Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - mediar

Pages: [1] 2 3 ... 49
1
В сряда в 1212 по линия Х9 се чуваше силно бучене и имаше силни вибрации от предния мост всеки път, когато автобусът набереше скорост, по-висока от 20-30 км/ч. Усещаше се все едно се движи с включена ръчна спирачка или с активирани спирачки на предните гуми. Не знам каква е била истинската причина, но пуснах сигнал през портала за сигнали на общината.

2
много по добре би било да се изгради лифта до хижа Плевен, вместо да се лансира нов (и противоречив) проект.

Какъв е този лифт до хижа Плевен, има ли проект? Тя нали си има товарен лифт?

По принцип не е добре да има лифтове до всяка хижа, особено като са близо до национални паркове, защото се напълва с кашкавал-туристи по джапанки и с токчета, видя се какво стана на Седемте езера...

Това тук е долната станция - https://maps.app.goo.gl/wDYuJYUxkTTWpGzE9 , тук са нахвърляни седалките - https://maps.app.goo.gl/2ii7yxDdbujp1uve8 , а според историческите изображения в Google Earth е имало почистена и доста широка просека нагоре до хижата и са били изградени бетонните основи на стълбовете, която сега се е самозалесила и е изчезнала. Строежът е бил през 2003-та година и явно тогава някъде е бил спрян и изоставен.

3
https://call.sofia.bg/bg/Signal/Details/526444

Аз съм писал за автобус с инвентарен номер 2032, те ми отговарят за 2012, но няма проблеми, ако наистина са изчистили поне един от тях...  :D Би било чудесно, ако някой може да потвърди, че тапицерията на автобус 2032, или на 2012 наистина е почистена, за да знаем дали наистина има ефект от тези сигнали.

4
Варна / Re: Solaris Urbino 12 CNG
« on: 04.08.2024, 17:43:01 »
Тедомите заминаха на много по-малко от 10г.

Понеже заводът фалира и вследствие на това няма части.

Включвам се малко късно и не в правилната тема, но по въпроса с липсата на части - в Чехия все още се движи дори единичния прототип на съчленен Тедом, в Усти над Лабем, и на външен вид изглежда като нов (лично го видях няколко пъти на линия в рамките на седмица миналата година, има клипчета с него и в youtube от преди няколко месеца), та нека не смесваме твърденията, че части нямало, което не е вярно, с това, че ДАП-ът не иска да купи такива.

5
Варна / Re: ZHONG TONG LCK6126EVG
« on: 29.10.2023, 14:31:24 »
Малко отзиви за един от тези автобуси от вчера, пробвах един по 14. Пластмасите им вътре доста пукат и скърцат, донякъде очаквано от евтини китайски автобуси, но все пак пукат и скърцат доста повече от китайците в София. Половината от салона е без осветление по дизайн, средната част (около втората врата), няма лампи по тавана заради отворите на климатика и обстановката е малко задушевна. Предишната кола по 14, пак такъв автобус, имаше проблеми с вратите (настигнахме го и го изпреварихме на спирката пред общината, където беше спрял на аварийки, а няколко човека се прехвърлиха от него на нашия и коментираха, че на онзи не му се затваряли вратите повечето пъти и много се бавел по спирките докато тръгне). И последното, може би не свързано с тези автобуси, а със системата за гласово оповестяване, гласът на жената, съобщаваща спирките, е супер флегматичен и провлачен, май е била в депресия. И няма съобщения "Следваща спирка" или нещо такова, само едно провлачено "Деееллффиииннааарииуууммааа" след потегляне от спирка, и после пак при спирането на следващата.

6

Ще дойдете на моето накрая че системата си е добре, трябва да я браним каквато си е, да не и пречат чужди администрации, да не се продава, реформира, да си остане наша си и т.н. Щом едно нещо работи, то не трябва да се пипа. И дори съм убеден, че ако продължи така, БДЖ ще надживее десетки транспортни стартъпи, но и прехвалени чужди конкурентни жп-администрации.

То определено не работи, не и в полза на обикновените пътници, бавно е, мръсно, и никой не желае да го ползва, не и доброволно. Работи единствено за тези, които го използват да източват милиони. И цялата структура е нон-стоп на изкуствено дишане. Това, което искаш ти, е да го пазим да съществува единствено и изцяло по исторически причини, и да ни е някаква повод за гордост, като трофей, доста финансово скъп трофей, все едно ще се надпреварваме за учебниците по история или рекордите на Гинес за най-старо предприятие. Това е съществуване просто заради самото съществуване, и е абсолютно финансово неоправдано и безсмислено, да не ползвам по-груба дума.

7
Ти някакво техническо лице ли си? Или ще ходиш да спасяваш тези всички разсеяни хора, всеки ден, на всяка станция?
Простотия е, че лаици като теб, уж "фенове" на транспорта, оплюват нещо което се прави за безопасността на всички стотици хиляди хора, които пътуват в метрото. 
И да, рядко пиша вече тук, заради такива разбирачи като теб и най-вече "фенове" на транспорта. Защото се казва, че ще се прави нещо и тук се оплюва всичко което е направено.
А изказа ти с "газовете" и дрехите, говори достатъчно за теб...

Не виждам да съм изказал мнение и позиция по въпроса с преградите, че да ме определяш какъв съм и колко съм прав или греша. Но също така не виждам и ти да си някакво техническо лице, нито пък виждам доказателства и аргументации в постовете ти за цифрите, които представяш и използваш като опорни точки, и на базата на които определяш кой е прав и кой греши, дотук виждам само общи приказки в стила на доктор Ливайн "помогнал съм на хиляди хора по целия свят". А това колко често пишеш си е твоя работа, не съм ти длъжен и няма да ми вмениш чувство за вина за това, че поставям под въпрос аргументите ти. ;)

8
Щом се стигна до слагането на тези съоръжения, значи са необходими.

