Author Topic: BMC Procity CNG (1401-1428, 2500-2519, 3400-3411, 7041-7171 нечетни)  (Read 173154 times)

Offline Bl3iz3

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 107
    • View Profile
Новата серия БМЦ са си кашкавалени още от както пристигнаха като нови. Даже ми се струва, че дори гредите на каросерията са някак по-тънки и крехки. Наистина са направени за 7-8 годишна експлоатация и после на боклука - за компании, които купуват на оперативен лизинг или концесия. Не случайно в Полша и Италия само частници ги ползват. И друг път съм го казвал, че Ютонг излязоха много по-солидни.

Още 21-ва ако не и 20-та година забелязах ръжда около втора врата на 7113, който е титуляр на линия 86, но не на варненската, а на софийската, сиреч не е от морския въздух...Явно ВМС ползват някакви калпави сплави за тези детайли. Нека някой да каже как се представят в Турция, но там като че ли биха си позволили да са калпави, не е като да няма производители.
 Ютонг пък наистина се доказаха, въпреки че, когато купиха първите, марката нямаше голямо реноме из Европа. По-късно почнаха да настъпват тук-там, че и други марки се завъдиха. Не винаги трябва да отписваме китайското производство. Не всичко е дървено като миди Хайгерите, даже с ръка на сърцето бих казал, че Голдън Драгъните във Враца возят доста меко, обърнало се е внимание на детайлите и цялостното представяне ми изглежда добро в сравнение примерно с европейските Иризар в Бургас.
За Irizar автобусите  в бургас не мога да се съглася. На скоро се возих в един от късите по линия 17 и смея да кажа, че возят много плавно и меко и са много тихи. Досущ приличат на нашите Higer-и.

Offline Niko.G

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 332
    • View Profile
Quote from: ozzy
А някои хора хвалеха Белград, че са се обзавели наскоро със 700 такива изчадия :devil:

В Белград са 170 броя - 70 соло, 100 съчленени.

Местната управа обяви, че ще закупи още 700. Техните "19-ки" също си заминават, ако не са си и заминали повечето от тях. Кой знае кои барутарници още ще минат под ножа.
SUMC - Desordem e Regresso.


Offline mitakis

  • над нещата
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4143
    • View Profile
Минус 1 с челна катастрофа.

7099 вече е с почти готова предница.
В сервиза на Хаджигрудев ли го правят?
Трудно е да направиш нещо както трябва, вместо как да е.

Offline Bl3iz3

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 107
    • View Profile
Да попитам, защо гласовото на BMC-тата се чува отвън, а не отвътре?

Offline 04Boris22

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1636
    • View Profile
    • Email
В момента разстановката със Землянските Кенефситита е много интересна - 12 спрени, 5 от тях са за ДВГ :crazy:
над 6000 мои снимки във Flickr:
https://www.flickr.com/photos/198506535@N07/

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3523
    • View Profile
Защо в другите гаражи няма такива драми с БМЦ? :rolleyes:

Online david

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 410
  • Ganz Villamossági Művek
    • View Profile
В Дружба няма как да имат такъв проблем, защото почти не ги използват и имат доста по - малко от тях. В Малашевци също имаха толкова заведени преди няколко месеца и на 72 работеха масово тухли, че даже и стари БМЦ се появяваха, просто никой не го е писал.

Offline Bl3iz3

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 107
    • View Profile
В Дружба няма как да имат такъв проблем, защото почти не ги използват и имат доста по - малко от тях. В Малашевци също имаха толкова заведени преди няколко месеца и на 72 работеха масово тухли, че даже и стари БМЦ се появяваха, просто никой не го е писал.
То в дружба са 11 на брои, като 3401 го изкарват често, било по 404 или 604, 3402 не се движи от 2021г; 3411 си е почти всеки ден на 604, а другите почти не ги изкарват.

Offline martin4o

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2211
    • View Profile
    • Email
Масово са по 67 повечето, в много по-прилично състояние спрямо землянските (салон, чистота, самоделни цигании).

Offline Bl3iz3

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 107
    • View Profile
Масово са по 67 повечето, в много по-прилично състояние спрямо землянските (салон, чистота, самоделни цигании).
Ако погледнем повечето автобуси в дружба(освен Дизеловите Youtong-и), повечето са си в много добро състояние. В земляне само занят да кичат автобуси със лепенки, светлини и светлоутразителни ленти, като турски тирове.

Offline TRIZUBECA

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 966
  • пендел
    • View Profile
Забележете също колко много ръжда има по землянските Проситита в самия салон, по пода около вратите. Често се возя на 14хх по 64 и това ми е направило впечатление. Иначе за возията...като катерят булевард България пътниците задължително да си носят тапички за уши!