Инфраструктура > Трамвайна инфраструктура

Развитие на трамвайния транспорт

(1/12) > >>

тролей №164 линия 2:
В Бургас съм бил няколко пъти и считам, че ако ще трябва да има трамваен транспорт по Черноморието, то това е градът. Той е достатъчно равен, за разлика от Варна. За референция взимам столичния бул. Черни връх. Във Варна не се сещам кой ще да е този мършрут в посока към Възраждане, Кайсиева градина и Владиславово, който да не включва поне една по-стръмна отсечка от него. Вие ще кажете има ли трамваи, способни да изкачват по-стръмно от въпросния булевард? Ако има, то те биха се справили. Иначе за направлението север-юг - за там става по Аспарухов мост, но само до центъра на Аспарухово.

klutsohor:
След строителството на двете метростанции в Люлин и петте до Студентски град е редно да се започне и ускорено изграждане на трамваен и тролейбусен транспорт в областните градове, а защо не и по-рано!

Източник: https://eurocom.bg/2025/05/25/oficialno-razshiryavat-metroto-v-sofiya-vizhte-novite-spirki/

difian:

--- Quote from: klutsohor on 28.05.2025, 15:46:32 ---След строителството на двете метростанции в Люлин и петте до Студентски град е редно да се започне и ускорено изграждане на трамваен и тролейбусен транспорт в областните градове, а защо не и по-рано!

Източник: https://eurocom.bg/2025/05/25/oficialno-razshiryavat-metroto-v-sofiya-vizhte-novite-spirki/

--- End quote ---
Кой ще даде тон за песен това да се случи? Ето че и в София от над 20 години има геноцид над трамвайния транспорт... Трябва да има проекти и някой, които да ги бута. Братоев го правеше за метрото и този проект го бяха припознали като златна касичка за крадене на средства. В останалите градове няма кой да мисли за транспорта и мобилността, виж в Пловдив колко е пропаднало всичко. Прекалено комплексни са едни такива проекти и се краде кокошкарски на дребно.

klutsohor:
Чак пък геноцид, не малко трамвайни трасета се рахабилитираха, които са извън обхвата на метрото, а други просто бяха заменени с метро. Може би на първо време е добре да се удължи трамвай 23 по бул. Копенхаген до метростанция Младост 3 и този по Габровски от Семинарията до Дървеница също да се направи... Мисълта ми беше, че най-трудното ще е направено и метрото ще бъде вече основа на градския транспорт, а тенденциозно би трябвало да се мисли в тази посока и за останалите градове, за да не стане така, че тях само кучета са ги яли... Примерно за мен във Варна един развит трамваен транспорт пред метро/градска железница би бил много полезен за града, също и в Пловдив, просто е важно на първо време да се изглади философията за потребностите на всяко населено място и да се търси помощ от Европа разбира се.

Dragon:

--- Quote from: klutsohor on 28.05.2025, 16:32:52 ---Чак пък геноцид, не малко трамвайни трасета се рахабилитираха, които са извън обхвата на метрото

--- End quote ---
За 30 години обновени са:
- 8 км на тм. 5
- 4 км на тм. 7
- 2,5 км ново трасе по ген. Жеков, но то заменя същото като дължина старо трасе
- 2 км ново трасе по Копенхаген, където се трупат милиони загуби през годините в които не го дострояват до Младост
Останлото е малки ремонти заедно с пътната настилка

Закрити са:
- 2 км. към Лозенец
- 5 км. към Дървеница
- 2.5 км в Надежда

Над 50% от трасетата, които не са споменати горе, са в окаяно състояние.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version