1
Представяне / Re: Сайт trinmo.org - Транспорт, инфраструктура и мобилност
« on: 10.01.2025, 10:13:18 »Поклон!Аз нямам достъп. Нещо да не се е променило или е от телефона?
https://trinmo.org/bg/public-transport/live-map
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Поклон!Аз нямам достъп. Нещо да не се е променило или е от телефона?
https://trinmo.org/bg/public-transport/live-map
Със задоволство забелязвам, че във форума освен разбирачи от транспорт има и разбирачи от право ...Отговарям ти лесно, издава се нова заповед със същото съдържание и се продължава оттам, откъдето предната заповед е била спряна. Но предвид, че лицата нямат правен интерес, защото няма никакво обяснение какъв им е интересът от спиране на ремонта, то просто всеки път такава жалба ще се оставя без разглеждане.
Чудя се като се прекрати ремонтът на улицана сега, в това ѝ състояние, така ли ще стои разкопана до намиране на някакво решение?
А Марио като какъв се подвизава там?Като ръководител или каквото беше на звено "двуетажни и развлекателни линии и информационни системи" или нещо толкова измислено като позиция. Идеята е че, както има един много хубав термин в кодекса на труда, трудоустроил се е вече и никой не го пипа.
Значи до тук кръгла нула, от две процедури стартирани за нов подвижен състав и двете прекратени.Е за тролеи не пише да е прекратена, само за трамваи така, че може все пак да се сдобием с още една партида шкода 26тр.
Не с тях пуснаха моста. Явно са били предвидени за трамвайните релси.Е нали дядо ви Марин това твърдеше едно време, че този мост е част от големия проект за нормално междурелсие сред трамваите и ако се смята, че в Младост 3 в полето са били положени релсите изцяло, то тук на този мост са били сложени само основи, в този случай тези планки.
А някой има ли представа как ще става самото разделяне - на две нива както е на Младост 1 или по-различно?Разделянето е на едно ниво със стрелки. И някои смятат, че това е неудачен вариант, но все пак сме най-евтините метро в Европа.