае ремонта на Опълченска и целия трафик е пренасочен от там.

10
Трамваи / Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« on: 13.09.2024, 23:28:01 »
Вчера около 18:30 преди кръстовището на Ботев с Тодор Александров 3415 беше останал на изолатор и видях, че ватмана сваля няколко пъти пантографа, явно нещо се опитваше да задейства, не знам. След неуспешните опити водачката излезе от трамвая и отиде до задния - Песа - мислех че ще се закачат, за да избута закъсалия малко напред, но жената извика колегата си, който се качи в кабината на Инекона и започна нещо да натиска. Не знам дали са успели да изкарат трамвая от изолатора, защото бях с колата и светна зелелно - та въпроса ми е Инеконите имат ли някакъв резервен акумулатор или друг способ за прдидвижване без ток?

11
Не е единствения - миналата седмица се возих на 1662 или 1664 беше, не съм сигурен, по ТБ2 сутринта и също пътниците си натискаха бутоните за отваряне на вратите.

12
В никакъв случай не оправдавам поведението на водача към детето, аз самия имам дете, но има такива пишлемета, дето си мислят, че са центъра на Вселената и всичко им е позволено. Обикновено са притежатели и на цветущ речник, та не бих се очудил, ако наистина шофьора е бил провокиран, за да се стигне до видеото.

13
Специално за днешните Манастирски ливади Запад в горната част между колелото на ТБ 2, Родопски извор, ул. Българска легия и бул. Бъкстон е имало и все още има в изобилие стари къщи на поне 40 години.

14
Доста интересна тема, досега не я бях зачитал. Прави ми впечатление, че зоната, която в момента се води Манастирски ливади Запад, поне до 90-те години стои без това име. Някой има ли идея към кой квартал е спадал района до днешното му наименование, тъй като виждам, че Манастирски ливади се е водил само района около ул. Луи Айер?

15
Днес минах покрай спиращия на Баня Мадара 1667 и определно се чува доста шумно, вероятно от дифернциала. Не бих казал, че е дразнещо, но не е обичайния звук със сигурност.

16
Аз също подкрепям идеята за възстановяване на трамвая по бул. Витоша, освен ако не се реализира рампата по Скобелев, което едва ли ще се случи скоро. В момента настилката по бул. Витоша е толкова разбита, че няма да е голяма загуба премахването и и поставянето на релси обратно, както си беше преди. Отделно, че това е най-прекия път към Мария Луиза. Само че в този случай се губи връзката на трамваите с Петте кьошета, която пък остава за южните квартали посредством  ТБ 2, 8 и 9.

17
Някой ползвал ли е въпросната линия в Манастирски ливади, има ли я изобщо още?

18
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 25.05.2024, 00:00:11 »
Добре де, уж новата власт много милее за трамваите - за чий ххх ги държат линии като 1 и разкриват такива като 15. Това излишно хаби човешки ресурс, който все повече липсва. Да не говорим, че 7 и 27 могат съвсем успешно да се обединят в една линия по М. Луиза, като се компенсира Ботев със сгъстен ТМ6.

19
Не знам точно какво се е случило на „Сливница“, но между „Димитър Петков“ и „Опълченска“ има повсеместни напречни неравности, усеща се като каране по бабуни.

Така е от години там, първите пъти когато минавах там се чудех нещо на колата ми ли и има, но вече не му обръщам внимание. Нямам идея на какво се дължи, вероятно грешно проектиране/ полагане на асфалта.

20
Мился, че не е коментирано (извинявам се, ако е) - на К. Величков и Д. Петков, при Кенара вече има лунен светофар за ляв завой за тролеите от 6 и 7 за гараж. От самите шофьори ли се активира или има някакъв датчик по мрежата, който регистрира наближаващ тролейбус?

Pages: [1] 2 3 ... 55