Author Topic: Общински Транспорт Русе АД  (Read 77103 times)

Offline simo

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 889
  • Живота е като стълба в кокошарник-къс и осран
    • View Profile
Re: Общински Транспорт Русе АД
« Reply #360 on: 24.01.2023, 16:56:35 »
Ако са от Брюксел, ще е интересно дали са три врати и модел. Обяви в нета с Ванхолове от там има само дву врати и евро 4 за по 8000 евро бройката.

Online bgdimitrov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 409
    • View Profile
Re: Общински Транспорт Русе АД
« Reply #361 on: 24.01.2023, 17:11:27 »
Видях един от тях на пътя към Русе, с две врати беше.

Offline KillKill

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 851
  • Враг на Автотранс
    • View Profile
Re: Общински Транспорт Русе АД
« Reply #362 on: 24.01.2023, 17:54:59 »
Тия или по старата версия ? http://phototrans.eu/14,469903,0,Van_Hool_A330_8187.html

Offline pesho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1079
    • View Profile
    • Email
Re: Общински Транспорт Русе АД
« Reply #363 on: 24.01.2023, 18:10:45 »
Снимката е от форум skyscrapercity. 2007ма са произведени. По снимки не виждам отваряеми прозорци, но климатиците им трябва да са в изправност.
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline simo

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 889
  • Живота е като стълба в кокошарник-къс и осран
    • View Profile
Re: Общински Транспорт Русе АД
« Reply #364 on: 24.01.2023, 19:19:19 »
Същите от обявите. Няма да повдигам въпроса колко неща не съответстват съгласно поръчката, докато не ги видя регистрирани и по маршрутите.

Offline pesho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1079
    • View Profile
    • Email
Re: Общински Транспорт Русе АД
« Reply #365 on: 24.01.2023, 20:06:13 »
Отговаря си на условието. Между 11 и 13 метра, еднакъв цвят, тапицирани седалки, 2 или 3 врати, климатик/парно, електронни табели 3 броя, но само дето нямат прозорци отваряеми. Вероятно този на водача ще се приеме или ще сложат един преди регистрацията.
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline Mammoth

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3181
  • ČKD
    • View Profile
Re: Общински Транспорт Русе АД
« Reply #366 on: 24.01.2023, 21:16:05 »
Возил съм се на тях в Брюксел преди 2-3 години. Не лоши автобуси, но са малко странни.

Online bgdimitrov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 409
    • View Profile
Re: Общински Транспорт Русе АД
« Reply #367 on: 24.01.2023, 23:16:29 »
Спрямо busphoto.eu в Брюксел първоначално са доставени около 120 бройки от въпросните Van Hool автобуси. Дано и останалите 10 бройки втора ръка за Русе доставят от тях, че да имаме единен автопарк.
« Last Edit: 24.01.2023, 23:18:01 by bgdimitrov »

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4491
    • View Profile
    • Email
Re: Общински Транспорт Русе АД
« Reply #368 on: 25.01.2023, 10:33:01 »
Сто процента таралеж в гащите. Стефан излезе прав за Ван Хоол. В завода, където работя, правехме основен ремонт на абсолютно същите автобуси - и единични, и съчленени, собственост на York Region Transit, Маркам, северно от Торонто. Въпреки основния ремонт, след няма и две години, в момента са в процес на бракуване и замяна с Ню Флайър (които са здрави, но са като правени в час по трудово). Двигателят им загрява непрекъснато и са тотално ремонтонепригодни - за да се смени един кабел, фасунка или крушка, трябва да се свали цял панел от вътрешната облицовка на тавана. Да не говорим за по-сериозни работи. Да, красиви са, изваяни, удобни за пътниците, но до там, или с други думи да му се изчерпи ресурса и за брак. Същата работа като Неоплан - красавци, но технически кръгла нула. За вашия случай, ако ще е на старо, единствено Цитаро от Швейцария, и то на едноцифрен брой години, е някакво решение. В най-големите градове, като Брюксел, Берлин, Виена ако щете, автобусите най-бързо се амортизират.
« Last Edit: 25.01.2023, 10:37:24 by IKAR »
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline rs_section

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 150
    • View Profile
    • Email
Re: Общински Транспорт Русе АД
« Reply #369 on: 25.01.2023, 12:44:38 »
Сто процента таралеж в гащите. Стефан излезе прав за Ван Хоол. В завода, където работя, правехме основен ремонт на абсолютно същите автобуси - и единични, и съчленени, собственост на York Region Transit, Маркам, северно от Торонто. Въпреки основния ремонт, след няма и две години, в момента са в процес на бракуване и замяна с Ню Флайър (които са здрави, но са като правени в час по трудово). Двигателят им загрява непрекъснато и са тотално ремонтонепригодни - за да се смени един кабел, фасунка или крушка, трябва да се свали цял панел от вътрешната облицовка на тавана. Да не говорим за по-сериозни работи. Да, красиви са, изваяни, удобни за пътниците, но до там, или с други думи да му се изчерпи ресурса и за брак. Същата работа като Неоплан - красавци, но технически кръгла нула. За вашия случай, ако ще е на старо, единствено Цитаро от Швейцария, и то на едноцифрен брой години, е някакво решение. В най-големите градове, като Брюксел, Берлин, Виена ако щете, автобусите най-бързо се амортизират.

Дали има разлика в качеството и сглобката, както и в моторите за американския и местния белгийски пазар?

