Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - bagercho

Pages: [1] 2 3 ... 152
1
Типична черта за безделниците, имащи комплекс за малоценност, е да плюят по труда на другите и да дават експертни мнение за неща, които не им влизат в работата.
Такъв тип хора тук не липсват, даже се увеличават.
Ти кой клас стана вече, че определяш кое на кого влиза в работата? На теб специално все още нищо не ти влиза в работата, освен да си четеш книгите по списък за лятната ваканция. Превозните средства в градския транспорт са собственост на общината и държавата, и ако има някой, който може да ги видоизменя, да им слага лепенки и лампички, да им изгражда кошари и да ги ремонтира, това е общината. Не и шофьорите. Те ако забележат нередности, или нещо не им допада в работното им място - могат да се обърнат към работодателя си и да дадат гласност на проблема, но не и да предприемат самосиндикални мерки. Това е основното, което ви убягва на детската градина, която сте се събрали тук...

2
Хехе, за превозни средства си има други видове ароматизатори, това е ароматизатор за дома или офиса :rolleyes: Но няма смисъл да спорим повече. Феновете на циганийките и ориенталщината, дори и като ми пращате лични съобщения, няма да ме убедите, че това, което показвате и защитавате е хубаво, приятно и подредено  :)

3
А тук какво искаш да ни покажеш? Колко е претрупана със всевъзможни боклуци ли? Миришещите клечки на таблото при една катастрофа като нищо може и да извадят очите на някой, въпреки иновативното им захващане със свинска опашка към корпуса на терминала. Пък да му беше изтупал малко чержето под краката, ако се набляга на чистотата ;)

4
А тези два красавеца 8)
Тук виждам две кочини, накичени като индийски рикши. Няма красавци. Така наречените водачи "мераклии" ги интересува какво се случва и има единствено в свинските им кошарки-кабини. След първата седалка обикновено автобусите им са развалина, но важното е да светят като космодрум в тъмното.

5
... А и Цеко обича да си кичи рейсовете :)
Цеко, като си купи автобус да си го кичи колкото ще ;)

6
Разни / Re: Aвтомобили
« on: 04.08.2022, 15:18:24 »
 :fan:
Кои са тези сервизи за миксери, някой от големите играчи или просто ентусиасти?
Единият е в Перник. Повече за него - тук:
&t=1607s

Има един или два във Варна, но репутацията им е доста спорна. Там се занимават основно с внос на катастрофирали коли от САЩ, ремонта и продажбата им тук. Отзивите са, че качеството на тези коли и ремоните, общо взето са съмнителни.

7
Според мен и може и в Пловдив да видим ТЕ серия.

8
Разни / Re: Aвтомобили
« on: 03.08.2022, 15:06:54 »
Това за Виена беше преди няколко години, когато Тесла тепърва набираше популярност, но нещата търпят развитие. Вече има официални представителства и сервизи в Букурещ и Атина, а до 2-3 години може би това ще се случи и у нас. Отделно - вече има няколко неоторизирани сервиза в БГ, които са усвоили доста успешно диагностиката и ремонтите.

9
Не мисля, че е от най-масовите модели, но се среща тук-там. Обикновено има една врата отпред - може да бъде врата, която се отваря ръчно по подобие на шофьорската (т.е. фабрична дясна врата), може да бъде пак фабрична такава врата, но отваряща се автоматично с копче (т.е. преработена) или по-масовия вариант, който се среща повече и най-вече в Полша и изобщо в западните държави - двукрила врата на мястото на фабричната, отваряща се навън, но заемаща повече място (една седалка по-малко след фабричната дясна врата заради двукрилата врата).

Ако говорим за един и същи бус, Vario е известен още и като 612D. Беше много популярен преди повече от 10 години, не особено успешен като модел, по спомен всички са с двойна гума на задния мост, повечето имат и въздушни възглавници на задния мост.

Вероятно са били някакъв междинен и неуспешен модел между 209 и Sprinter  :fan:

Доста успешен модел си беше Вариото. То си е по-скоро камион, не микробус като Спринтера.

10
Продавача е от Румъния, верятно са на някоя местна каросерийна работилница. Вариациите на тема Ивеко Дейли и Мерцедес Спринтер са безкрайно много.

11
Чиста форма селска гъзария. Виждам го основно на 10-15 годишни Аудита, Бмвта, Мерцедеси, Голфове, джипове и прочие "тарикатски" коли. И веднъж на един Опел. Обаче всеки може да си намери печатница, да си поръча няколко стотин бройки с отстъпка и да стане бизнесмен като ги пусне в олх...

12
От 1-ви юли Унгария е въвела нов формат на регистрационните номера.

13
Ейй, мине се мине малко време и започваме да го дъвкаме отново това преиздаване. :laugh:

14
Да, обаче Туризмото си го продължават и все още се продава много успешно. По-скоро ги препозиционираха Сетра във високия, а МБ в по-ниския клас.

15
Не само двуетажните, ами като цяло туристическите автобуси от най-горния клас изчезнаха почти напълно. Травегото за Европа го спряха още преди няколко години, а Сетра и Неоплан продължават да поддържат гамата по-скоро за престиж. Автобусните екскурзии също замряха с увеличаването на дестинациите на нискотарифните авиокомпании.

16
Стара София / