Author Topic: MAN Lion's City G CNG (1150-1189, 1601-1620, 2000-2045, 2300-2319, 3100-3159)  (Read 713768 times)

Offline TRIZUBECA

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1040
  • пендел
    • View Profile
1182 беше така 2020та година с едно зелено :crazy:

Online Niko.G

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 704
  • ⁠A heresia das heresias era o bom senso.
    • View Profile
1182 беше така 2020та година с едно зелено :crazy:

Тук се вижда леко:

1182 by Niko G/AetherShots, on Flickr

А ето и друг плод на изкуството в школа Земляне, само че на 1805:

1805 by Niko G/AetherShots, on Flickr
SUMC - Desordem e Regresso.


Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3959
    • View Profile
Възмутен съм от подръжката на модела автобуси Man lions. Същите, които в почивни и празнични дни винаги са да работят, за сметка на серия 3300, която стои прибрана, за да не създава работа на аварийната да ги прибира. Става въпрос за автобус 3131, в момента на линия 76. На всяко спиране спирачките на средния мост скърцат пронизително, в рамките на целия спирачен момент. На първи мост - само отвреме-навреме. Съчленетиеъо скърца така, както при автобус 3588. На всяка повдигната пешеходна пътека пластмасите на съленението хрущят. Значи гаражът свръхексплоатира модела автобуси, но не се обслужват редовно. Наемете си квалифициран персонал!
------------------------

Offline TRAMS SOFIA

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3623
    • View Profile
1165 също с.червени габаритчета
Колкото по-малко е сърцето , толкова повече злоба носи.

Offline Kukicha

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1369
  • 3306/1119 ✝(2003-2022)✝
    • View Profile
    • Email
Възмутен съм от подръжката на модела автобуси Man lions. Същите, които в почивни и празнични дни винаги са да работят, за сметка на серия 3300, която стои прибрана, за да не създава работа на аварийната да ги прибира.
Аман вече от тия глупости че Конектата аварирали постоянно. Това твърдение е пълна измислица, специално дружбенските Конекта в сравнение с преди са доста по малко на брой, защото всичките им линии на тоя гараж са орязани до безкрайност, с по 4-5 коли празник са Младостките линии, нормално да не пускат тях, при положение могат да си покрият линиите с МАНове (което разбира се става само уикендите).
Иначе ти си се възмущавай, то половината от модела имат точно това скърцане, че ще става и по зле, именно заради липсата на подръжка.
« Last Edit: 17.02.2024, 01:21:23 by Kukicha »

Offline Tisho

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 644
  • В 0135 СН - уникалният автобус на Варна!
    • View Profile
Възмутен съм от подръжката на модела автобуси Man lions. Същите, които в почивни и празнични дни винаги са да работят, за сметка на серия 3300, която стои прибрана, за да не създава работа на аварийната да ги прибира. Става въпрос за автобус 3131, в момента на линия 76. На всяко спиране спирачките на средния мост скърцат пронизително, в рамките на целия спирачен момент. На първи мост - само отвреме-навреме. Съчленетиеъо скърца така, както при автобус 3588. На всяка повдигната пешеходна пътека пластмасите на съленението хрущят. Значи гаражът свръхексплоатира модела автобуси, но не се обслужват редовно. Наемете си квалифициран персонал!

@tm0,
Не, че нещо, ама като попадам на твои коментари и имам чувството, че само се оплакваш?  :help:

Най-малкият кахър им е на гаражите дали някакво съчленение или спирачка скърца, ако трябва да се покриват линиите.
И какво сравнение с високоподов 25-годишен автобус като 3588 - искаш да го извадят за тормоз на пътниците?  :help: :blink:

А с този дефицит на персонал, след време мисля, ще сме благодарни, че изобщо има автобуси и, че линиите са обслужвани.

Възмутен съм от подръжката на модела автобуси Man lions. Същите, които в почивни и празнични дни винаги са да работят, за сметка на серия 3300, която стои прибрана, за да не създава работа на аварийната да ги прибира.
Аман вече от тия глупости че Конектата аварирали постоянно. Това твърдение е пълна измислица, специално дружбенските Конекта в сравнение с преди са доста по малко на брой, защото всичките им линии на тоя гараж са орязани до безкрайност, с по 4-5 коли празник са Младостките линии, нормално да не пускат тях, при положение могат да си покрият линиите с МАНове (което разбира се става само уикендите).
Иначе ти си се възмущавай, то половината от модела имат точно това скърцане, че ще става и по зле, именно заради липсата на подръжка.

@Kukicha,
Не ти знам ЕГН-то, ама мисля, че е крайно време да се спреш с глупостите. И други са ти правили забележка, но този коментар е съвършено излишен и безсмислен.
Конекто/Г са си изпяли песента и ще бъдат бракувани до няколко години. Това е неизбежно и незаобиколимо, независимо кой какви чувства има към тях и ще се случи в момента, в който се купят достатъчно нови съчленени при следващата партида. Дори втора/амнайста ръка O405GN2 са по-приемливи в контекста, че отговарят на критерият "нископодови".

