Author Topic: Доставка на 8 нови влака за депо Обеля  (Read 21338 times)

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5982
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Връзка автоматика-подвижен състав няма, даже би било неразрешено ограничение и може да колидира с правилата на ЕС.
Връзка няма, но на новия играч може да му се наложи тепърва да разработи и внедри оборудване и софтуер, съвместими с наличната осигурителна техника или да ги купи от трети страни, което вдига цената и може да не му излязат финансовите сметки.

Offline Mammoth

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3674
  • ČKD
    • View Profile
Връзка автоматика-подвижен състав няма, даже би било неразрешено ограничение и може да колидира с правилата на ЕС. Двете позиции са отворени за всички доставчици, които могат да изпълнят техническите изисквания, но сигурно предишния доставчик може да вкара икономия от мащаба и да предложи по-ниска цена от нов играч. 8 влака са и доста малка поръчка, може би това ще откаже някои от реномираните производители и на опашката за парите ще се наредят разни странни фирми от Китай, Турция или кой знае откъде.
Представих си китайски влакове в метрото, рязко ми прилоша.  :help:

Online fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8030
    • View Profile
    • Email
Представих си китайски влакове...

Правят за Шанхайското метро много точни копия на Сименс, не можеш да ги различиш от оригинала, разбира се без лиценз....

Offline kakato10

  • Писател
  • **
  • Posts: 30
    • View Profile
Вече са отворили офертите. И за двете позиции има само по една подадена. https://app.eop.bg/today/257353

Някой може ли да разгадае тази?
« Last Edit: 21.04.2023, 16:11:24 by kakato10 »

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15997
  • Думите се забравят, въздействието никога
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
По всичко изглежда като име на дилър на Шкода.

Линк

Линк

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1648
  • 9060
    • View Profile
Интересна манджа се получава - 8 Шкоди за М1-2-4 и Сименс за М3. Странно защо Сименс не искат да участват за нормалните метролинии, не е като да нямат бол такива влакове по Европа.

Online fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8030
    • View Profile
    • Email
Странно защо Сименс не искат да участват за нормалните метролинии, не е като да нямат бол такива влакове по Европа.

Поръчката е твърде малка.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6344
    • View Profile
    • Email
Отделно искаха да участват и навремето, но чичо ви Стоян: "Не може други влакове, освен руски! Точка!" И така нагласиха поръчката, че само руските да покрият изискванията.
По рейс и по жена не се тича!

Offline voodoo

  • Писател
  • **
  • Posts: 27
    • View Profile
    • Email
Тук има статия и видео за първия произведен от Шкода влак за Варшава. Поръчката е била за 37 броя с опция до общо 45.

https://rollingstockworld.com/lrv/skoda-transportation-has-produced-the-first-metro-train-for-warsaw/

Offline Pesho1991

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1108
    • View Profile
Ако съм честен влакчетата на Шкода изглеждат доста симпатични. Даже ми харесват една идея повече от тези на Сименс по линия 3. Дано чичо Стоян не се поскъпи и отпусне пари за тапицерия и монитори в салона. И се надявам и разцветката да я изберат добре.

Offline Stoi4o

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 934
    • View Profile
    • Email
Естествено че изглеждат добре,друг е въпроса дали за нас така ще изглеждат.Може би поръчката е малка,ама кой бяга и от малка поръчка...осем влака не са малко пари.

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5982
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Както и да изглеждат, няма да са сделани с рапидки и алуминиев винкел от железарията и вътрешната облицовка няма да е дялкана с флекс, за да пасне.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6344
    • View Profile
    • Email
Личи си, че старите руски - номерните, говоря преди пишман-модернизацията, бяха къде-къде по-добре направени от 81-740.
По рейс и по жена не се тича!

Offline tauri

  • Превозвач
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2231
    • View Profile
Харесва ми как Шкода от модерницация и ремонт преминаха на производство. Сименс нямат модел за старите съветски перони . Явно преместването на производството от CKD в Шкода дава резултат. Виждам и контролер от патица.
The Grand Tour

Online fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8030
    • View Profile
    • Email
Нека не бързаме, защото процедурата може и да я прекратят и накрая да не са Шкода.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15997
  • Думите се забравят, въздействието никога
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Личи си, че старите руски - номерните, говоря преди пишман-модернизацията, бяха къде-къде по-добре направени от 81-740.
Който, колкото  си плаща. Москва си плащат за 81-766.4, ние си плащаме за 81-740, получаваме 81-740. И след модернизацията са по-добре направени, ако трябва да сме точни.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11618
    • View Profile
    • Сдружение ГТИ
    • Email
Недей спекулира. Когато ние купувахме влакове 81-766 беше все още в проект. Към онзи момент сме купили най-доброто руско производство.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Online fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8030
    • View Profile
    • Email
Който, колкото  си плаща. Москва си плащат за 81-766.4, ние си плащаме за 81-740, получаваме 81-740. И след модернизацията са по-добре направени, ако трябва да сме точни.

И каква е разликата в цената на 81-766 и 81-740? И най-вече - каква е принципната разлика в качеството между двата вида, нещо не се забелязва?

Това, което в 81-766 е по-добре от предишни серии всичкото е внос от Германия, сега след като санкциите им ги затегнаха производството на тези неща е преминало на познатото дялкане с флекс като едно време. Само дето няма балъци от България да им ги купят...

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1648
  • 9060
    • View Profile
То и на нашите всичко е вносно освен самия салон. Двигателите са японски, докато тези за Русия са си с местно производство двигатели по спомен. Принципните разлики с този нов модел са адски малки, по-скоро е фейслифт, отколкото революционна крачка.
Шкодичките наистина изглеждат добре.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15997
  • Думите се забравят, въздействието никога
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Който, колкото  си плаща. Москва си плащат за 81-766.4, ние си плащаме за 81-740, получаваме 81-740. И след модернизацията са по-добре направени, ако трябва да сме точни.

И каква е разликата в цената на 81-766 и 81-740? И най-вече - каква е принципната разлика в качеството между двата вида, нещо не се забелязва?

Това, което в 81-766 е по-добре от предишни серии всичкото е внос от Германия, сега след като санкциите им ги затегнаха производството на тези неща е преминало на познатото дялкане с флекс като едно време. Само дето няма балъци от България да им ги купят...
Не искам да бъда ничий адвокат, но едно от нещата, които най-силно не понасям е когато не се говори от позицията на обективната информация. Много лесно си забравил, че ние реално никога не сме произвеждали собствени превозни средства. 99 процента от производството, което сме имали е било само и единствено сглобяване на превозни средства и не мога да спра да изпадам в бурен смях всеки път, когато някой се изкаже така за най-често руското производството. Звучи ми малко като не е важно на мен да ми е добре, важното е на Вуте да му е зле.