Author Topic: Закупуване на електробуси и тролейбуси по ОП “Околна среда” 2014-2020г.  (Read 34686 times)

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6832
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Не е лошо и моделите на запад от нас да се погледнат. ;)

Online bgdimitrov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 378
    • View Profile
Доколкото знам, Екселор кандидатстват с МАЗ 203Т.

Относно изискването "Налична автоматична система за гасене на пожар в двигателния отсек и акумулаторите". Ивеко, Шкода, Соларис или СОР имат ли такава система? Спомням си че беше споменато като проблем преди.
« Last Edit: 02.02.2022, 15:17:53 by bgdimitrov »

Offline KillKill

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 656
  • Враг на Автотранс
    • View Profile
Русе се конкурира с Враца, кой град ще вземе по голям руско-беларуски боклук май. Явно добри пари се взимат от тия поръчки. А можеше още на първият опит да се вземат Соровете и да се свърши. 2023 е скоро, да не стане да връщате парите барабар с Варна.

Offline pesho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1067
    • View Profile
    • Email
Едва ли ще дойде нещо от Украйна или Беларус в Русе. Парите за нови тролеи няма да се върнат. Проекта приключва юни 2023 г. Има начин да се поиска удължаване. Остана много малко да се направи като дейности.
А за новите тролеи с тази малка предна врата си мисля за сор 30тр.
По отношение на системата за пожар при батерията, вече няма нищо ограничаващо. Преди се искаше конкретна система, а сега се дава шанс всеки да предложи каквото има. Вероятно ако няма проблем подписан договор ще има на есен.
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline mad_devil_k5

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 91
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
То тъй като гледам май ше се търкалят 30 й косур годишни морги от Европа,още дълго време,докат се закрие тролейбусния транспорт по предлог че е нерентабилен.И повярвайте някой РускиБеларуски „боклуци”правят по 2000 км средно на ден,в някои градове.Адмирал се произееждат в бившите фабрики на един от най-големите Немски компании за електроника и батерии..Ако някой има желание мога да пусна един от блогърите който й кара на Маз 203Т ,прави обстоен анализ на машинатав движение,за плюсове и минуси.

Online viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6834
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Има правила и закони за доставка на превозни средства за обществен превоз на пътници. Вероятно и американски превозни средства правят по много километри на ден, но, уви, и те няма как да се доставят, защото не отговарят на европейските и национални закони, регламенти, директиви, наредби и правила.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline tauri

  • Превозвач
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1942
    • View Profile
Някаква руска тъпотия от където се вижда, че все още не са открили Ecas, bas, ASR реглаж на спирачките. Затова мрат като мухи. Очаквах повече от тролейбуса.
The Grand Tour

Online bgdimitrov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 378
    • View Profile
Новите кандидати да доставят тролейбуси са ясни.

Шкода са се отказали да се занимават с русенската община.

Силно се надявам поне сега след започналата война, всякакви беларуски или руски кандидати да не се приемат, че да не останем без части или въобще без нови тролеи.

1. СОР
2. Бест карс/Jiansu Alfabus
3. Bozankaya
4. Екселор/Каргомакс
5. Авто Инжеринг Холдинг
6. Обединение Мотор Трейд
7. Българска Автомобилна Индустрия
« Last Edit: 08.03.2022, 16:53:06 by bgdimitrov »

Offline Saruman

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 233
    • Yahoo Instant Messenger - saruman_1989
    • View Profile
    • Железниците Днес
Какви марки стоят зад изброените кандидати?

Online viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6834
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
1- SOR LIbchavy - Чехия - вероятно Шкода/SOR
2- Алфабус Китай
3- Бозанкая Турция
4- Екселор/Каргомакс са македонска фирма и са дистрибутор на Ивеко по принцип, но не ми е ясно с какво участват. За тези пари - едва ли с Crealis на Ивеко. По-скоро с нещо китайско.
5- Авто инженеринг - вероятно с беларуските тролейбуси от Враца или с някои китайски
6- Мотор трейд кандидатства с Богдан (Украйна)
7- БАИ - с Yutong тролейбус (вероятно като в Мексико)
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline KillKill

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 656
  • Враг на Автотранс
    • View Profile
Богдан и БКМ едва ли с оглед на войната. Вероятно ще е или СОР TNB 12 (може и TNS) или Бозанкая Силео.

Offline Chezare

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 528
    • View Profile
От практична гледна точка трябва да са СОР, защото такива са и електробусите...

Online bgdimitrov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 378
    • View Profile
За последните 4 кандидата все още не можем да сме сигурни с какво са кандидаствали. Бозанкая изглеждат като интересен вариант, но освен в Турция май другаде нямат доставени тролейбуси. За китайските Ютонг само добри впечатления съм чул за тях от Мексико.
« Last Edit: 09.07.2022, 23:48:08 by bgdimitrov »

Offline tauri

  • Превозвач
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1942
    • View Profile
Бозанкая се провали с електробусите си в Германия под марката Силео. Как пък успя да се свържеш с колегите от Мексико, а не попита колегите от столичен автотранспорт? Поредната комисионерска сделка.
The Grand Tour

Offline KillKill

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 656
  • Враг на Автотранс
    • View Profile
Сор си кандидастват с техният си модел, който мисля че не с оборудване от Шкода. И тази грозотия от Мексико ви харесва ли?? :blink:

Online bgdimitrov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 378
    • View Profile
Най накрая ОТР са се сетили и са пуснали поръчка с пряко договаряне за кабелните трасета и новия трансформатор за електробусите.

https://app.eop.bg/today/208323



Интересно обаче какво стана с възстановяването на тролейбусната мрежа между мелницата и жп гарата. Нито дума по въпроса.
« Last Edit: 29.04.2022, 09:37:46 by bgdimitrov »

Online bgdimitrov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 378
    • View Profile
 Днес са отворени ценовите предложения на 2/7 кандидати за доставка на 15 бр. нови тролейбуси. Това са:

· БИОФРОГ ЦЗ (СОР)
·АВТО ИНЖЕНЕРИНГ ХОЛДИНГ ГРУП ЕООД
с беларуските тролеи.

Разбира се, предложената цена от фирмата с беларуските тролеи е по-ниска. Ще видим накъде ще отидат нещата. Тролеите на СОР със сигурност ще имат по-добър разход на електроенергия и ако са дали по-добра гаранция може и да обърнат нещата.

Online viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6834
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Много забавно - за същите тролеи във Враца се сключи договор за 150 000 лева повече на тролей. Тук предлагат 855 000 лева на тролейбус. Къде е прокуратурата??
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline Vetra85

  • Писател
  • **
  • Posts: 35
    • View Profile
    • Email
В Русе винаги печели СОР

Offline Sixkiller

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3065
    • View Profile
Много забавно - за същите тролеи във Враца се сключи договор за 150 000 лева повече на тролей. Тук предлагат 855 000 лева на тролейбус. Къде е прокуратурата??

Може да не са отчели инфлацията в тръжната процедура, може пък при производителя да има поевтиняване на суровините.