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4491
    • View Profile
    • Email
Re: Общински Транспорт Русе АД
« Reply #370 on: 25.01.2023, 12:57:20 »
Никаква, само дето на нашите в Канада двигателят им е Каминс, скоростната кутия на някои е ZF, на някои Allison.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline Chezare

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 630
    • View Profile
Re: Общински Транспорт Русе АД
« Reply #371 on: 25.01.2023, 19:41:35 »
Сто процента таралеж в гащите. Стефан излезе прав за Ван Хоол. [...] Същата работа като Неоплан - красавци, но технически кръгла нула. За вашия случай, ако ще е на старо, единствено Цитаро от Швейцария, и то на едноцифрен брой години, е някакво решение. В най-големите градове, като Брюксел, Берлин, Виена ако щете, автобусите най-бързо се амортизират.
Едно по едно:
1. За автобусите Ван хоол- чак таралеж в гащите не, в Белгия са в доста добро състояние, но наистина са най-смотаните европейски автобуси. Обаче при тролейбусите се представят повече от добре.  :)
2. В Цюрих има Неоплани, които са на 18 години. Там са страшно добре поддържани и изглеждат като чисто нови. Определено не са боклуци, след като част от цюрихските бройки бяха продадени за втора употреба в Мюнхен! Може би бройките за Америка са по-некачествени, но определно европейските бройки са си добри.    ;)
3. В Швейцария няма да намериш Цитаро на едноцифрен брой години, просто защото Цитаротата са качествени и в Швейцария навсякъде ги експлоатират двуцифрен брой години  :neznam:
« Last Edit: 25.01.2023, 20:09:23 by Chezare »

Offline Boo

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 22
    • View Profile
    • Email
Re: Общински Транспорт Русе АД
« Reply #372 on: 25.01.2023, 23:21:48 »
Сто процента таралеж в гащите. Стефан излезе прав за Ван Хоол. В завода, където работя, правехме основен ремонт на абсолютно същите автобуси - и единични, и съчленени, собственост на York Region Transit, Маркам, северно от Торонто. Въпреки основния ремонт, след няма и две години, в момента са в процес на бракуване и замяна с Ню Флайър (които са здрави, но са като правени в час по трудово). Двигателят им загрява непрекъснато и са тотално ремонтонепригодни - за да се смени един кабел, фасунка или крушка, трябва да се свали цял панел от вътрешната облицовка на тавана. Да не говорим за по-сериозни работи. Да, красиви са, изваяни, удобни за пътниците, но до там, или с други думи да му се изчерпи ресурса и за брак. Същата работа като Неоплан - красавци, но технически кръгла нула. За вашия случай, ако ще е на старо, единствено Цитаро от Швейцария, и то на едноцифрен брой години, е някакво решение. В най-големите градове, като Брюксел, Берлин, Виена ако щете, автобусите най-бързо се амортизират.

Каквито и да са Ванхолите, във всеки случай са огромна стъпка напред от на 90% амортизираните Исузута и Аувертери, които отдавна трябваше да са за скрап. Всяко влизане на европейски 12-метров автобус, с нисък под и работещи електронни табели и климатик е повод за празник в Русе. 😀

Offline Boo

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 22
    • View Profile
    • Email
Re: Общински Транспорт Русе АД
« Reply #373 on: 27.01.2023, 23:47:14 »
ИБИС техници София са потвърдили, че автобусите са в Русе, 22 на брой. Да са ни честити и дано в най-скоро време се сбогуваме завинаги с измъчените Исузута.

Offline david

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 115
  • 2914 (1987 - 2021)
    • View Profile
Re: Общински Транспорт Русе АД
« Reply #374 on: 28.01.2023, 13:37:47 »
Пълна подигравка с хората бяха тези Исузу.
Като се возих лятото в тях, бях принуден да стоя наведен, защото са прекалено ниски.  :help: Като бонус бяха и отвратителната возия, жегата в тях и многото народ, който се мъчеше заедно с мен. За около 7, 8 спирки тениската ми беше залепнала за мен и вече ме болеше глава.
Ikarus 280.92T GANZ ELEKTROTECHNISCHE WERKE


Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16718
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Общински Транспорт Русе АД
« Reply #376 on: 28.01.2023, 16:51:12 »
https://www.facebook.com/IBISserviceBG/posts/pfbid0DcoJavM657KEpkJidvFkg1yB9gUg9woQcrrQ7u9m1zgf3TfjTiQnpjSPz8U6NTMUl
Чета, какво е написал Марио… Не трябваше ли по условието на поръчката да имат информационна система, или те си имат, но никъде не е казано, че трябва да е в работещ вид!?

Offline dst1123

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 283
  • Т25 (199x-12.2015)
    • View Profile
    • Email
Re: Общински Транспорт Русе АД
« Reply #377 on: 28.01.2023, 19:19:26 »
https://www.facebook.com/IBISserviceBG/posts/pfbid0DcoJavM657KEpkJidvFkg1yB9gUg9woQcrrQ7u9m1zgf3TfjTiQnpjSPz8U6NTMUl
Чета, какво е написал Марио… Не трябваше ли по условието на поръчката да имат информационна система, или те си имат, но никъде не е казано, че трябва да е в работещ вид!?
Взети са на тънка цена ,8к евро парчето ако не се лъжа. Поне таблата са RGB на номера на линията...