Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - bagercho

Pages: [1] 2 3 ... 147
1
Нямат техни разработки, всички са с такова оборудване на Аоуей. Тази компания към момента е пионер в разработката на ултракондензаторната технология, и май все още няма друга, която да я предлага. А и по принцип руснаци и беларуси, когато нямат ноу-хау за нещо прибягват към китайски технологии.

2
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 18.01.2022, 07:46:45 »
Ето го съчленения вариант ;) По интересното е, че вече предлагат вариант на ултракондензаторен автобус с wireless зареждане, но не е в серийно производство все още.


Ама този нещо не му виждам устройството отгоре дето е за кънектване към зарядната  станция или този е  wireless-а ?  :neznam:
Е това всъщност си е някакъв автобус най-вероятно с метанови бутилки, но в крайна сметка серийният продукт явно ще изглежда така:


https://chariot-electricbus.com/the-new-chariot-18m-uc-e-bus-is-already-produced/

3
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 18.01.2022, 07:43:45 »
Много интересно как ще го зареждат безжично... да не вземе да изпържи пътниците случайно или да им докара някоя болест :rolleyes: Много еко и модерно не е на хубаво.
Пилотен проект за т.нар. зареждащи пътища, които се разработват от няколко години в Швеция и региона.
Ей го сайта на проекта. https://www.smartroadgotland.com/
https://chariot-electricbus.com/chariot-e-bus-smartroad-gotland/

4
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 17.01.2022, 16:16:46 »
Ето го съчленения вариант ;) По интересното е, че вече предлагат вариант на ултракондензаторен автобус с wireless зареждане, но не е в серийно производство все още.

5
Перник / Re: Перник - обща тема
« on: 12.01.2022, 07:14:32 »
Да видим дали поне за годишнината от престоя им в Булавто ще тръгнат  :laugh:

6
Точно в тези години, тия Пасати изживяваха своя апогей на българския вторичен пазар. На паркинга пред блока ми имаше 4-5, и един от тях също беше С 2606 ХВ.

7
До Лом все още не е закрито трасето.
Вярно бе, аз изключих, че въобще до там има жп линия  :laugh:

8
Защото изграждането на жп линията Враца-Оряхово ненадейно приключва, при над 60 процента изпълнени работи. Други проекти за жп трасета в тези райони никога не е имало, а в момента никой не смята, че държавата има нужния ресурс да проектира и строи нови жп линии, еле пък към обезлюдяващи се места като Лом...

9
Гледам тук много хора се чудят какъв ще е следващият код на разни градове. Нали преди време се реши, че кодовете ще отпаднат и вече номерата няма да са обвързани с местожителството на собственика?
Това кога и кой го е решил? Защото до момента няма никакво официално становище за бъдещето на регистрационните номера :neznam:

10
Разни / Re: Aвтомобили
« on: 18.12.2021, 12:11:54 »
Не всъщност ребрандиране, а износ за "западния" пазар. Още си следват старата соц практика другарите в Румъния, а и тези от Рено. Спомням си в Лондон видях Дачия Дъстър, но под бранда рено Дъстър. До колкото знам в Русия също няма Дачия, която официално да се продава, а е Рено, така че не мисля, че е толкова ребрандиране, отколкото преразпределение на пазара.
Това Рено Дъстър в Лондон е било някакъв импорт. Там Дачия си е Дачия, и предполагам си видял колко популярни са във Великобритания, буквално са навсякъде, както и рекламите им. Тук наскоро също се продаваха в мобиле някакъв руски експорт Дъстъри с емблема на Рено, но явно бройките са разпродадени, защото обявата я няма. Интересен случай е Украйна, където Дачия присъстваше като бранд, но наскоро е изтеглена от та, и сега моделите също са Рено.

