1
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: Yesterday at 22:11:29 »
Пръскаха ги, но и на пръскането сме виждали поне една идея по-добри изпълнения от това!

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Трите Обели по данни на ГРАО са близо 22 000, а когато се построи станцията там, към нея се привърза автостанция (пътникопотока от сума ти села, Костинброд и т.н.). Станцията към Обеля е смислена и като част от връзката с трасето по Ломско, което още тогава е планирано да се обслужва от същото депо (още в началото на 90-те е отхвърлено депо в Илиянци, такова е предложено в... Южна София!!!!!). Станцията на СОП в Люлин има смисъл за бъдеща връзка към Божурище и буферна за трафика от Перник и всичко в тази посока...Все пак за метро са нужни поне 20 000 пътници на час в пик, при по-малко разходите за изграждане и експлоатация са прекалено високи. Лифтът, ИКЕА и Ринг мол не могат да създадат подобен пътникопоток.В Обеля имаше ли 20000 пътника? В Люлин 2 след Панчо?
Не е задължително наведнъж да се построи цялата линия от Черни връх до ИКЕА. Нека я направят само под Странски до Зимния дворец. После вместо ненужна врътка да продължава на югоизток оттатък СОП или на изток по Четвърти ринг към Младост 2 и 4. Варианти много. Но с врътка при УНСС ще се забие завинаги там - удължаване до възлова метростанция на Г.М.Димитров, Младост-1 или Св.Анна не изглежда смислено. А градът ще се развива в източна посока и е безсмислено метродиаметрите да не могат да се развиват нататък. Същото се отнася за Метродиаметър 3 след Света Анна.Официалната на НСИ. Възраждане се съмняват в методиката на НСИ за инфлацията, може би сега ще оспорваме и демографията - ще цъфваме и връзваме... Ето я отнесена и в рамките на София какво ще се случва по обособени територии. Каквото и да е се случва, окдато унищожаваме нови територии, какво ще правим със старите урбанизирани?
@difian Аз подчертах, че се абстрахирам от пътникопотока на ИКЕА и Ринг мол. Но по ОУП и по ПУП цялата зона до СОП, а оттатък СОП - до булевард над Симеоново е предвидена за строителство. Не знам въз основа на каква статистика изкарваш стагнация в населението на София. Просто коефициентът за България не е като коефициента за София.
За панелките ме бъркаш с Иво. Не съм и срещу новите сгради - въпросът е какви са нуждите за сгради на обитаването и как да се решат проблемите със западането на старите сгради и територии. Населението на София е в стагнация, прогнозите до 2050 г. са все такива. В ОУП на СО за заложени територии за обитаване за двойно на настоящето население. Отделно Смф не са мислени като скрити зони за обитаване без ограниченията в параметрите за жилищно строителство... Бия камбаната, че масовото индивидуално препиране на пари и пишман инвестиране създава нови гета, с ниско качество на строителството и параметри на обитаване. И това ще е проблем за всички ни. Строителната мафия веднага си замита следите и нямаш шанс за елементарни неща да си търсиш гаранционно обслужване, какво да говорим за "законно" допуснато застрояване. Нивото тук не е такова, че да навлизаме в дълбочината на проблематиката от гледна точка на екология и други.не може метрото да се вие на меандри и пеша да е почти по-бързо отколото с него...Точно затова врътката между НСА и УНСС е безсмислена. От УНСС до НДК с 94 е по-бързо, отколкото с метро през Малинова долина, Витоша и Черни връх.
Врътката от БПС до ИКЕА е също толкова безсмислена. А и довеждащи варианти до МС Г.М.Димитров - бол.
Вместо тези две врътки следва да има един маршрут в посока изток-югоизток. Докато се изгради радиусът дотам, ще има пътникопоток - всеки път като минавам по Живко Сталев, виждам все повече блокове, никнещи като гъби. След 20 години застой на Малинова долина сега растежът е експлозивен. Знам, че считаш молове и магазини за мръсни думи за разлика от панелни спални, но отсам и оттатък СОП при това интензивно застрояване като нищо ще живеят повече хора, отколкото в панелна спалня. Даже без да броя пътникопотока на ИКЕА, Ринг мол и (евентуалния) Симеоновски лифт.
