Дрън-дрън, че пляс!!
1. В ОУП на София е заложен трети метродиаметър, барабар с допълнителна отсечка на втори, която стига до Околовръстното шосе;
2. МД3 ще минава под Патриарха и там ще е станцията, с която ще се прави връзка с първа линия и после ще минава през Петте кюшета и от там - под Руски паметник, дълбоко под сградите - проверих в ОУП и там е показано доста ясно;
3. Много са източниците, които сочат, че около Подуяне има изградено пространство, в което да легнат тунелите на метрото, директно под сегашният автомобилен подлез;
4. ТМ 22 е исторически от гледна точка на това, че е една от първите линии на нормалнорелсов трамвай в София;
5. А къде другаде ще легне трасето на МД3 според теб, ако не в обособеното трасе на 22?;
6. Никой не може да оспорва предимствата на метрото пред трамваите, било и в обособени трасета, а как по-точно си представяте трамвайно трасе, което да влиза под земята след Руски паметник... как по-точно ще мине под първи и втори диаметър? На 26 метра под земята???;
7. Станцията на Попа, както казваше и Благун преди време, вероятно не е заложена, защото Юнак от първи диаметър е на... 10 минути пеша;
8. Когато завършат втори диаметър до Лозенец и го вържат с Надежда, което според плана на МЕТРОПОЛИТЕН трябва да стане до 1012, но както знаем, ще стане около 2014, ще започнат да се търсят пари за трети диаметър, който да се строи успоредно с отсечката до Млдост 4 и отсечката до Летището, като се надявам до тогава да се врзумят и да проемянт маршрута на тоя пробег, защото е смехотворен, както е измислен до момента. И тъй като строителството на МД3 ще почне от Враждебна до Подуене, предполагам, че до 2020 ще има работеща отсечка и от трети диаметър... вярно няма да е вързана с другите диаметри, но пак ще върши някаква работа... и докато не я вържат поне с НДК, ТМ22 няма да изчезне, тъй като той осигурява връзка с МС К. Величков.