Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - V.Peichev

Pages: [1] 2 3 ... 318
1
Разни / Re: Коронавирус
« on: Today at 17:50:50 »
Няма нищо страшно - настанените в болници нарастват бавно, голям брой хора получават висококачествен естествен имунитет от преболедуване, несравнимо по-добър от скалъпените РНК ваксини, които не включват цялата обвивка на вируса съответно не могат да мобилизират напълно имунната система. :)

2
Изтрити теми / Re: Разписания
« on: 30.07.2021, 20:22:03 »
Принципно 119 има нужда от допълнителна пикова кола и беше по-добре да се добави такава. 12 се дублира сериозно с 90 при това обикаля през Враждебна съответно и в този случай е по-смислена допълнителна пикова кола по 90, евентуално 12 да минава пряко по Ботевградско. :rolleyes:

3
Спирка "Разклон за Драгалевски манастир" на 66 е достатъчно близо до манастира и няма нужда от отделна автобусна линия, дори е по-близо от последната спирка на 93.  Делник се добавя колата от 93, предпразник и празник 66 е достатъчно редовен. :rolleyes:

4
119 по-скоро има нужда от допълнителна пикова кола - извън пик често вози едноцифрен брой пътници. 12 може да стане по-редовен, като не обикаля Левски и Враждебна и вместо това минава пряко по Ботеградско. :rolleyes:

5
8 се дублира с  3 и 4, но все едно е удобна връзка на Люлин с Централна гара и не би трябвало да е празен. 3 е доста рядък, 4 също не е особено редовен извън пик. :rolleyes: Времепътуването с 82 до Централна гара не е малко заради обикалянето по катуни и коптори и ужасните калдъръми при това не е особено редовен. С трамвая от Люлин-5 се стига за около 40 минути в посока, с 82 за около 35 в едната посока и 40 в другата. :rolleyes:

6
Quote
Поради подмяна на стеснен участък от канализационен колектор по бул. „Гоце Делчев" в близост до кръстовището с бул. „П. Ю. Тодоров", ж.к. „Стрелбище", от "Софийска вода" АД, от 04:30 часа на 28.07.2021 г. до 04.09.2021 г. включително, се въвежда временна организация на движение както следва:

Тролейбусен транспорт:

Тролейбусна линия №7 (в посока ж.к. Гоце Делчев): маршрутът се скъсява от ж.к. Люлин 3 до тролейбусното ухо на бул. „Арсеналски“ (спирка „ПК Спартак“);
Тролейбусна линия №8 (в посока ж.к. Гоце Делчев): от площад „Сточна гара“ по действащия маршрут до кръстовище бул. „Акад. И. Е. Гешов“ – бул. „България“, надясно по маршрута на тролейбусни линии №2 и 9 в локалното платно на бул. „България“ и по ул. „Кюстендил“, ул. „Дойран“ и ул. „Ген. Стефан Тошев“ до тролейбусно ухо „Ж.к. Борово“ (крайна станция на тролейбусна линия № 9).
Тролейбусите от линия №8 ще спират на всички съществуващи тролейбусни спирки в променения участък на маршрута.

Автобусен транспорт:

Автобусна линия № 65 (в посока Зоопарка): от кв. Манастирски ливади по действащия маршрут до кръстовище ул. „Костенски водопад“ - бул. „Гоце Делчев“, наляво по бул. „Гоце Делчев“, надясно по бул. „България“, надясно по бул. „П. Ю. Тодоров“ и от кръстовището с бул. „Гоце Делчев“ наляво по ул. „Хенрик Ибсен“ по маршрута до Зоопарка двупосочно;
Автобусите ще спират на всички съществуващи автобусни спирки по маршрута с изключение на спирка с код 2011 „Ул. Костенски водопад“ за автобусни линии №73 и 83 на бул. „Гоце Делчев“ в посока бул. „България“.

Автобусна линия №74 (в посока кв. Манастирски ливади): от Централна гара по действащия маршрут до кръстовище бул. „Акад. И. Е. Гешов“ - бул. „България“, надясно по бул. „България“, наляво по бул. „Гоце Делчев“ и надясно по ул. „Костенски водопад“ по маршрута двупосочно;
Автобусите ще спират на всички съществуващи автобусни спирки в променения участък на  маршрута, с изключение на спирка с код 2011 „Ул. Костенски водопад“ за автобусни линии №73 и 83 на бул. „Гоце Делчев“ в посока бул. „България“.

