Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - stankos

Pages: [1] 2 3 ... 211
1
Автобуси / Re: MAN SL/SD200
« on: 27.11.2024, 08:44:10 »
Спешност ли има някаква?

2
ако може зарядните станции на 60 и 74 да се преместят в близост до това място и там да ползват почивка водачите.

Първото не може да се случи от гледна точка на пожарната безопасност. А почивки там няма как да се правят защото спирката събира само два автобуса за осем линии, ако сложиш там и 60 и 74 стават десет линии.

https://maps.app.goo.gl/FPPCkdJaDZvgDEb79

Тук може да бъдат крайните и начални спирки на 60 и 74. Захранването е наблизо и могат да преместят зареждачките. Не е задължително да е на спирката на останалите линии тъй като за тези превозни средства е необходимо повече време за престой на спирката докато се заредят.

3
Въпрос на по-добра организация е част от колите по 10 да се пренасочат (като номер 13 например) към Захарна фабрика.

Тогава добре би било 3 да е до Орландовци през надлез Надежда.

4
Преди много години автобусите спираха там и това е най-удобното място за желаещите да ползват железопътен транспорт. Дори би било много хубаво. ако може зарядните станции на 60 и 74 да се преместят в близост до това място и там да ползват почивка водачите. Разбира се отделно от другата спирка на автобусите.

5
220 трябва да я пуснат след откриването на Каблешков между Луи Айер и Емилиян Станев, а това се очертава да не е много скоро ! Там кашата е пълна и ще отнеме няколко месеца поне.

6
...и левият завой към Евлоги Георгиев на Орлов мост често отнемат повече от 5 минути.

Това не е вярно. Понякога може, но често не!

7
Заради загубата на 15-ина минути за прекачване на Плиска се отказах сутрин за работа да ползвам 73. Особенно като пуснаха 84/184 да минават директно по моста на Винарово колело. Не знам какво толкова им пречи загубата на 1-2 минути да го направят да минава и спира долу? Иначе сегашната промяна за 3 я смятам за подобряване на услугата.

8
Разни / Re: Формула 1
« on: 24.11.2024, 12:28:48 »
Отличен пилот и много по-балансиран от преди. Едва ли по-рано щеше да пусне Фераритата без люта битка, но днес беше фокусиран върху титлата.

Ландо има още да работи върху себе си и още не е готов за шампион. Аз обаче ставам фен на съотборника му Пиастри. Единствения пилот , който този сезон е завършил всички състезателни обиколки и демонстрира постоянство.

На днешното състезание изненада бяха Мерцедес, които взеха двойна победа, а всички очакваха това да направи Ферари.

Остава да се реши конструкторската титла в следващите два старта....

9
Сагата с тоя мост навърши ли пълнолетие?

10
Очаквах да е нещо шарено със схемичка нарисувана на картата! Изобщо всичко до момента ми се струва някаква партенка, но винаги от храста може да изкочи заек...

11
Коя е тази тема, че нещо съм пропуснал?

12
Защото рестото трябва да се върне там.

13
Ами да ги пратят на линии, където ще им стига.

14
Вие за кого гласувахте на изборите миналата година така по между другото да попитам, че нещо да не се окаже, че най-вряскащите са гласували за ПП-ДБ-СС и сега се опитват да прикрият и прехвърлят вината на хора, които нямат нищо общо?

Само не разбрах защо това ни в клин- ни в ръкав го написа?

Някой може ли да даде достоверна информация този Неоплан 2601 собственост ли е на СА? В случай, че не е на какво основание обслужва линии на градския транспорт в София?

15
Ами да пуснат поръчка за нови електробуси или хибридни тролейбуси.

Е то пък все едно като са нови не може да има схеми и далавери, даже много по големи или че няма на къде къде по цивилизовани места по света. Въпроса е да се купи нещо с голям капацитет което да може да се ползва по много линии независимо дали е ново или втора употреба.

Когато покупките са по програми от ЕС Европейската прокуратура стриктно следи разходите да се законосъобразни и отявлените далавери минават трудно. Разбира се може производителя да върне ресто, но не и да вдигне необосновано цената.

16
Никой не твърди, че е срамно, а че схемите за покупка са корупционни и ощетяват бюджета т.е. нас!

17
..., но е важно да не духа и да не става кабината в кал и целия боклук да влиза при шофьора.
.....и е най-добре така - шофьорът да е отделен изцяло от пътниците.

Проблема се изясни по-рано. Въпросът е: Защо предприятието не намери приемливо решение, което да се приложи за всички екземпляри ? Да се получи унификация...

18
Значи е време да се погледне и приходната част на бюджета. Не, че ще се случи де. Осъвременяване на данъчните оценки на имотите. Вдигане на данъка за притежание на МПС. Вдигане на цените и разширение на зоните за платено паркиране и винетките за живущите в тях като тази за втори автомобил се вдигне драстично. Това само на Прима виста.

19
Quote
Това са превозни средства закупени от нашите данъци и държим да се държат максимално близко до заводския им вид.
Пак обяснявам: заводският им вид е ..... да речем неудачен,...

Само това ли успя да схванеш от цялото мнение? Частта за намиране на решение на тия проблеми и внедряването му във всички превозни средства от модела как точно да ти я обясня?

 
държим да се държат максимално близко до заводския им вид.
Няма заводски вид и изпълнение !

Вида , в който са излезли от завода се нарича заводски. За нас това е вида, който сме си поръчали. При констатирани пропуски от наша страна не е виновен производителя, а ние, защото така сме ги поръчали. Това обаче по никакъв начин не пречи да се намери решение, което да се внедри масово.

20
Да, няма нужда от "кв.", "ж.к." "с." и прочие добавки.

Квартал Овча купел е място различно от ж.к.Овча купел и с. Обеля е различно от ж.к. Обеля. Та понякога е необходимо това уточнение.

Pages: [1] 2 3 ... 211