Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - stankos

Pages: [1] 2 3 ... 222
1
Идеи / Re: Е 73
« on: Yesterday at 09:04:21 »
Не виждам нищо лошо в това да искам по-добро обслужване от градския транспорт. Все пак на мен ми се налага да чакам на Плиска в събота/неделя в 6 саато събалем по 15 минути за да се прекача за две спирки бързайки за работа! Нормално през деня отнема от 5 до 10 минути въпреки твърденията, че тази спирка е "страхотно" обслужена. Плюс това напоследък задръстванията на Винарово не са това, което бяха и често се навлиза дори без да се спира. Това около 18 и малко с тролейбус... Съгласен съм с вас, че отгоре във всички случаи ще е по-бързо, но нали идеята е да се обслужват пътници, а не да се върти пробег. Щом може 84 да спира на Изток защо да не може и 73 ? До момента не съм забелязал конфликтни ситуации.

2
Отново празни приказки на килограм и никаква информация за броя пътници в превозните средства ! В случай, че по целия маршрут броя им е бил около десетина човека то по-добре да се обслужваха от 10-ките на Земляне, а не да се движат празни съчленени автобуси и да се хаби ресурс.

3
Много постове, обаче никаква информация какво е било натоварването в останалата част на маршрута на линията! Понеже има информация, че това няма да е единственото спиране за включване на новите участъци е хубаво да се знае дали в бъдеще да я има или при евентуалното и пускане да спира на всички съществуващи по маршрута спирки. Според мен това можеше да натовари допълнително превозните средства и да има подобряване на обслужването в цялост.

4
Впечатляващо бързо за нашенските стандарти върви и ремонта на Стамболийски.

5
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 10.11.2025, 13:10:35 »
За влаковете в югозападна посока най-удобната връзка е през последната станция на М3 в Горна баня. За хората от Младост, които не иската да се прекачват връзка с нея прави и 111.

6

Потърсих кои линии имат неелектрифицирани участъци и като изключим теснолинейните такива са:


Перник - Кюстендил

Бърза корекция.

Радомир - Кюстенди.

Да сме още по-точни Радомир- Гюешево

Участъка посочен от автора на поста е Кюстендил - Гюешево вероятно, защото влаковете го обслужват отделно. Няма директен влак Радоомир- Гюешево. Преди се обслужваше от 55 с един вагон, но сега май е с 10-ка.

7

Потърсих кои линии имат неелектрифицирани участъци и като изключим теснолинейните такива са:


Перник - Кюстендил

Бърза корекция.

Радомир - Кюстенди.


8
Днес през деня мимоходом мернах няколко от автобусите обслужващи заместващата М3 линия минаващи по Боряна и бях изненадан от ниската им заетост, която се движеше между 5 и 10 човека. Моля съфорумците да споделят какво е било положението в останалите части на маршрута.

9
Живущите по Боряна си връщат връзката с Красно село..., за съжаление само за два дни и то почивни!
73 на интервал 10 минути+ТМ5 на 5 минути. За едно прекачване между редовни линии голямото мрънкане.... И всеки си пази точно неговата безценна връзка, щото видиш ли била най-важната...

Когато десетилетия имаш една връзка и спрямо нея си си намерил работно място за да ти е бързо и удобно и в един прекрасен момент дойдат едни "специалисти" и ти я прекъснат, защото на 3 километра от теб са пуснали метро е нормално да се чувстваш прецакан! Обаче облагодетелстваните с метро запазват и бързата си директна връзка с автобус 102.
 По същата логика можем да спрем 213, защото има М1 и М2 , които правят същата връзка, а има и крещяща нужда от автобусни водачи!

10
Живущите по Боряна си връщат връзката с Красно село..., за съжаление само за два дни и то почивни!


Сигурно ще се качват в движение!

Ще гледат носталгично и ще му махат от спирките..., може пък някой да спре...

Изобщо тия последни мнения са само за запълване на сървърното пространство и се чудя на модераторите, че въобще ги търпят. Подобряването на градския транспорт се случва само за богоизбрани и връзкари. Останалите ДГД...

