1
Трамвайна инфраструктура / Re: Трамвайни трасета
« on: 24.06.2022, 12:18:03 »
Днес бе демонтирана контактната мрежа.
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Това е така, до момента, в който се работи смесено - някои с титуляри, други без. Когато нито един няма титуляр, и когато всеки "кара да му мине смяната", и в един момент всички превозни средства се разкапят, водачите се научават да пишат. Има и достатъчно механизми, с които водачите да бъдат принудени да пускат заявки за неизправности и да си вършат задълженията като хората.Това имах в предвид.
Базел си разпродадоха определена бройка стари Шиндлери няколко години преди да пристигнат нашите, за Белград или за Сараево бяха и един познат ги беше засякъл в България, не знам какво точно са правели тук, но ясно си спомням, че ми ги показа на снимки във влака покрити и на практика нищо не се виждаше от тях.Това са глупости.
Това не е сигурно, 2525 го бракуваха без да излезе нито веднъж след ремонта.Е какво мислите ли че от тия 6 някога ще тръгнат пак на редовна линия? Колкото графовете тръгнаха и динозаврите толко и те.Е, то и в Автото няма реално нужда да се движат МВ О345Г, но стегнаха 3287 и 3588 и се движат почти всеки ден. Ще видим, може би нямат право да ги бракуват веднага, след като са сравнително скоро ремонтирани.
Ще останат последните шест най-нови ремонта като дълбок резерв, престанете вече да си чешете пръстите по тия клавиатури и да се чудите с какво да спекулирате. Има много хора тук, които не са никакви фенове и през останалото време нищо не ги интересува, но когато започнат някакви промени от този тип се разбуждат и бълват спам на поразия.А тази информация за 6-те резерва, официална ли е ? И кои ще бъдат тези 6 ?