Author Topic: Ремонт на трамвайното трасе по Цар Борис III и Македония  (Read 58633 times)

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15437
    • View Profile
    • Email
Явно тестовете не са били блестящи...

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4276
    • View Profile
    • Email
И сега да трябва да се кърти, понеже този вид трасета нямат друг начин за оправяне.....
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13155
  • Злото е това, което ни разделя
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Аз подозирам, че става дума по-скоро за документално забавяне.

Sofiatransport транспортна база данни

- Галерия с над 86 000 снимки на возила от градския транспорт в София!
- Най-подробната база данни за действащия автопарк!
- Статии и подкаст за историята на подвижния състав!
- Обновяване и актуализиране на всеки 24 часа!
Транспортът - кауза, страст, начин на живот!

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3383
    • View Profile
Трябва, ама няма. Вече и срок няма :)
Актуалният е до 30 септември включително.

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5000
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Снощи, по повод въртенето на трамваите на Бъкстон имах възможността да се разходя в района и да разгледам. На колелото всички входящи стрелки - и за идващите от центъра, и за идващите от Княжево, както и на изхода на колелото разделящата за Княжево/център, са автоматични. Всичко хубаво, казвам си, това е идеална възможност там да въртят някакви нови линии и в двете посоки, сетили са се хората, измислили са го. Тази мисъл, обаче, бързо се изпари, след като се оказа, че и единснвената входяща за Трамкар, за идващите от Руски паметник, която е реално маневрена и се използва доста рядко, също е автоматична :crazy:
П.п. междувременно, поне това, което ми казаха от Красна поляна, не претендирам за истинност, напрежението в участъците, с повече от 2-3 трамвая, пада под 300V, което за Песите е лошо, тъй като им падат пантографите... :laugh:
« Last Edit: 19.09.2022, 13:36:49 by mihailo »
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4025
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
И аз го чух това за напрежението, но се оказа невярно, поне волтметърът на компютъра на 511 показваше около 600 V.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline Stoi4o

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 722
    • View Profile
    • Email
Сега вярна ли е информацията че до 30 септември е срока или не?

Offline Dimitar155

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 564
    • View Profile
    • Email
Вярна е.
Quote
Във връзка със заповед на Столична община срокът на въведената временна организация на движение по трамвайни линии № 4 и 5, временната автобусна линия № 5ТМ и автобусни линии № 63 и 260 е до края на м. септември.
Източник: ЦГМ

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9396
    • View Profile
Нали знаеш - като ги видим , че са тръгнали, тогава ще повярваме.

Offline CNN

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1136
    • View Profile
П.п. междувременно, поне това, което ми казаха от Красна поляна, не претендирам за истинност, напрежението в участъците, с повече от 2-3 трамвая, пада под 300V, което за Песите е лошо, тъй като им падат пантографите... :laugh:
Това са пълни глупости! Релейната защита на ТИС веднага ще изключи, ако напрежението падне под номиналното.