Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: [1] 2 3 ... 528
1
Ами така ще, като не се идва по сбирки...  :P

2
Казваш го все едно утре тръгва влака. Иначе вече е положен релсов път от Мездра юг към Руска бяла.
Това с изчакване на локомотив откъм опашката беше добра идея. Не знам защо поне това не се прави на Мездра, при положение че има депо там.

3
По тази логика не трябва да има никакви стъкла.

4
Напоследък рядко има от Надежда, или поне аз не съм виждал.

5
На Мездра ще се качват пътници от Северна и Североизточна България ! ...

Същата връзка може да се осъществи и на Мездра юг. Това важи и за други влакове по това направление, но не знам защо не се прилага.

6
Строителството на метрото вече не засяга маршрута на А 3.

7
А защо да няма пътници за вътрешно пътуване? Може да има в отделни вагони, които да се откачат/закачат във Видин. Няма смисъл да пътува влак без пътници вътрешно съобщение. Аналогично влакът за Истанбул вози пътници за Пловдив и Свиленград, но спалните вагони са само за Истанбул.

8
Този паразит, когато и да се скрие ще е късно.

9
Подкрепям, трябва да има свобода на мненията, стига да не противоречи на права и свободи на други лица.

Сега относно кой какво мнение има, моето е, че твоето не струва. Не защото априори не може да бъде това, което си написал, а защото emm_1968 никога не е политиканствал. Или пише по същество, или не пише нищо. В този ред на мисли аз вярвам на написаното от него.

10
Имат ограничение единствено знанията на Пейчев.

11
По отношение на Закона за автомобилните превози и Наредба 33, дължината на маршрута на линия 111 няма никакво отношение и никакво значение.

12

ПОДКРЕПИ НИ

С Ваша подкрепа вече успяхме да откупим два тролейбуса – DAC-Чавдар 317 ETr и Skoda 9TrHT  и един автобус – Чавдар B 14-20 „Аквариум“.

В момента даренията, които получим, ще бъдат използвани за завършване на основния ремонт на автобуси Чавдар 11М3, Чавдар 11Г5, Чавдар B 14-20 „Аквариум“. Основните дейности, за които са ни необходими средства, са основно пребоядисване, ремонт на окачването и възстановяване на интериора в оригинален вид.

Благодарим Ви!

Подкрепете ни чрез дарение на банковата ни сметка:

IBAN: BG54UBBS81551013015169

BIC/SWIFT код: UBBSBGSF

„Обединена българска банка“ АД

13
При положение че СЕ е собственик на трамваите, няма кой друг да подаде.

14
Разбира се че присъствам!

15
Сдружение ГТИ / Re: Чавдар В1420
« on: 06.01.2025, 10:45:24 »
За съжаление в момента няма развитие. Вложихме всичкото време и усилия в реставрацията на Чавдар 11М3. Плановете са през настоящата година, при добро стечение на обстоятелствата повечето дейности по него да приключат.

16
В междуградски автобуси не се допускат правостоящи, защото самите автобуси са клас III. Интуро са клас II и се допускат правостоящи пътници. Неслучайно имат и площадка за пътници.

17
Това са все неща, които не зависят от него. И докато няма гаранции че ще се случат, едва ли има смисъл да се говори за най-скъпоструващото и непреместваемо в тази посока съоръжение.

18
До преди Коледа почти всеки ден на мястото на умрял оранжев МАН.

19
Всеки е свободен да даде предложение, ако нещо не му харесва. Очаквам адекватно поведение по темата.

20
Чакай ти от умрел писмо. ЦГМ имат първостепенна задача да монетизират. Грижата за гражданите е далеч назад в техните приоритети.

Pages: [1] 2 3 ... 528