Автобусна линия №76 (в посока ж.к. Гоце Делчев): от ж.к. Младост 4 по действащия маршрут до кръстовище бул. „България“ - бул. „Акад. И. Е. Гешов“, направо по бул. „България“, наляво по бул. „Гоце Делчев“ и надясно по ул. „Костенски водопад“ по маршрута двупосочно;
Автобусите ще спират на всички съществуващи автобусни спирки в променения участък на  маршрута с изключение на спирка с код 2011 „Ул. Костенски водопад“ за автобусни линии № 73 и 83 на бул. „Гоце Делчев“ в посока бул. „България“

Автобусна линия №83 (в посока Зоопарка): от Хюндай България по действащия маршрут до кръстовище бул. „Гоце Делчев“ - бул. „България“, наляво по бул. „България“, надясно по бул. „П. Ю. Тодоров“ и от кръстовището с бул. „Гоце Делчев“ наляво по ул. „Хенрик Ибсен“ по маршрута до Зоопарка двупосочно.
Автобусите ще спират на всички съществуващи автобусни спирки в променения участък на  маршрута.



Може би линиите с единични автобуси 65 и 74 биха могли да минават по Нишава и Костенски водопад, улиците изглеждат достатъчно широки. :rolleyes:

7
Редно е при такива ситуации да се сезира компетентния служител в София протопрезвитер Кусан Хадавян.  :)

8
ТМ8 може спокойно да обръща по Струга и наистина няма смисъл да ходи чак до надлез Надежда, но връзката на Люлин с Централна гара е полезна и напълно оправдава допълнителния пробег. :rolleyes: Далеч по-безмислена е панорамната обиколка на центъра на ТМ10, спокойно можеше той да е до Иван Вазов за сметка на ТМ18 до Хладилника. :rolleyes: Инвестицията в автоматична стрелка на Възраждане, която ще се ползва само при ремонти е спорна. :rolleyes:

9
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 23.07.2021, 21:53:24 »
Логично е да се изключват от най-близката до депо или гараж спирка за икономия на безмислен нощен пробег. :rolleyes:

10
Шкодите са достатъчни за титулярните коли по зимно разписание, но не стигат за осигуряване на оперативен резерв при зимни разписания и са нужни Икаруси резерви поне до евентуална следваща доставка на нови тролейбуси. :rolleyes:

11
Все едно няма да има достатъчен оперативен резерв при зимни разписания.  :rolleyes:

12
Куха кратуна с бяла капа и интелект 1/1000 от този на еталонната букова талпа може само да парализира кръстовището. :rolleyes:

13
Трасетата по Мария Луиза и Ботев не са в чак толкова лошо състояние, обособени са в по-голямата си част и линиите не са чак толкова редовни, че да се спъват освен ТМ7 в делник, който така или иначе се придвижва пакетно заради еднопътния участък до НДК. :rolleyes:

14
Insomnium - The Antagonist


Поредна силна нова песен на финландците.  :fan: :)

15
Панорамната обиколка на центъра няма как да не намали пътникопотока по ТМ10 - времепътуването между крайните спирки става около час в посока, от Гарибалди до Възраждане пътуването е по-дълго от ходенето пеш. Също дублажите с ТМ3, ТМ4, ТМ8, ТМ12 и ТМ18 са сериозни. :rolleyes: Иначе затягането на разписанията е положителна промяна. :rolleyes:

16
Имал е късмет да не повреди сериозно мрежата. :help: Това не оправдава подобни опасни действия. :help:

17
Максималното закъснение на T6B5 при екстрено задържане е 3m/s2 и ако трамваят е бил на повече от 50 m, когато баничарката  се е качил на бордюра е можело да се избегне сблъсък. :rolleyes:

18
Днеска водача на тролей 1663 по линия 2, движещ се към Хаджи Димитър се забърза да хване светофара на Васил Левски и Дондуков. в бързината откачи единия прът при преминаване през стрелката преди кръстовището. Нещо механизма не сработи както трябва и прътът засече доста високо във въздуха. на водача изобщо не му пукаше. запали дизеловия агрегат и продължи с един прът във въздуха, който закачаше елементи на контактната мрежа по пътя си. Мина на червено и чак на спирка Бяло море слезе да оправи нещата.

очевидно дизеловият агрегат не е само за аварийни ситуации, ами и за ситуации на мързел у водачите.

Можеше да нанесе сериозни повреди на контактната мрежа. Заслужава сериозно наказание - това не е обикновен мързел, а опасна безотговорност. :help:

19
В натоварената част на маршрутите 85 и 285 са синхронизирани. По Хан Кубрат 285 не е адекватен транспорт - нужно беше обособено трамвайно трасе, което да продължава по Силянов към Връбница, но такова надали ще се реализира в близко бъдеще. :rolleyes:

20
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 11.07.2021, 18:52:51 »
Все пак при общо 55 модерни нископодови тролийбуси в Надежда и още толкова в Искър те са напълно достатъчни за титулярните коли дори по зимно разписание и е уместно Икарусите да са оперативен резерв и евентуално персонални коли. :rolleyes:

Pages: [1] 2 3 ... 318