Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Sixkiller

Pages: 1 ... 91 92 [93] 94 95
1841
Това гледали ли сте го -

М-тел лууп - тролей с графити :)

1842
Вместо името на раздела "Мнения, които не са на мястото си", може да го озаглавите "Говорилнята - място за всякакви разнородни теми" звучи по-добре  :)

1843
Виждам разделили сте транспорта в другите градове, ами не е лошо и още раздели да се добавят...  ;)

1844
Други градове / Re: Благоевград
« on: 17.03.2009, 09:16:36 »

1845
Други градове / Re: Благоевград
« on: 10.03.2009, 09:42:41 »
Коя година построиха тролейбусната мрежа в Благоевград и по нея тестван ли е някакъв тролей.До колкото знам токоизправителни станции има и липсва само депо.
Около 1991-1993 е правена мрежата.Тролей не е имало и никога и едва ли ще има...депо няма.

1846
Други градове / Re: Други градове
« on: 06.03.2009, 11:30:09 »
Не, Иво, не ! Стоевци е квартал на плачковци,но Плачковци е нещо като отделен град.Линията е от единият квартал на Трявна до квартала на Плачковци, но се третира като градска линия.

1847
Хвърлям малко повече информация около Габровския 302 - вече в Плевен под номер 102,той е бил разменен за нещо.Още няколко Габровски тролейбуси са били продадени на Омуртаг за по 1500-2000 лева още през периода 1990-1999  :fan:

1848
Други градове / Re: Други градове
« on: 22.02.2009, 22:18:49 »
Знаете ли че и в Трявна има градски транспорт ?
Странно,но факт ! Има една автобусна линия - Стояновци - Плачковци,на нея търкалят 0303-ки и отвреме-навреме 11М4.От единият квартал на града,до другият,ама то е на 5 км от Трявна,или повече,не съм сигурен,но имат транспорт,ако някой пита мога да помогна с инфо  :)

1849
Пловдив / Re: Пловдив
« on: 22.02.2009, 22:16:42 »
Испанци искат фабрика за автобуси в Пловдив, обмислят монорелсова железница

Източник: News.Plovdiv24.bg 1

Да построят фабрика за производството на автобуси в Пловдив поискаха представители на седмата по големина и номер 1 сред производителите в Испания корпорация "Мондрагон" на среща днес със заместник-кмета по икономика Александър Константинов и заместник-кмета по евроинтеграция Ганчо Колаксъзов, предаде репортер на Plovdiv24.bg. Корпорацията притежава 72 завода за производство на различни изделия с амбицията до 2012 г. броят им да нарасне до 90. В седем страни на няколко континента се произвеждат по 4000 автобуса годишно.

В Пловдив ги е довело желанието на познатия им от години добър според тях предприемач, свързан с транспортния бизнес, Ангел Батаклиев да направи завод за производството на български автобуси. Вече са разговаряли с представители на правителството и на Българската стопанска камара, днес заявиха намерението си и пред пловдивските управници. Предстои сериозно проучване от какви точно автобуси има нужда страната, за да се уточнят параметрите на бъдещото предприятие.

"Бихме се радвали, ако една такава могъща компания присъства в Пловдив", увери Александър Константинов и запозна гостите с нарастващите транспортни проблеми на града. Според него не може да се направи метро, късно е да се развива трамваен транспорт, а в момента имало идея да се инвестира в монорелсови железници над булевардите, по които да се движат малки мотриси. Този транспорт бил няколко пъти по-евтин от метрото, използвала се готова вече инфраструктура, екологията не страдала. Испанците предложиха помощ за намиране на най-добрия вариант чрез една от най-сериозните европейски консултантски компании, която е част от системата на "Мондрагон". Добър вариант според тях за пловдивските транспортни проблеми биха могли да се окажат използваните вече в Германия, Франция и Испания така наречени трамваи-влакчета: бързи влакчета свързват града с близките селища, а във вътрешноградските условия се движат като трамваи. Би могъл да се използва и опитът на град Билбао, който много се доближавал до Пловдив - и по брой на жителите, там също имало и хълмове, и река. Според гостите трябвало да се търсят решения, които да не нарушават красивия лик на Пловдив с неговите прекрасни улици.