11
Оказва се, че и серия СТ хххх СТ е имало. (сега видях, че е спомената всъщност)  :eek: За това свидетелстват едни архивни кадри от рали Хеброс '99, в което един от участващите автомобили е Форд Ескорт Cosworth с регистрация СТ 2000 СТ. А иначе номерата с ЕУ флаг бяха въведени на 13 октомври 2008, най-напред в област Видин. Спомням си от репортажа по новините, първият издаден номер беше ВН 3001 ВМ, и го монтираха на един син Опел Астра. До месец-месец и нещо след това навлязоха във всички области. В София започнаха може би от СА 70хх НК.

12
А трябва да са отделно  :neznam:
Защо?

13
Забелязвам, че от скоро легналите полицаи се боядисват в бяло, а не в жълто. Нямам какво да кажа, освен вероятно поредното прилагане на малоумни наредби...

14
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 02.12.2021, 12:12:43 »
Ютонг вероятно ще кандидатстват за София с този модел Ютонг Е8, какъвто вай ще бъдат и късите електробуси в Бургас. Любопитното е, че вече работи в два града в Полша, където абсолютната хегемония на Соларис все по-рядко се нарушава.

15
А предвид експанзията, която подеха Лидъл в последно време - май шансовете за настъпване на вечният им, и основен конкурент Алди тотално се изпариха. Въобще, пазарът май се разпредели и урегулира окончателно. Много дойдоха и си тръгнаха, а тези, които останаха и се утвърдиха, и в бъдеще май няма да се чуват големи новини от този сектор...

16
Ами явно ги има. Според мен тикет системата няма връзка с AVL таблетите, но спокойно би могла да поеме функцията им, и същите да изчезнат. Ама пари се усвоиха и за тях, и за ония паметници на глупостта с двете антени, дето уж трябваше да подават сигнал към тъпоумните светофари, че автобуса идва и фазата да го пропусне...
Ето всъщност, какво казват на сайта на Асис за нашия модел валидатори:
Linux Operating System
Data Security SAM Interface (Supports up to 4 SAM Slots)
Line and Bus Stop Tracking through Instant Location Detection
7” TFT Touchscreen LCD Monitor
Tempered Scratch-Resistant Glass
Built-in QR Code Reader
Built-in Speaker
Colored Status Notification LEDs
Supports Passenger Photo Display (Detection of Illegitimate Use)
NFC-Based Mobile Passing
Support for In-Vehicle Passenger Information and Announcement System
Processing Charging Instructions from the Web and Mobile Application
Case Design Suitable and Durable for Use aboard the Vehicle
High Protection Class
Secure Payment Infrastructure
Support for a Broad Communication Infrastructure (3G/4G)

17
На теб какво ти пречи, че го има та спорим за глупости?

За нищо не спорим, питам дали системата за таксуване е свързана с гласовото или си теглят информацията от различни места.
Системата нали си има собствени бордови устройства и джипиес, най-вероятно от там си го взима местоположението. Хубавото е, че явно има доста възможности и може би ще може да се надгражда в бъдеще.

18
На теб какво ти пречи, че го има та спорим за глупости? Или и ти като почитателите на циганския кич по возилата ще домъкнеш вода от 9 кладенеца как не се дискутирали реалните проблеми на ГТ, ами ей такива неща? Липсата на съременна и адекватна система за информация на пътниците в голяма част от ГТ (сиреч във всички автобуси) е проблем.

19
Не, това са спекулации. Още повече, че някои елементи не са изобщо подменяни - окачването например. И докато за Будапеща има логика, защото техните бяха в много по-лошо състояние и по-стари, при нашите няма причина да го правят.

20
Предполагам, че това няма да взлезне в употреба, докато най-сетне не измъдрят дали на време, на зони, или на импулси да са новите билети, с което май не са се ангажирали с конкретни срокове.
 БТВ ако някой не се е возил скоро на метро - валидаторите по турникетите са обновени със същия "темплейт" като на тези в наземния транспорт. Това, на снимките от Васко по-рано в темата явно е било нещо работно. Извадих една снимка от свободното пространство, на което се вижда, макар и бегло.


Pages: [1] 2 3 ... 147