Възмутен съм от подръжката на модела автобуси Man lions. Същите, които в почивни и празнични дни винаги са да работят, за сметка на серия 3300, която стои прибрана, за да не създава работа на аварийната да ги прибира. Става въпрос за автобус 3131, в момента на линия 76. На всяко спиране спирачките на средния мост скърцат пронизително, в рамките на целия спирачен момент. На първи мост - само отвреме-навреме. Съчленетиеъо скърца така, както при автобус 3588. На всяка повдигната пешеходна пътека пластмасите на съленението хрущят. Значи гаражът свръхексплоатира модела автобуси, но не се обслужват редовно. Наемете си квалифициран персонал!
@tm0,
Не, че нещо, ама като попадам на твои коментари и имам чувството, че само се оплакваш?

Най-малкият кахър им е на гаражите дали някакво съчленение или спирачка скърца, ако трябва да се покриват линиите.
И какво сравнение с високоподов 25-годишен автобус като 3588 - искаш да го извадят за тормоз на пътниците?

А с този дефицит на персонал, след време мисля, ще сме благодарни, че изобщо има автобуси и, че линиите са обслужвани.
Възмутен съм от подръжката на модела автобуси Man lions. Същите, които в почивни и празнични дни винаги са да работят, за сметка на серия 3300, която стои прибрана, за да не създава работа на аварийната да ги прибира.
Аман вече от тия глупости че Конектата аварирали постоянно. Това твърдение е пълна измислица, специално дружбенските Конекта в сравнение с преди са доста по малко на брой, защото всичките им линии на тоя гараж са орязани до безкрайност, с по 4-5 коли празник са Младостките линии, нормално да не пускат тях, при положение могат да си покрият линиите с МАНове (което разбира се става само уикендите).
Иначе ти си се възмущавай, то половината от модела имат точно това скърцане, че ще става и по зле, именно заради липсата на подръжка.
@Kukicha,
Не ти знам ЕГН-то, ама мисля, че е крайно време да се спреш с глупостите. И други са ти правили забележка, но този коментар е съвършено излишен и безсмислен.
Конекто/Г са си изпяли песента и ще бъдат бракувани до няколко години. Това е неизбежно и незаобиколимо, независимо кой какви чувства има към тях и ще се случи в момента, в който се купят достатъчно нови съчленени при следващата партида. Дори втора/амнайста ръка O405GN2 са по-приемливи в контекста, че отговарят на критерият "нископодови".
В 2024 година сме.
Само служител от гаражите Дружба, Малашевци и Земляне може да свидетелства честота на авария на даден модел и да преценява дали да сигнализира нагоре по етажите какво да се прави. Транспортът е структуриран и организиран, има и диспечери, които отговарят за дневният трафик. Има управление и на по-високо ниво. То не се интересува от нечии прищявки какво да се движи по линиите, не е концерт по желание.
Навсякъде в цивилизованият свят, публичният транспорт се обслужва от нископодови, CNG, екологични автобуси и електробуси / (минимум ЕВРО 5-6). Това са директивите на ЕС, върховният закон на Съюза.
След време след МAN Lion's ще има и по-нови Solaris, MAN, MB, Irisbus, SOR и какви ли не други возила. Защото ще се произвеждат по нови и съвременни технологии, защото светът върви напред, а не назад и не се интересува от нечия инфантилна фенщина. Вероятно ще има автобуси на водород, както и автономни (без физически да се управляват от водач, както сега).
И аз харесвам O305G, но слава Богу, че този модел остана в историята. 30-35 години служеха доволно и предоволно. Всяка машина има своят срок на годност и експлоатация. До около 5-10 години и MAN-овете ще бъдат амортизирани и ще плачат за смяна.
А до тогава, независимо дали ти харесва или не, ще ги траеш и търпиш. 160 са и ще са основните автобуси, които обслужват линиите, най-малкото до следващата, а може и до по-следващата партида.