11
Идеи / Re: Е 73
« on: 05.11.2025, 11:06:18 »
За да стане някаква промяна в маршрута, трябва да има достатъчно силен обществен натиск, подкрепен и от общински съветници. Примерно някаква петиция на жителите на жк. Изток, че 73 трябва да спира на Студентски общежития. Или в Овча купел, че връзката с пазара Красно село е жизнено необходима.

Много ми е интересно за откриването на спирка Ловен парк какъв обществен натиск е имало и от кого? От сърничките, еленчетата, зайчетата или други горски животни ли? Може пък някоя ловна дружинка да е осъществила петицията, а знаем, че те са доста влиятелни...

Ж.к. Овча купел си имат метрото, а и 102 си запазиха за връзка с Красно село и уверявам те там освен пазара има и други структури като да речем район Красно село, служби на Социални грижи и дори Детска градина представяш ли си !

Младост 2 са си просто връзкарчета като живущите на Фритьоф Нансен.

12
Идеи / Re: Е 73
« on: 05.11.2025, 01:54:39 »
П.П. Само за жителите на 2-3 блока в Младост 2 се допуска две от най-редовните линии в София да въртят пируети около блоковете им за кеф...

Да, защото заради трафика оттам понякога е по бързо в час пик. Отделно не се покриваше критерия за транспортна достъпност като разстояние.

Нали и аз това твърдя, че 73 през Винарово ще минава по-бързо отколкото през задръстването на моста! И друго интересно има, че откриха спирка Ловен парк , а за такава на ж.к.Изток ( Студентски общежития) не може, щото е БРЪЗ. Там било опасно да спира и да продължава по моста! За него е опасно, а за 84 не!

13
Чупене на чистачки не работи...

Културни хора сме все пак. Открил съм, че тухла единичка на предния капак върши чудеса в процеса на превъзпитание и то културно поставена върху вестник да не драска боята. И това само в случаите, когато съм принуден да правя повече от една маневра за влизане/излизане.

14
Идеи / Re: Е 73
« on: 05.11.2025, 00:06:19 »
Ех, тоя безценен пазар...

Алъш-вериша да върви, макар в почивните дни да не ни върши никаква работа освен предизвикването на носталгия! ЦГМ и Виктор Чаушев се грижат ходенето ни на работа да е бавно и неудобно и задължително с прекачване! Сакън да не ми клеясв колата в гаража...

П.П. Само за жителите на 2-3 блока в Младост 2 се допуска две от най-редовните линии в София да въртят пируети около блоковете им за кеф...

15
Ще го формулирам иначе:

Никога не можеш да бъдеш сигурен, че на някой случайно преминаващ няма да му се доработи и да ти лепне една глоба от 20 кинта! Аз никога не я спирам пред гаража, защото може случайно преминаващ паяк в посока НБУ/ Монтевидео да реши, че моята му е по-сгодна.

Веднъж ми бяха паркоирали пред гаража и докато отворя вратите жена ми изкопа някакъв номер( на КАТ или ЦГМ не разбрах) и вдигна страшен скандал. В резултат в рамките на под 5 минути дотърча някаква жена извинявайки се отдалеч. Просто съм си грозен без да е необходимо да съм и зъл....

16
Пред входове и гаражи е изрично забранено паркирането дори за собствениците.

17
Живущите по Боряна си връщат връзката с Красно село..., за съжаление само за два дни и то почивни!

18
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 28.10.2025, 05:43:47 »
Какво ще ги правят в Чехия? Да не са подписали някакъв договор за ремонт/модернизация?

Може би това?

https://forum.gtsofia.info/index.php?topic=10525.0

19
Някой е хванал по грешен път?

20
Идеи / Re: A204/304
« on: 19.10.2025, 19:30:28 »
..., та с 204 до Орлов Мост е по-бърже, ....

И като отидеш бърже на тоя Орлов мост какво ще правиш там като няма нищо ! Ще полагаш цветя на МОЧА ли? Защо никой не пресмята колко е до Бул. Витоша например, където можеш да изпиеш една бира поне?

Pages: [1] 2 3 ... 222