Според мен, въпросът по-скоро не е дали физически могат да нощуват влакове извън депото, а дали може/е рентабилно да им се осигури необходимата охрана?
Иначе има много варианти. Най-бруталният би бил всички да нощуват на групи, един зад друг, в няколко "междугария" - между няколко двойки съседни станции. Тъпо е, но го давам само за онагледяване. Ако ще се прилага такова нощуване, би могло да се приложи една мъничка хитрост - да се подберат няколко станции, на всяка от които да нощуват по 6 влака. "Средните" два от тях са изцяло в чертите на перона, а останалите спират плътно пред и зад тях така, че хем машинистът да може спокойно да излезе от кабината на перона, хем да се охраняват нормално. Логично би било да са и близо до депото, така че подходящи са станциите Сливница и Обеля - най-вече от логистична гледна точка на охранителите.
едит: да не забравяме и не по-маловажен въпрос - как ще се обслужват преди смяна? Ако се установи повреда в някой състав, ще се наложи той да отиде в депо, така или иначе. Ами ако установената неизправност не позволява движение на собствен ход? Най-добре ми се вижда или да се разшири депото, или да не се закупуват влакове, за които няма място в него.