Според "Мондрагон" страната ни се нуждае от подмяна на автобусния парк с нови и екологични возила, които корпорацията може да произведе. При следващи срещи ще се уточняват конкретните детайли - колко инвестиции, броят на работниците, типът автобуси. Най-реалната българо-испанска инвестиция е между 15-20 милиона евро за изграждането на фабрика, в която ще бъдат заети около 200 работници и ще се произвеждат 2 автобуса дневно. Според Константинов може да се намери място в индустриалната зона, на мястото на недовършените постройки зад "Рекорд", или на 7-8 км към Куклен, а с чудесна база, подходяща за целта, разполагал и Ангел Батаклиев.

http://news.plovdiv24.com/78070.html

=========Край на цитата============
Как мислите ? Има ли в България потенциал още за подобни дейности ? Дали бихме могли да си върнем славата на автобусен производител ?  :fan: Дано...

1850
Наистина,намалете съобщението в нормален шрифт, и по-правилно би било заглавието "Анти Метродиаметър 3" или "Не подкрепяйте Метродиаметър 3" !

1851
Днес се возих на един от любимите ми автобуси-туристическият Чавдар инв.номер 1061, по излетна линия 66. Много ми хареса, вече си има и ДВД вътре вижда се най-отпред в снимките на салона, има два огромни калорифера отпред и отзад а посредата още няколко по-малки и е много топло вътре. Също така шофьора като слезе си отваря и затваря вратите на рейса с дистанционно. Ето снимките от днес, 21.02.2009-та година на обръщалото при хотел Морени.

Ако питаш за фотогалерията към www.buschavdar.hit.bg  - нещо става със сървърите на бг фото,не е от мен проблема,отворят ли БГ фото след прифалктиката и галерията ще работи !


1852
ЧРД Дифиан и от мен !  :)

1853
Някой знае ли къде в България вече останаха Б 14-20 ? Аз мисля че те са само във Враца и Перник,но дали ? Кажете ако знаете къде още има от въпросният модел.

1854
Други градове / Re: Благоевград
« on: 10.02.2009, 15:59:48 »
Кратка информация за състояние на транспорта в Благоевград:

1) Състоянието на ККМ е повече от трагично.Не очаквайте скоро тролейбуси тук.
2) Наскоро беше докаран стар нас нов гръцки ман - http://bgphoto.net/photos/34024/o633684074097386790.jpg
3) Автобусите са си все така стари,нищо не се обновява,а и наистина мрежата ако не беше изрязана преди няколко години спокойно можеше сега да се се използва за някъде другаде в България...но уви !
За финал снимки от транспорта в Благоевград - http://bgphoto.net/Photos.aspx?UserId=34024&AlbumId=127601
снимките по-към края на албума  :(

1855
Безспорно "Общински пътнически транспорт" - град Габрово :)

1856
В такъв случай каква модификация идва ?

1857
Ето на какъв модел попаднах докато търсих автобуси в мобиле:
Прилича на ЧАВДАР 130 с две врати...но нали няма такъв модел ?
http://pic-bg.net/files/2fxq35zqt5exd10lne85.jpg
http://pic-bg.net/files/su2hbu4wkn6ez5nscqq3.jpg
http://pic-bg.net/files/h2rwumeyzfszedy86f9n.jpg

Ето какъв е профила на автобуса в мобиле:

Chavdar C mand2866uh

16000 ЛВ.       

Дата на производство януари 1993 г.
Тип двигател Дизелов
Скоростна кутия Автоматична
Категория Пътнически
Брой места 36
Брой оси 2
Пробег 300000 км
Цвят Кафяв

Как мислите ? Това мерцедес ли е,ман ли е,или чавдар ? Един приятел го опреличи на ЧАВДАР,аз пък не мисля така...какво мислите вие ?  :)

1858
Предлагам в тази тема да обсъждаме чешката марка автобуси "Кароса",защото търсачката не ми индексира тема за въпросната марка...(Ако има вече такава тема,нека бъда извинен и тя да бъде изтрита).
Аз лично имам няколко въпроса за марката:
-Коя година е произведен модела Б 731 и моделите C734,технически характеристики,ако някой има и схеми няма да е лошо... :)

1859
10 000 километра също са си добре ! Продава се също и някакъв кента-хибрид на 11М4...
Междудругото,този аутосан-чавдар си е жив чавдар с едно лого на аутосан отпред  ;)

1860
Благодаря за честитката с малко закъснение на west_1 !
Весела Коледа на всички !  :)

Pages: 1 ... 91 92 [93] 94 95