Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Kaiser Kar

Pages: [1] 2 3 ... 246
1
Разбира се, вътре сигурно е нужник. Сметище със сигурност е.

2
Как измери тия ги 70км/ч? Много се съмнявам автоматиката изобщо да допусне такова нещо.

3
Трамваи / Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« on: Yesterday at 09:08:35 »
Оставете рекуперацията и съпротивленията и ми кажете тиристорен напев има ли?

4
Аз никога не съм харесвал Конекто ЛФ. Още от нови дрънчаха, двигателят издаваше едно много неприятно ручене, което се чуваше в целия салон и планировката на салона не беше добря. В тези отношения даже БМЦ ПроСити и Ютонг ги превъзхождат. Ситарото обаче беше супер, с класи над Конекто ЛФ.

5
Значи към 2040-а година да очакваме кметът на София Антон Хекимян да открие участъка, плод на толкова много труд от страна на партията, реализирала половин милиард километра магистрали и още 5 километра околовръстен път.

6
Ех, още ги помня как миришеха на новичко.

7
Как повече от седмица някой от щатните форумни адвокати на водачите не се е ангажирал със защитата? Поне да каже, че момичетата са блели в телефоните и не са разбрали, че е за депо?

8
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 14.02.2025, 11:21:04 »
Доста превозни средства в София се изпопалиха от мераклийство - старият 3656 от доработки по токовете, тролей 1219 от мераклийско миене с маркуча в салона...

9
И Контрера, и табелкаджиите.

10
Разни / Re: Ново строителство
« on: 06.02.2025, 11:21:23 »
Най-много ми е жал за западните квартали, които в момента се уплътняват в междублоковите пространства. Наскоро бях в Люлин-5 на оглед и ми направи изключително неприятно впечатление, че  започва да заприличва на "Манастирски ливади" в частта си около западния парк. И цените не са никак люлински.

11
Разни / Re: Ново строителство
« on: 06.02.2025, 10:30:39 »
Прогнозирам, че до 10 години в сегашната София няма да е останало и едно парченце земя без някакво приращение на него.

12
За удвояване е важен броят влакове независимо дали пътнически или товарни. Удвояването на трасето през Владая е сложно и скъпо, трудно ще се мине без тунел и надали ще стане в близко бъдеще - в участъка се движат примерно 40 влака на ден.  :rolleyes:

В момента участъкът се експлоатира на почти максималния си капацитет, така че повече влакове няма как да минат, и да искаш. Въпросът е дали този капацитет е достатъчен, а той очевидно не е, при положение че редовно се налага влаоковете за София да киснат на Драгичево, за да изчакват закъсняващи влакове в обратната посока.

13
АПИ даже и камъните не може да събере от пътя, камо ли клони. Миналата пролет огромна дупка при стария ВЕЦ откара над 4 месеца, без оглед на десетките ПТП-та, които причини.

14
Трамваи / Re: T8К-503 (503-511)
« on: 04.02.2025, 13:59:36 »
Ама се движат без двигатели или са спрени заради липсата им? Уточнявайте ги тези неща.

15
И на мен ми направи впечатление, че изчезнаха от 3. Защо не ги пуснат направо по 79, може да се окажат едноетажни в някакъв момент.  :D

16
Най-натовареният участък в България в момента е Зимница - Карнобат, а не София - Перник.

По брой преминаващи влакове - може. По брой превозени пътници - надали.

17
Най-смешното е, че темата се казва "БАН тества..." Големи тестове паднаха.

18
Колеги, има ли някакви изгледи линията София - Перник да бъде удвоена? Тия дни минах оттам и се замислих, че няма никаква логика най-натовареното ж.п. трасе в България все още да бъде едноколовозно.

19
Аз лично се дразня, че всякакви опити да се ограничи точно това паркиране резултират в протести как нямало места за паркиране, а как ще има, като всяко семейство вече е с по 3 коли? Същата история като с велоалеята по "Пушкин" - опасна била, децата щели да бъдат помлени от колоездачи, а какво се оказа? Всичко било за паркирането.

20
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 31.01.2025, 09:14:45 »
Е откъде са тогава боядисаните седалки на зелените?

Pages: [1] 2 3 ... 246