Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - V.Peichev

Pages: [1] 2 3 ... 483
1
При сегашното състояние - недостиг на водачи и много извънреден труд може би наистина тези линии заедно с въздуховози отникъде-заникъде като 28 и редкият дублиращ ТМ 6 и 27  ТМ1 и т.н. е уместно да отпаднат. Двуетажните автобуси могат да се движат временно по 78 докато се намери подходящ крайградски маршрут или евентуално АПИ оправи пътя до Долни Пасарел.  :rolleyes:

2
Дейците на Евророма и Съюз на клошарите работят ефективно по сортирането и оползотворяването на отпадъците.  :)

3
София се нуждае от финансист от ранга на проф. Ал. Томов и проф. Р. Гечев.  :)

4
Все пак Борисов е минал психотест в АМВР, където се изисква интелект максимум един милиционер - 1/1000 от интелекта на еталонната букова талпа.  :)

5
1404 по 11, доста празен. Мина 2-3 минути след претъпкан MAN.   :)

6
Пресичането на трамвайна и тролейбусна мрежа на кръстовището на Дондуков и Кракра е по-сложно, но няма проблеми. Не виждам какъв е проблемът да се сложат нормални изолатори и на Кракра и Сакъзов. Това би изисквало само няколко часа спиране на трамвайното и тролейбусното движение.  :rolleyes:

7
Все едно 8 няма особено значение за Кривина и единственият реален вариант да стане по-редовен без увеличение на транспортната задача е съкращаване до Видните. Намаление на интервалите с 10-15 минути и по-добра синхронизация с 14 в общите участъци могат да привлекат пътници. :rolleyes:

8
СПТУТ, ТЕЦ София-Изток и гараж Дружба се обслужват от 88, до гаража ходи също 404. На практика само къщите в Горубляне около Павел Красов нямат друг транспорт освен 8. От друга страна сравнително редовният делник пик 14 е достатъчен за сравнително малкото село Кривина, сравнимо като население с Горни и Долни Богров, докато Видните и къщите около гарата в Казичене са извън пешеходна достъпност до сегашния му маршрут. Не се вижда по-добро решение от съкращаване на 8 до Видните, което ще го направи значително по-редовен. 

9
Разделяне на линията със същия брой коли няма как да я направи по-редовна - интервалите ще се запазят навсякъде. Принципно има смисъл 8 да се съкрати до Видните с намаляване на интервалите с 10-15 минути - 14 обслужва Кривина при това е дълга линия и обиколка на Казичене и Видните ще доведе до сериозно увеличение на транспортната задача. Видните и къщите около гарата в Казичене са извън пешеходна достъпност до сегашния маршрут на 14. :rolleyes:

10
По спомен само в гараж Малашевци имаха 7! счетоводителя, от които само трима имаха компютър. Това явно е някакъв остатък от соца, когато е имало хора, които са ходели на работа, само за да пият кафе и да получават заплати.
Нужни са хора, които могат да помогнат при нужда с добър съвет и да контролират работата. Руснаците казват "Один с сошкой, семеро с ложкой".  :)

11
Бившето полувисше сега се казва "Професионален бакалавър", бившите полувисши институти станаха колежи. :)

12
Стамболийски-Пещера има пет пътнически влака на ден в посока и дори няколко товарни допълнително не биха оправдали електрификация. Димитровград-Подкова има три пътнически влака на ден в посока и няколко товарни също не биха оправдали електрификация особено след Кърджали, където има малки градчета и села и няма големи производства. Евентуално в по-далечно бъдеще може да има смисъл при връзка с Гърция.  :rolleyes:

13
За съжаление архиепископ Сахак Машалян не може да помогне, тъй като жалбите на турците не подлежат на разглеждане от 1894г.  :rolleyes:

14
Главните линии са на практика електрифицирани, останали са само клонове с малки потоци пътници и товари за които електрификацията е съмнителна идея примерно Свищов-Троян, Самуил-Силистра, Разделна-Кардам, Стамболийски-Пещера, Димитровград-Подкова и т.н.  :rolleyes:

15
Присмял се хърбел на щърбел - Борисов не беше по-добър кмет както и Пъдпъдъкова.  :rolleyes:

16
Може да се спре редкият и дублиращ 6 и 27 ТМ 1, да се махне втората кола на цигановоз 10, да се ореже цигановоз 79, да се спре временно въздуховоз 28 отникъде-заникъде, да се премести ТМ 3 по Скопие с по-малко коли докато трае ремонтът на Стамболийски и т.н. за да се намали извънредният труд без драстично влошаване на обслужването.  :rolleyes:

17
Лилков да си гледа физиката, не става за политик. :rolleyes:

18
Hypocrisy - Request Denied


Класика на шведите с наситена атмосфера, смени на ритъма и мелодията, чисти и екстремни вокали на високо ниво.  :) :fan:

19
Прилага се прогресивна водноразтворима маркировка, която се измива от дъждовете.  :)

20
На кръстовището на Велчо Атанасов и Марагидик съчленен автобус ще има сериозни трудности - радиусът на завоя  е доста малък. За разлика от останалите проблемни завои в Редута този може да се коригира бързо и лесно за един уикенд - трябва само да се скоси тротоарът, да се премахнат 1-2 малоценни дървета и да се преместят пътните знаци и контейнерите за отпадъци.  :rolleyes:

Pages: [1] 2 3 ... 483