Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - tauri

Pages: [1] 2 3 ... 96
1
Електробуси / Re: Karsan Jest Electric
« on: 29.11.2022, 23:28:03 »
Да продължим темата с желанието на Менинген да се отърве от Красаните след година експлоатация.
https://fb.watch/h6cJZl2PtP/

2
Колко държавни пари ще се потрошат в тоя град Русе? Аз лично съм крайно негативно настроен купувате всякакви боклуци в уредени търгове, малки електробуси на цената на марков дизелов, по някое време като трябва да се вземе някой подкуп правите някакви схеми с частниците и са пак айде помагайте. Да припомня и за изгорелият ви ДАП през 90-те.

3
Други градове / Re: Добрич
« on: 29.11.2022, 21:43:32 »
Quote
Кое според Вас е нагласено?
Междуосието беше нагласено така, че да си купите по-малки автобуси за повече пари. Посочете една причина да си изберете такова междуосие и какво ви бърка това?  Явно и тук има уговорка.

4
Други градове / Re: Казанлък
« on: 29.11.2022, 21:38:24 »
Този се предлагаше за 3200 или 3600 евро.

5
Дано се провали защото отново имаме нагласен търг. Самият факт че ти предполагаш кои ще бъдат е достатъчен да се намесят компетентните органи.

6
Други градове / Re: Плевен
« on: 29.11.2022, 09:49:36 »
Сигурно обслужват някой завод или Долни Дъбник.

7
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2367)
« on: 25.11.2022, 14:14:26 »
Чисто новият бъдещ 2340 седи на паркинга на околовръстното преди моста на Кривина.

8
Статията в списание Камиони е ПР материал, а тук някои макар и малко сме професионалисти.

9
Аз лично го тествах втора употреба е. Дори както написах по-горе е издраскан изцяло от дясно непрофесионално в клони. Има и ръжда ако те интересува ще ти кажа къде.

10
Вчера сутринта 3316 по 413 беше ударил две коли на светофара на Данаил Николаев и Евлоги Георгиев.

11
Автобуси / Re: Чавдар В1420
« on: 23.11.2022, 23:39:09 »
Днес успяхме да монтираме горните носачи на предното дясно колело. Напредваме бавно след няколко дена следва лявата. На последната снимка се виждат реглажните пластини на горните носачи, два размера са.

12
Не е нов, втора употреба е. На панаира в Пловдив беше издраскан целият от дясно.

13
Сниман е ремонтно възстановителен влак. Имали са си Чавдар 5C и са си го возили на платформа.

14
В края на филма Мадам Бовари от Сливен на надписите май се мярка един Чавдар 130. Интересно кой е и как така е бял.
https://player.vimeo.com/video/190428610

15
Автобуси / Re: Военни возила
« on: 17.11.2022, 09:15:05 »
Две нови попълнения в армията. За съжаление втора употреба.

16
Стара София / Re: Стара София
« on: 14.11.2022, 12:40:48 »
Има сергии за вестници, но няма Мерцедеси 305G. Периода може би е 89-92.

17
Ти освен "заминал му е диференциала" нещо друго знаеш ли? Най-вероятно спукан и заваряван изпускателен колектор.

18
Автобуси / Re: Чавдар В1420
« on: 07.11.2022, 14:34:54 »
Май си е било мърлявщина освен и от ДАП-овете и от Чавдар. Работили в Чавдар ми казаха, че въобще не са предлагали резервни части по окачването, не ми помогнаха много и със съвети, всеки ДАП се е оправял сам. Реално от нашият мога да кажа че гресьорките така бяха слепнали, че грес не беше минавала оттам поне от 10 години. Тази която извадих от осите беше поне на 30 години. Иначе напълно възможно е да са ги карали в зависимост от шофьора да са изкаравали по около 150 000 - 300 000 км след това да са чупили носача на шенкела, заради чупенето на лагерите и изместването на цялото окачване. Има доста места за гресиране, които не са най-удобни, но си мисля че при едно ТО на 10 000-15000 км или една година са щели да карат много. Лагерите се стягат с контра гайката тя трябва да се проверява колко е натегната и ако се отвори луфт да се разглобят носачите и да сменят лагерите. Както и да се смени набивката която предпазва да влиза вода при лагерите.  Иначе окачването е от доста стар модел на Ман преди Икарус 280. тук е редно да отбележа, че остта с лагерите е румънска модернизация, която въпреки всичко е от много качествена стомана на МАН окачването е с прави тампони. В Малашевци са имали такива Манове и е било мъка с подмяната греене блъскане. Тролейбусите Граф са със същото окачване, но с много по-качествени носачи и по-добра изработка, с прави тампони. Чавдар карат румънците да променят окачването след като първите бройки за Пирея не са изкарали и 30 000 км. Като сравнявах стоманата на вертикалните носачи на Графовете и на нашият имаше съществена разллика.  Знаеш след 90-та започват нископодовите и много смисъл от това шаси няма.

19
Автобуси / Re: Чавдар В1420
« on: 06.11.2022, 21:05:18 »
След успешното монтиране на долните носачи. Започнахме разглобяването на горните носачи отдясно. Нищо не обичайно. Като цяло окачването му е по-добро, по-комфортно и по-интелигентно измислено от на Икарус. Използва се масови и в старите двуетажни модели на МАН. Като цяло позволява по-добра управялемост, по-добро вписване в завой по-добър комфорт. От сегашните модели само Сетра използва подобно независимо като на М4. При 14-20 проблема е бил в лагерите и недобрата подръжка. Трябва редовно да се гресират, нашият отдавна не беше виждал грес и конусните лагери бяха счупени. Като се счупят носачите се измества и след това се чупят и вертиканите носачи. 

20
Автобуси / Re: Ikarus 280
« on: 22.10.2022, 11:35:13 »
Един прекрасен Икарус 280 по линия 108. Чешкият сайт DKV Cеsko твърди, че е чешки но очевидно не. Снимка и на интериора на може би софийски тролей Икарус и една на кабина.

Pages: [1] 2 3 ... 96