В 2024 година сме.
Само служител от гаражите Дружба, Малашевци и Земляне може да свидетелства честота на авария на даден модел и да преценява дали да сигнализира нагоре по етажите какво да се прави. Транспортът е структуриран и организиран, има и диспечери, които отговарят за дневният трафик. Има управление и на по-високо ниво. То не се интересува от нечии прищявки какво да се движи по линиите, не е концерт по желание.
Навсякъде в цивилизованият свят, публичният транспорт се обслужва от нископодови, CNG, екологични автобуси и електробуси / (минимум ЕВРО 5-6). Това са директивите на ЕС, върховният закон на Съюза.
След време след МAN Lion's ще има и по-нови Solaris, MAN, MB, Irisbus, SOR и какви ли не други возила. Защото ще се произвеждат по нови и съвременни технологии, защото светът върви напред, а не назад и не се интересува от нечия инфантилна фенщина. Вероятно ще има автобуси на водород, както и автономни (без физически да се управляват от водач, както сега).
И аз харесвам O305G, но слава Богу, че този модел остана в историята. 30-35 години служеха доволно и предоволно. Всяка машина има своят срок на годност и експлоатация. До около 5-10 години и MAN-овете ще бъдат амортизирани и ще плачат за смяна.
А до тогава, независимо дали ти харесва или не, ще ги траеш и търпиш. 160 са и ще са основните автобуси, които обслужват линиите, най-малкото до следващата, а може и до по-следващата партида.
Фен на швейцарските автобуси MAN 10.190 HOCL / Lauber, MAN SG280H, SL200, NL202, NG272, Lion's City, MB O305/G/Heuliez, Conecto/G, Citaro/G, електробуси, тролеи, трамваи, метро и влакове.

Почивай в мир, Тони!

МАН а е най доброто нещо което се е случило за софийския ГТ след метрото в последните 20 години.

Offline Chezare

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1305
    • View Profile
Ирисбус вече няма, има Ивеко. Водородни автобуси вече съществуват, примерно във Вупертал и Кьолн, и някъде четох, че транспортните компании са по-доволни от водородните, отколкото от електрическите. А Мановете са 186, не 160. С останалата част от мнението ти съм съгласен.

Offline TRIZUBECA

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1040
  • пендел
    • View Profile
Под съчленението на 1180 нещо виси - може и на мен да ми се е сторило така, автобуса, минавайки, по неравност. Но и на снимката на Агента се вижда някак си:
https://www.flickr.com/photos/137241490@N07/53543925515/

Online mitakis

  • над нещата
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4223
    • View Profile
Това е самият мех. В долната част се съединяват краищата му. Може да е сменяван или е разкопчаван при сервизни нужди и не е закопчан както трябва и е увиснал.
Трудно е да направиш нещо както трябва, вместо как да е.

Offline Stierlitz

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1005
    • View Profile
Quote
Под съчленението на 1180 нещо виси
Quote
Това е самият мех
Поради конструктивния нисък под на автобуса, меха също е ниско до пътя. Това създава значително по-висока вероятност да бъде увреден при движение, в сравнение с меховете на други не нископодови автобуси.
Quote
Може да е сменяван или е разкопчаван при сервизни нужди и не е закопчан както трябва и е увиснал.
Тези мехове не се разкопчават отдолу и няма такива сервизни нужди.

Offline poly911

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1279
    • View Profile
    • Email
Да не започнали да махат стъклените кабини на 11** серия
Защото преди половин час пътувах в един Ман по 111 и ми направи впечатление

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11468
    • View Profile
    • Сдружение ГТИ
    • Email
Сигурно е строшена.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline Whatnow14

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1027
    • View Profile
Днес 3105 беше на Цариградско с неработеща странична табела и без хартиена табела, дано отзад и отпред да е пишело нещо, че по интуиция ли да разберем коя е линията  :crazy:

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15608
    • View Profile
    • Email
Част от МАН-овете 31ХХ пак са проговорили, поне наблюденията са ми от тези от първата доставка. Съобщават се спирките, връзките с други линии и че валидирането на картите е задължително. Като преди 10 години като бяха чисто нови.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Whatnow14

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1027
    • View Profile
Аз като ползващ главно новата партида от 31хх мога да кажа, че рядко, да не кажа никога, в тази част от серията се случва да има гласово оповестяване. За сметка на това, в 23хх доста често има. Прави ми впечатление, че откакто замлъкнаха автобусите, същото се случи и с таблата на спирките?

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15608
    • View Profile
    • Email
Да, като че ли оповестяването е главно в първата партида някъде от 3100 до към 3120, видях че съобщава дори връзките със железопътен транспорт като във Виена все едно. Добре са го направили. Като бяха чисто нови в първите партиди също имаше такова оповестяване със женски глас обаче, но не помня дали казваха връзките. А първата година дори имаше тиха класическа и ретро музика по уредбата и хората много се кефеха, ама после нали уж вече не можело музика заради авторски права.

Относно поддръжката дето все пишете, не знам дали не е по-добре да си направят договори и Конектата да ги поддържат в Балканстар, а МАН-овете в официалния им сервиз на МАН.
« Last Edit: 13.03.2024, 17:10:22 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6147
    • View Profile
    • Email
Иво, Балканстар от мноооого години не са представител на Мерцедес.....
По рейс и по жена не се тича!

Offline HST

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 398
    • View Profile
От около 5... чак мноооого не са...
7 всъщност
« Last Edit: 13.03.2024, 20:41:09 by HST »

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15637
  • Живей, за да озаряваш, озарявай, за да даваш живот
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
То разлика между „Балкан стар“ и „Силвър стар“ мисля, че няма.

Sofiatransport транспортна база данни
Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!
Над 200 000 снимки на возила от градския транспорт в София от 28-ми юни 2011 г. насам

Offline Kingpin

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1081
    • View Profile
Балкан Стар понастоящем са дилър на Мицубиши.