Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - AGENT 006

Pages: [1] 2 3 ... 807
1
683 днес е нареден по 12.

2
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4195)
« on: Today at 14:18:17 »
4170+4171 отново в състав.

3
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: Today at 14:17:41 »
3012 е в „Красна поляна“, не в „Трамкар“, така ли?

4
Чакай, чакай малко. Правилно ли разбирам, че смяташ, че знаеш каква е истината?

5
Трамваи / Re: T8M-700 (900-939)
« on: Today at 11:22:05 »
Бях посещавал една такава работилница до метростанция „Хан Кубрат“, някъде на гърба на метростанцията зад ОМВ-то беше, рекламираха се с разработване на пакети за електрифициране на велосипеди, но гаража им беше сериозна работилница и ясно си спомням на една от работните станции как се намотаваше нова намотка на статор на някакъв индустриален двигател.

6
Трамваи / Re: T8M-700 (900-939)
« on: Today at 10:06:54 »
Ще може ли малко техническо разяснение, това пренавиване на двигатели на какъв период от време се налага?

7
Е тези Ютонг-и са уникален случай, първите ни автобуси от неевропейски производител, при никоя друга марка или модел не сме имали проблеми с прозорците за табели. Единствено 1111, друг случай не си спомням:
1111-83 25.4.2013 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

3305-413 30.5.2016 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

3305 20.6.2016 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

Не е баш така. Не може в една обществена поръчка да залагаш такива детайли, незаконно е и в последствие пада в съда. Всеки участник сам решава с кой модел да участва. Отделно от това при всеки производител има еволюция на модела и в две различни години на един и същ модел понякога има съществени разлики.
В случая с първите 60 Ютонг-и не беше ли проблема, че смятахме, че стандартно ще дойдат с пълноразмерни табели и без тонирани стъкла, пък те ни дойдоха с „китайски пакет“?

10
Трамваи / Re: T8M-700 (900-939)
« on: Yesterday at 11:13:23 »
На мен ми е малко странно наистина. То, че чисто нови части няма, няма ама пък да киснат непрекъснато в чакане, поне аз не си спомням такова нещо с български трамваи.

11
Миналата седмица още беше изрядна, в понеделник забелязах проблема:
3147-204 14.04.2025 {1} by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

3147-47 22.04.2025 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

12
Направих фейслифта на досиетата на ČKD T6А5 и обърнах хронологията на албумите към формата най-новите снимки най-отгоре. От 24 400, дължината на вградената таблица намаля до 18 700 пиксела.

14
Често пъти се питам какво ти е мястото тук във форума, но си премълчавам.

16
Съгласен съм, просто не исках да го казвам така директно.

17
Когато има желание ще има и начин и обратното.

18
Васил Терзиев кметува, но възможностите му за управление са силно ограничени, защото мнозинството н СОС е на старото статукво, което е напълно естествено като се има предвид, че се беше окопало във властта повече от десет години, но не виждам къде му е решителността на Васил Терзиев да се пребори ако въобще го иска.

19
Някой от вас да не си помисли, че за тези девет дена, в които не съм споменавал нищо тук съм си губил времето?

С удоволствие ви представям най-новата оптимизация на базата данни свързана с досиетата и галерията на MAN Lion's city G.

На първо време отделих над 140 албума с различните реклами по возилата, с които са били, които подлежат на задължителен отчет според правилата на базата данни - цялостни реклами и частични странични реклами само от двете или от дясната страна на возилата. Сега в досиетата са приложени не само снимки на рекламите им, но и целите албуми.

Направих и сериозен фейслифт на дизайна на досиетата, с който отнех 7 000 пиксела от дължината на страницата, беше 38 000, сега е 31 000. Пак е много, така че продължавам да работя в тази посока.

Третото нещо е че галерията по возила от модела е с обърната хронология. Досега най-старите снимки бяха първи, но предвид големите бройки и досадното частично зареждане на страниците на албумите във Фликър - зарежда страницата до средата и дозарежда до края ѝ чак когато превъртиш до средата, реших, че беше много крайно време да обърна хронологията към формат най-новите най-отгоре, което предстои да се въведе като стандарт и да се приложи постепенно за всички албуми по возила, също както и фейслифтинга на досиетата, така че да спестя максимално много пиксели и привъртане. С тази промяна, при МАН-овете Lion's city, а след това и при всички останали возила, за които предстои обръщане на хронологията, се осигурява бърз достъп до най-актуалните снимки и снимки в актуален вид от досиетата - виждаш маркер има налична снимка в актуален вид, кликаш на виж галерия и си там.

Не подхождам тенденциозно, избрах първо МАН-овете, защото рекламите по тях започнаха през есента на 2023 г. и като следствие от това промените по тях са ми много стриктно и прецизно записани, което беше едната причина, втората, разбира се да отмента веднага най-големия масив досиета.
Вторите досиета, които по най-бързия начин ще се захвана да ревизирам са най-непрегледните по начина, по който съм ги оставил в момента, тези на ČKD T6А5.

Pages: [1] 2 3 ... 807