Метро има - влакове няма
Български транспортен вестник | Стр. 1
Хубава работа, ама нашенска - в случая общинска! Тази поговорка се потвърди и от новата столична придобивка -следващите две спирки на метрото. Вместо да могат бързо и лесно гражданите да стигат от "Люлин" до бул. "Цариградско шосе", те пак ще трябва да чакат. Защото се оказва, че за новите две спирки пътниците ще трябва да се прекачват на друг влак от бившата последна спирка в "Младост" 1, и то след като почакат десетина минути. Причината е тривиална - макар че този участък го копаха 3 години, Метрополитен така и не успя да достави нови влакове, които да покрият новите спирки, и просто са отделили една мотриса да ги обслужва. Явно са почерпили от челния опит на БДЖ по темата "Как да направим интересен живота на пътника, като му създадем незабравими неприятни изживявания".
Като цяло Столична община също се оказа "изненадана", като не осигури подходящата инфраструктура към новите спирки. Затова изходите в "Младост" 1А са на гола поляна без осветление, а на Цариградското шосе настава едно голямо лутане в търсене на спирките от градския транспорт.
Въпросът е докога общинските чиновници и лично зам.-кметът по транспорта ще престанат да бягат след събитията и вместо да спят по бюрата си, ще решават проблемите навреме? Ама май много се размечтах...