Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: [1] 2 3 ... 462
1
При многолентово движене няма изпреварване, по-скоро задминаване. В градски условия (на булеварди с ограничение до 80 км/ч) е напълно позволено.
Ако си искал да излезеш от кръговото, като си засякъл автомобил отдясно на теб, то сериозно си нарушил правилата за движение.

2
По обяд е пълно с коли там. Не съм проверявал тази теория, но съм чувал че полицаи редовно обядват там безплатно срещу това да не закачат клиентите им.

3
Едно време 42 с Икаруси така минаваше. Въобще не беше проблем. Отделно от това на 82 рядко има съчленен.

4
Интересно е защо 82 не минава по Щросмайер и гара Захарна фабрика. Така щеше да покрие още една спирка и да помага на 77.

5
11 и 102 са с по 5 коли по-малко, 111 също е с намален пробег. Доста линии са на санитарния минимум. Хората се преориентират към по-устойчиви форми на транспорт.

6
309 го пратиха директно по Сливница заради закриването на 53 и "безценната" връзка на Нестле със Сточна гара.

7
Водачите как точно преценяват дали пресичат улица или изход на паркинг. Има много случаи, в които на пръв поглед двете си приличат.

8
Елекробусите имат много повече общо с тролейбусите, отколкото с автобусите. Досега имаше само два вода електробуси, При повече модели като че ли има резон за отделен раздел.

9
Автобуси / Re: МАN/MANAS SG 262 (2131-2160)
« on: 21.09.2022, 16:14:09 »
2150 oт няколко дни се кърпи.

10
Неслучайно написах че копае дъното. Линията е доста удобна, и зимъска има стабилен пътникопоток, който след разреждането може да се преориентира и няма да се изненадам ако след 2-3 години 213 мине на 5 коли с къси автобуси. А едно време искаха да я концесионират...

11
Има тема за въпроси към модератори. Иначе (цитирам по памет) "превъзбудени сини олигофрени" няма краси нито една тема тук.
Ако искаш да коментираш маршрутни промени - няма проблем, ако искаш да коментираш пътниците и моделът им на поведение има други подходящи теми.

12
А в „Овча купел“ има ли развитие?

Работи.

13
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 16.09.2022, 10:22:38 »
Икаруси излизат само на 6. На 1 не излизат, защото линията се обслужва от Левски. Теоретично има достатъчно Шкода за да не излизат Икаруси, но аз им се радвам като видя, че почти не останаха. Икарусите бяха цяла една епоха в тролейбусния транспорт на София, макар и наполовина бройки спрямо Шкода 9тр.

14
2159 - 309  :devil:

Само до Люлин и обратно. В 17.15 се изключи на Сточна гара.

15
Този от снимката изглежда нов внос.

16
Според сайта на ЦГМ 73 спира именно там, а обратна посока и на двете спирки.

17
Aз доколкото виждам 73 спира на 80 метра от входа на метрото в посока Тех парка и на 45 метра в обратна посока. Освен да влезе в подлеза, аз не знам как може да е по-близо до метрото.

18
Защото в момента е с 6 коли. Зимата ще станат 7, колкото бяха преди няколко години празник. Тогава делник беше с 9 (а малко преди това и с 10). Също така и защото зимата често се случва да се движат препълнени автобуси. Преди обединяването на 213 и 214, също бяха 7 коли, но само на едната линия.

19
213 копае дъното...

20
Виж в т.4. Предлагам 305 да се удължи до Връбница на мястото на 285. Курсът на 305 ще стане около 130 минути, но с възможност за почивка и на двете крайни спирки. В момента 413 е с подобен курс и почивка само в Младост.

Pages: [1] 2 3 ... 462