Транспортът по света и у нас > Транспортът по света

Турските автобуси

<< < (3/7) > >>

Repcho:
абе Иво, ти май не искаш да разбереш че и Мерцедес Тюрк могат да ти го направят съз затъмнени стъкла, с готини седалки, климатик, аудиоуредба и т.н. Както си го поръчаш така ти го правят, айде стига вече  с тия глупости да сравняваме 2 автобуса като единия е фабрично с повече екстри

ozzy:
Така е, климатикът и тапицираните седалки се поръчват допълнително, то се вижда, че на Конектото е предвидено да се сложи тапицерия.

maniak:
иво, да те питам тогава защо в Германия продължават упорито да купуват рейсове с
--- Quote ---пластмасови легени, в сив и скучен салон, без климатик, озвучителна уредба, с по-малки стъкла, без регулатор на температурата в салона и
--- End quote ---
турско производство, но МЕРЦЕДЕС???
защо не си купуват най-готините и удобни рейсове - den oudsten?

Ivo:

--- Quote from: maniak ---иво, да те питам тогава защо в Германия продължават упорито да купуват рейсове с  турско производство, но МЕРЦЕДЕС???
защо не си купуват най-готините и удобни рейсове - den oudsten?
--- End quote ---
Е защо да купуват турски, те в Манхайм си правят Ситарото, а пък имат и Сетри, също тяхно производство, МАН-ове, също техни, Соларис-полско проиводство, Ден Оудстен имат в Берлин, може и в други градове.
Но все пак темата е за Еридантранс, да не навлизаме много в оффтопик.

etnies:

--- Quote from: Ivo ---Е да ама все пак съгласете се, че по-добре няколко годишен луксозен западен автобус от рода на 5031 или 5003 например, отколкото нов турски таралясник. Предполагам на всички ще им е по-удобно да пътуват в автобус от типа на 5031- с климатик, ергономични седалки като в туристически автобус, с регулатор за температурата в салона, аудиоуредба, големи панорамни затъмнени стъкла, много по-тих двигател,и като цяло много по-приятен салон, вместо в турски Конекто, на пластмасови легени, в сив и скучен салон, без климатик, озвучителна уредба, с по-малки стъкла, без регулатор на температурата в салона и др. Разликата е огромна, голяма работа че единият е ползван 3-4 години, все пак изработката по инщо не може да се сравнява с тази на турският. Говоря за конктрен случай ако сравняваме 5031 с 9001 например.
Друг е въпроса, че турското производство е било винаги с 10-20 години назад-ако вземе да парвим сравнения-немският О 302 излиза през 60-те години, турският през 90-те, Нископодовият О 405 излиза някъде в края на 80-те, турският О 345 Г отново по-стар като технология едва през 97-ма, Ситарото също излиза някъде през 97-ма, турският вариант едва 2007-ма. Примери още много, като цяло може да се каже че вървят средно с 15-тина години назад в производството на автобуси.
--- End quote ---

Спокойно, идва краят на турското забавяне в автобусостроенето - от 2008г. всички градски автобуси на Мерцедес започват да ги правят в Хошдере, Турция.

п.п. Темата се изроди и ще бъде основно разчистена

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version