Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Pesho1991

Pages: [1] 2 3 ... 55
1
Поклон! :fan:

https://trinmo.org/bg/public-transport/live-map
Аз нямам достъп. Нещо да не се е променило или е от телефона?

2
Това си е така от доста време. Даже бих казал, че е почти от както си дойде, така че не е нещо ново. И в общи линии цялостното безхаберие по депа и гаражи си личи в една такава снимка.

3
И аз това се замислих не може ли една концесия за нощните линии и изведнъж даже може и 10 линии да направят на всеки 15 минути.

4
Със задоволство забелязвам, че във форума освен разбирачи от транспорт има и разбирачи от право ...
Чудя се като се прекрати ремонтът на улицана сега, в това ѝ състояние, така ли ще стои разкопана до намиране на някакво решение?
Отговарям ти лесно, издава се нова заповед със същото съдържание и се продължава оттам, откъдето предната заповед е била спряна. Но предвид, че лицата нямат правен интерес, защото няма никакво обяснение какъв им е интересът от спиране на ремонта, то просто всеки път такава жалба ще се оставя без разглеждане.

5
Сега ще трябва да се навлезе в правото малко, но процедурата е общо взето следната: издадено е разрешително от главния архитект и си има 14 дни за оспорването му, първо пред органа после пред съда. До колкото виждам разрешителното е от 22-ра, така че срока е изтекъл. От решението, това което ми става ясно е, че те искат да спрат изпълнението на заповедта, но предвид, че е минал срокът за оспорване няма как да се случи това. Срокът (тези 14 дни) е преклузивен, това значи, че когато те минат, то всяко оспорване трябва да се оставя без разглеждане, защото няма правно основание. Сега това е ясно от казуса, но ако те тръгнат да оспорват законосъобразността на заповедта/разрешителното, което води до нищожност, то тогава могат да се позоват на чл.149, ал. 5 от АПК (относно сроковете), но пак ако нямат правен интерес, както се твърди в определението, то каквото и да правят нищо няма да се постигне като резултат. Сега това е преграждащо определение , което по реда на 229 пак от АПК може да се обжалва пред същия съд, по спомен, но резултатът пак, според мен ще е същият и той е, че лицата нямат правен интерес и всичко си продължава, както е по разрешителното.

6
Автобуси / Re: MAN SL/SD200
« on: 07.12.2024, 22:00:57 »
А Марио като какъв се подвизава там?
Като ръководител или каквото беше на звено "двуетажни и развлекателни линии и информационни системи" или нещо толкова измислено като позиция. Идеята е че, както има един много хубав термин в кодекса на труда, трудоустроил се е вече и никой не го пипа.

7
Малко странична тема и не знам колко е подходящо, но гледайки снимката няма как да не направя това питане/коментар. Как може от тези пантографи, които са на космонавта и изглеждат доста прилично да се стигне до кривите пантографи на софиите буквално няколко години по-късно и накрая 80те пак да се върнем на подобни пантографи на този? Не можеше ли всички трамваи на ЗТС да са с тези пантографи? И още един въпрос,те могат ли да минат под моста на Изида? И имат ли разлика този пантограф и този монтиран на Т6М-700 и всички трамваи със сменян пантограф от прехода насам?

8
А да попитам зад това "Грийн мобилити" коя марка стои? Да не е някой китаец? 

9
Значи до тук кръгла нула, от две процедури стартирани за нов подвижен състав и двете прекратени.  :help:
  8)
Е за тролеи не пише да е прекратена, само за трамваи така, че може все пак да се сдобием с още една партида шкода 26тр.

10
За капак на всичко ВАС е отменил поръчката за трамваите по жалба на Шкода, така че няма да се притесняваме за това да се появи песа.

11
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 24.11.2024, 17:08:19 »
Писах в небостъргачния форум, но и тук да питам дали някой е чувал нещо. Марио е отговорил на коментар към последния си пост, че 7 двуетажни автобуса щели да се поръчат с голямата поръчка за употребявани автобуси. Някой има ли представа каква ще е тази поръчка и кога ше се пуска?

12
Разни / Re: Формула 1
« on: 24.11.2024, 11:16:56 »
Макс Верстапен е вече четирикратен световен шампион. Показа, че всъщност е майстор въпреки колата си. Най-много това си пролича при потопа в Бразилия.

13
Удължен за 6ти декември. Явно няма интерес, защото всички знаят как се провеждат конкурсите у нас.

14
Ако беше толкова неизгодно возенето, както твърдят измамниците от МТК, тогава защо искат удължаване на договора? То е ясно че контрера се е договорил с ГЕРБ и "опозицията" да разделят баницата и случайно едно такова предложение ще мине за изненада на всички.

15
Не с тях пуснаха моста. Явно са били предвидени за трамвайните релси.
Е нали дядо ви Марин това твърдеше едно време, че този мост е част от големия проект за нормално междурелсие сред трамваите и ако се смята, че в Младост 3 в полето са били положени релсите изцяло, то тук на този мост са били сложени само основи, в този случай тези планки.

16
Хоризонталните земетресения принципно се водят по-опасни и разрушителни.

17
А някой има ли представа как ще става самото разделяне - на две нива както е на Младост 1 или по-различно?
Разделянето е на едно ниво със стрелки. И някои смятат, че това е неудачен вариант, но все пак сме най-евтините метро в Европа.

18
Добре дошли обратно, Васко. Тези драматични обяснения липсваха на общността ни. Иначе по същество е крайно преувеличено и едва ли чак такива вреди могат да се причинят от описаното.

19
Трамваи / Re: Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 28.10.2024, 22:30:53 »
А всъщност защо се е отлагала модернизацията, ако е имало планове за такава? И това ли са били първоначалните бройки, които се е смятало да се модернизират или други?

20
Трамваи / Re: Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 27.10.2024, 11:21:23 »
Не знам дали ще се отвори на снимката, която трябва или човек сам трябва да си прерови, но те са качили там и снимки на Т6ци ремонтирани и модернизирани, уж.
Прикачвам и скрийншот от сайта им, който обяснява какви модернизации правят.


https://www.skodagroup.com/reference/modernization-of-trams-abroad

Pages: [1] 2 3 ... 55