Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - CNN

Pages: [1] 2 3 ... 60
1
Del]

2
Del

3
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2367)
« on: 29.11.2022, 16:51:53 »
2310 вече е в Трамкар за ГПР. От него е възкресен 2302. Скоро ще е на линия😀

4
Днес ми се наложи в рамките на 2-3мин. да влезна два пъти в една и съща станция, като вторият път не ме пусна. Светна червено и изписа, че е необходимо плащане. С месечна карта съм и се случва за първи път. Трябваше да се провирам през турникетите и се почувствах доста неловко.

Отделно от това, ако някой знае да питам от другата година след въвеждане на новите билети ще бъдат ли премахнати най-накрая тея перфоратори?
Трябва да има 5 минути разлика при чекирането. Това е с цел да не си подават пътниците 1 карта.

5
4108 дерайлира днес на десния завой на паметника Левски посока Центъра. Задната му талига излезе от релсите. Задната му сцепка е на юфка. Дерайлира на същото място, където 4148 и 4150 също дерайлираха. По-късно ще кача информативни снимки, направени с телефона.
Къде си я качил ?

6
П.п. междувременно, поне това, което ми казаха от Красна поляна, не претендирам за истинност, напрежението в участъците, с повече от 2-3 трамвая, пада под 300V, което за Песите е лошо, тъй като им падат пантографите... :laugh:
Това са пълни глупости! Релейната защита на ТИС веднага ще изключи, ако напрежението падне под номиналното.

7
Сутринта някъде между 9 и 10 часа 831 беше скъсал кардан на „Ботев“ и „Клокотница“, явно се беше случило при стартовото подаване на тяга след потеглянето от спирката. Не беше напълно скъсан, защото се прибра сам с 10-20 км./ч., но се виждаше какво се случва.
То и напълно да е скъсан кардана  пак в повечето случай се прибира на самоход.

8
Българските трамваи нямат аварийни светлини. И много е интересно, става нещо например спира напрежението или ПТП и ватмана е длъжен веднага да знае кога ще дойде напреженивто или кога ще дойде КАТ и ще се отпуши движението.
 

9
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2367)
« on: 24.07.2022, 13:59:33 »
Ха, 2302, то 2309 е спрян от есента на 2020 г., 2302 гледаш.  :D
Е то и 2302 е от есента! Пуснаха  го за 3 дни през Февруари 2021 и пак в бокса.

10
Нека да отгатна - на ватмана на 504 му е станало лошо. То става като в приказката с лъжливото овчарче - накрая на някого наистина ще му прилошее, но никой няма да повярва.
Прав си в тези трамваи с хладни кабини, как ще му прилошее на човек това е нечувано.

11
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2367)
« on: 23.07.2022, 13:33:10 »
Маи вече стана  година и половина от както 2302 е спря.

12
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 21.07.2022, 13:03:58 »
Тунела на „Люлин“ е за основен ремонт по предписанията след инцидента на магистрала „Хемус“ от началото на 2017 г., помним, че АПИ задължи общините да си приведат тунелите в норма, но уловката за тунела на „Люлин“ е да се издействат съответните гаранции от СЕ, че ще подменят трасето, когато настъпи момента на основния ремонт, защото помним какво стана при последния такъв от 2008 г., как СЕ замениха обособеното трасе от източната страна с впокано и след това трябваше да се поставят джърсита, за да се прекратят неправилните изпреварвания, а вместо всичко това можеше да се подмени трасето в тунела. Сега изглежда, че СЕ няма къде да се отърват и е дошъл крайния момент, в който този ремонт трябва да се извърши, но без настояване нищо няма да стане. СО също се окопаха много сериозно от 2019 г. насам, до преди това крупните пътни ремонти, които всички виждаха из града бяха масови, от 2019 г. насам станаха някъде изнесени далеч, до момента, в който миналата година бе направен единствено основен ремонт на старото платно на „Тодор Каблешков“ и част от „Първа Българска армия“ и нищо повече, а тази година нещата изглеждат също толкова вяли с довършването на „Първа Българска армия“ и кръговото на „Андрей Ляпчев“ и „Свети Климент Охридски“. Искам да кажа, че не виждам как не би имало възможност да се подеме инициативата за двата тунела, като се създадат условия СЕ да подмени трасето през тунела на „Люлин“, просто инициативата я няма.

СЕ нито извършват ремонт нито са поръчители на ремонта, те са само ползватели. Същото е и с ремонта на Цар Борис 3. Всичко се прави от самата община

13
3039/40 е дал на късо и е свалил мрежата. дОста голяма задръжка - 11 въртя на западен парк, 4 на захарна фабрика.

По скоро е свалил мрежата и от там е окъсил.

14
Какво транзисторно те гони. Слага се инверторно за управление за асинхронни двигатели.
Инверторите работят с транзистори.
И по точно IGBT

15
Надали в депото могат да сменят неикономичното контакторно управление с присецвания с електронно транзисторно такова с плавно тръгване и спиране и нисък разход на енергия както и бучащите преобразуватели за ниско напрежение с безшумни. Тези подобрения са важна част от нормалната модернизация, Шкода модернизира старите влакове в Прага и биха могли да го направят и за нас. Нека се запази музеен, но в редовна експлоатация трябва да са модернизирани влакове с отстранени конструктивни недостатъци и по-ниски експлоатационни разходи. :rolleyes:

Какво транзисторно те гони. Слага се инверторно за управление за асинхронни двигатели.

16
В метрото най- много се пълни на МС 316 Мизия.
Това е ценна информация, благодаря!
Иначе, питането ми беше по-скоро за натоварването на наземния транспорт - 11, 60 и 102.
60 винаги е празен. Определено има лек отлив при 11 и 102.

17
Един малко тъп въпрос, на който не мога да намеря отговор: къде по дяволите съхраняват влаковете за метрото? Из София има трамвайни, автобусни и тролейбусни депа и повечето ги знаем всички. Обаче така и не видях някъде да има метро депо. А то ще да е бая голямо, предвид дължината само на един влак...
Бая големи са особено депо Обеля. Иначе за М3 трябва да се търси още едно депо за тежките ремонти.

18
Тъй като нямам директни наблюдения, някой може ли да сподели какво е натоварването по 1/3 между СУ и Левски, както и по 11, 60 и 102 в Овча Купел?
Никой ли няма наблюдения върху натоварването в Овча Купел??
В метрото най- много се пълни на МС 316 Мизия.

19
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2367)
« on: 10.01.2022, 12:25:27 »
Дано 2302 да не се превърне в донор
Той е!

20
А за инцидента в дружба - трамвая се движи, ватманката припада . Трамвая продължава да се движи защото не е отпуснат педал бдителност. И теоретично минава първо , второ, трето кръстовище и така до като не спре в нещо, или докато не се освести. Но по стечение на обстоятелствата е спряла в предния трамвай.  :/
Това е лъжа, че и е лошо и е припаднала.

Pages: [1] 2 3 ... 60