Ако е последната в Княжево и още не е имало обръщало, трябва да има съседен коловоз, по който да маневрира мотрисата, за да мине от другата страна на вагоните, но не виждам такъв.Трамваят е и с ремарке, тях как са ги обръщали при пенделно движение? Иначе без да имам явни и сигурни доказателства, от първия път като видях снимката, си мисля за ето тук...
СОП не подлежи ли на незабавно отчуждаване като обект от национално значение? Поне от Младост до Църна маца беше така.Според зависи как са си разпределили отговорностите държавата и общината. СОП е Републикански път и като такъв стопанин му е АПИ, но ето че общината също е проактивен участник в процесите. СОП не е обект от национално значение.
Смени плочата.По-скоро ще пиша официално становище!
Щом отчуждават, значи има - преди отчуждаването се прави проект с парцеларен план и ПУП - за да се знае кои точно имоти са засегнати.ПУП - Парцеларни планове се изготвят само извънурбанизирана територия, а СОП в този участък е в строителната граница на София. Ако очуждават, правят го по влязла в сила регулация - наскоро изменена или по-стара...
Правила за участниците във форума
...
3. Всякакъв вид обиди, клевети и заплахи са абсолютно забранени.
4. Теми, проповядващи насилие, расизъм, склонност към наркомания или към каквото и да е противозаконно деяние са абсолютно забранени!
5. Теми и мнения с невярно съдържание се изтриват по преценка на модераторския екип. Системното публикуване на лъжлива информация води до наказания!
...
...
8. Забраняват се аватари и снимки на участниците, които са провокативни или нецензурни. Не се допускат и анимирани картинки, прекалено отвличащи вниманието на потребителите и пречещи на нормалното четене на темите.
...
Един от новите двуетажни щадлери на ОВВ май са го ударили някъде в Австрия вчера мина ми новината във ФБ но изчезна и не мога да го намеря пак.Да уточним, че става въпрос за CityJet, защото Stadler ще им доставят и двуетажен RailJet. Първоначално си помислих, че са ударили RailJet:
Ще е скандално, ако тръгне по улиците, както си в дошъл, в случая с табели, забраняващи качване от първа и втора вратаНа двуетажните МАН-ове също забелязах, че на последната врата има някакви стикери, че тя била само за слизане… Не съм се возил и не знам, спазва ли се от някого, нито кой и кога ги е измислил…
Ти изобщо пътувал ли си с 2169? Или както винаги прости си мрънкаш.Мрънкачите и оплаквачите са други - колко литра сълзи и квадратни метри жалейки пуснахте в темата...
Да се готви един друг газов модел автобуси, че и на тях им идва времето.Мдам, от "мераклийство" и "арно гледане" са на път да ги съсипят и тях. А доста явно и нескрито говорите и за преднамереност в действията, така че съдбата им е и сигурна...
На този, като гледам, всичко му е оригинално. Дори външните огледала заводски бяха такива.Фаровете за мъгла някой ги е свил....Отпред на декоративната решетка защо има парцал - да подчертаем, че сме "от село", ако някой не отчете липсващите фарове за мъгла, или все пак се просмуква нещо в кабината, а знаем колко деликатни са всички водачи към простуда и бъбреци?
Жалко, много жалко, за пореден път ставаме свидетели как една изключително гледана и елитна машина от много време насам, завършва по този тъжен начин. 2169 бе може би едно от най-хубавите и запазени Конекта от модела изцяло, до към този момент. Мир на техниките му.Не е ли в силно противоречие "изключително гледана и елитна машина" и изгоряла по брутален начин на линия?!?
Явно историята с 2170 се повтори...Да се готви 2168!
Има го и моментът, че много от тях, особено в транспорта не са особено интелигентни и предприемчиви... Бизнесът е и риск, но в България се действа на сигурни схеми и далавери. Защо да мисли бизнес план, да прави проучвания за потенциалите от дадена идея, като е по-лесно да познава някой на публична позиция, който да му подари изпълнението на някоя поръчка за превоз. Затова и в България публичния транспорт, най-вече в мнозинството малки общини за нищо не става...Х84 спокойно може да се даде на частна фирма и да вози на 5 лв. Продължавам да не разбирам защо у нас липсват шатъли, оперирани от частни фирми.
Сигурно частните фирми са си направили сметката и са ви дели че ще са на загуба. Частниците не могат да оперират без да са сигурни че ще си избият печалбата.