Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - CNN

Pages: [1] 2 3 ... 59
1
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« on: 09.10.2021, 15:41:55 »
Ами точно за това не вярвам на казаното за 2315. Това са приказки на агенция ЕЖК. Как ще даде на късо, как ще му изгори всичко, освен ако не са му подали 30-тина киловолта напрежение през пантографа, не виждам как.
Ми то как се вика 1 месец мина 2315 си е зад 2302. Сигурно Ганчев не му е платил гражданската и затова не излиза.

2
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« on: 17.09.2021, 22:12:02 »
Вече и 2315 е спрян, след като  леко е дал на късо и изгоряла цялата електроника

3
11: 13-10-13-5, преди: 12-8-11-4
Миналата зима бяха 14 коли на 11 линия  :angry:

4
За метрото потвърждавам.
На М3 2 влака качват. Иначе пак ще има спиране за 1 ден на влаковете за качване на новия софтуер.

5
В тази връзка изградено ли е отклонение между МС България и МС Красно по ул. Дойран за планираното разширение на юг?
Не няма.

6
Няма следи от такава връзка, нито беше оставена в грубия строеж на тунела. Според мен тази връзка беше предвидена, но отпадна за да спестят пари. По железния път отгоре, който сега се ремонтира също не се забелязва да е предвидено някакво отклонение към метрото.
Казвам че е предвидена,  а не че е направена.

7
Предвидената връзка е между Х.Димитър и Театрална с тунел към Подуяне.

8
Вчера към 12 и нещо 3025/26 аварира на Балканкар. Магнетът на първа талига от дясната страна се беше пуснал (без да се захваща за линията) и трамваят при движение напред и назад подскачаше, също така по целия курс са изпадали части.
Просто е скъсал кардан.

9
Второ депо за М3 неминуемо ще трябва за подемните и основните ремонти и т.н. Продължението към Враждебна,  а далечно и към Джъмбо е резонна.

10
Що за некадърник трябва да си да дерайлираш трамвая на прав участък без никакви съоръжения като стрелки, кръстовки и т.н.
Явно такъв като теб, който смята че водача е виновен, а не търси правилната причина. Две са възможностите или релсовия път или профила на колелата не отговаря на  нормата. 

11
Знаете ли дали това са части от бракуван авариен камион, или по-скоро остатък след модернизацията му?
Миналата година се направи модернизация на 2- ра аварийна.

12
Че тя и сега си е там.
Но площада се казва по друг начин.

13
Еска на пл Вълчова завера няма и никога не е имало.

14
Ей тук само разбирачи. Бил звънял пф. Че то при аварийно спиране чехите са го измислили да се включва звънене  , пясък, МРС, динамична  и фрикционна спирачка.

15
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« on: 28.06.2021, 22:12:58 »
2302 от около месец и 2309 от доколкото разбрах декември миналата година.
2302 е спрян от Септември миналата година.

17
Да бяха пуснали задните трамваи да минават през Струга. Изпускат се двете ключови спирки на гарата, но поне има някакво движение.
12 ката минаваше през Струга. Ама Васко трябва да обижда.

18
На мен лично ми омръзна от мрънкането  и оплакването на Васко ( Бай Марин) от Столичен електротраспорт . То са пропиляване на ценни  ресурси, персонални, рейсове на аварийци, агрегати който замърсяват въздуха 🤣🤣. Да не се окаже, че трамваите са виновни за положението на страната.

19
ама то си личеше колко бяха умни докато течеше цялата патардия. само обикаляха наляво нядсно и даваха разнопосочни команди. имаше един шкембелия с карирана риза. емо или емил му викаха. този беше най-неориентирания.кой знае каква калинка е.и сигурно за пръв път вижда излязал от релсите трамвай.

да не говорим че бутането беше против всякакви правила за безопасност. тръгнаха да бутат по споделеното трасе на сакъзов без никаъв съпровод от аварайна кола. имаше авариец в кабината на изтърбушения 4148 но само толкова.
Не съм голям привърженик на аварийците на СЕ и по особено на някой който се мислят, че  всичко знаят и могат.  Но споменатия човек,  който казваш определено си разбира от работата. И Васко, не е уместно  да го обиждаш.

20
Ее ако Бай Марин беше там и той да разкаже какво е станало. Иначе Васко това, че има трамваи там не означава, че трябва да дърпат повреден трамваи. Най -важното е за минимално време тези трамваи така да завъртят,  че да си влезна по разписание и да возят пътници, не  щото Васко е видял 8 да висят и кво  почваме пак за ресурси, пари, сметки. За тази работа се изкарва по преценка на механика  отделен трамваи и то при положение, че е покрита колата която е дефектирала. И  теглителната характеристика на единичен и на двоен трамвай са различни. Трябва  ли  да ти се обяснява на кое е по - голямо и кое ще спре по - бързо?

Pages: [1] 2 3 ... 59