Аз по-наивен и по-безсмислен аргумент от този, честно, през живота си не бях чувал :laugh: Но пък, честно казано, по-удобен аргумент от този за защитаване на всяка една простотия на планетата, също не мога да измисля. Утре може и някой убиец да защитим по същия начин - "щом се е стигнало до убиването на дадения човек, значи е необходимо". Но, иначе, колко удобно се изнизнваш накрая, като пр*дня от гащи, браво - "аз тук само да си кажа мнението, че е по-добре с тях, отколкото без тях", а веднага след това "нека не разводняваме темата с нашите мнения дали е по-добре с тях или без тях"... Извинявайте за оффтопика, но подобно детинско поведение в този форум...

9
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« on: 23.12.2020, 19:24:32 »
А обърнахте ли внимание че и разписанията изчезнаха от сайта на Дапа!!!!

Няма ги от много време. Даже преди време бях питал тук или в другия форум дали изобщо могат да бъдат видяни разписанията някъде, и ми дадоха линк към това място - https://tasrud-varna.com/?page_id=841

10
Нормално, то при нас почти всеки, който имаше каквато и да е друга опция за пътуване освен БДЖ, като собствена кола, междуградски автобус и тн, вече се беше отказал от БДЖ още отпреди карантината, и с влаковете пътуваха почти единствено студенти, пенсионери и цигани, или като цяло бедни хора. И отливът тук е в резултат на това, че много хора, като студентите например, изобщо спряха да пътуват и си стоят по родните места заради дистанционното обучение, а не, че хората са предпочели друг вид транспорт, примерно собствена кола. На запад не е така, защото много повече хора използват влаковете, дори и да са имали други алтернативи освен влаковете, и сега се преориентират.

Все едно да пуснеш крадци в богато обзаведен апартамент, и после да ги пуснеш в апартамент, който е само на шпакловка и замазка, и да кажеш - ето, във втория апартамент не е откраднато почти нищо, значи собствениците му са се справили много по-добре с крадците от при първия.

11
В края на статията пише следното:

Quote
Подготвя се и програмата за основен ремонт за всички 46 мотриси, която да бъде въведена в режим на изпълнение от първото тримесечие на 2021 г.

Ако го разбирам правилно, значи самите те си заявяват, че все още не са започнали с големия ремонт на самите мотриси, тоест засега не можем да ги обвиняваме в некоректност с липсата на видими ремонтни дейности, или греша? Но дано наистина след месец-два да започнат големите ремонти.

12
Варна / Re: Solaris Urbino 12 CNG
« on: 23.04.2020, 14:58:44 »
Един от метановите Солариси е вкаран в клетката за брак, дано повредата не е сериозна.
Е*ати разсипията в тази фирма! Дано наистина не го бракуват! Нови автобуси да се прецакват и да нямат адекватна поддръжка е недопостимо!

Едва ли ще го бракуват, но и тези автобуси започнаха да достигат възрастта на Тедомите, при която започнаха да ги бракуват един по един (щото нали били много калпави автобуси), та ще видим колко повече ще изкарат Соларисите в мръсните ръчички на ГТ Варна ;)

13
Не мога да си спомня между Белово и Бл. Захариев какви са стълбовете по изоставената част от линията. Ако са ЖБ значи и първа линия е малко вероятна...

https://goo.gl/maps/PoS4gPi6mx8ktQE19

14
Браво за снимката на съчленения автобус! Преди около 5 години, един колега беше споменал по - назад в темата, че през 2002г. е видял някакви зелени съчленени автобуси в Тетевен, но не помнеше марка или модел и най - накрая “мистерията” e разплетена  :D ...
Аз бях повдигал въпроса, макар че си мисля, че спомените ми са от преди 2002 год. Супер за снимката!

Всъщност мисля, че визира моя въпрос, ето я дискусията - https://forum.gtsofia.info/index.php?topic=889.msg100071945#msg100071945 . Иначе като видях снимката и аз точно за това се сетих, даже се изненадах колко отдавна е била дискусията, мислех, че е било наскоро  :D :D :D Иначе наистина е ценно откритие, поне за мен :)

15
Други градове / Re: Благоевград
« on: 30.12.2019, 02:05:54 »
Прегледах темата назад, но не видях това да е пускано - https://bazar.bg/obiava-25998100/neoplan-n4516

16
Каква е причината да оставят вече шкода за части?

Защото все отнякъде трябва да се вземат резервни части, а по стар български обичай, за това, и за поддръжката на нещо като цяло, не трябва да се влага и стотинка ;)

17
Разглеждайки инстаграм, попаднах на информация за модернизацията.
Информацията е от inmetropolitan :

Ето я в оригинален размер :)

18
Въжени линии / Re: Витоша
« on: 04.05.2019, 19:52:17 »
Това не мога да разгадая къде е.

На същото място като в снимката в пост 732 на предната страница в тази тема ;) И беше отговорено, че това е най-верояно на Пампорово.

19
Варна / Re: TEDOM C12G (1504-1507, 2383, 8964-8968)
« on: 30.03.2019, 17:48:06 »
Можело значи... :fan: Ама бързат да бракуват и режат иначе... :angry:  В крайна сметка само един ли е нарязан или има и още?

20
Сигурно е било обсъждано, не следя темите за Бургас редовно, а и търсачката нищо не ми показва, но каква е причината тези два автобуса Тедом във видимо много добро състояние на М-Бус да свършат тук - https://www.cars.bg/company/avtomorgaburgas/offer/c2872007:eek:

Pages: [1] 2 3 ... 49