Кампания: Подкрепете запазването на тролейбусната история на България
От къде изведнъж се появи този недостиг на части? Проблеми с плащанията на доставчици, или липса на производство на материали?
2047 прави в момента тестов пробег.
3007 е в завода. За съжаление обаче няма основни части от завода за поддръжка и в Банишора има множество спрени трамваи предимно за колооси и т.н. - 936, 506, 661, 665, 674, 681, 685. Скоро да очакваме по тм 8 и 11 да пуснат Т6М-700. Отделно 3011(запалени спирачки) и 3017(ще направи година през май) са спрени. 3008 пък всеки ден го прибират на буксир, а 807 не се знае с разкъсания геленк дали изобщо ще тръгне.
И от днес добавяме 675 и 680.
Снощи изкарахме от Трамкар 4122 и 4133. Днес ги разтоварихме. В момента в Трамкар нормалнорелсови трамваи няма.
Предвид че 4130 е с ново другарче сигурно 4132 ще ходи на ремонт. Иначе май 4102 най-отдавна не е ходил.
Quote from: RADOCVET on 26.10.2022, 16:12:23Предвид че 4130 е с ново другарче сигурно 4132 ще ходи на ремонт. Иначе май 4102 най-отдавна не е ходил.Днес е закарана една мотриса, която ще товарим утре. Не видях номера ..., но е вероятно да е 4132.
Ами не му е време , но явно е навъртял километрите.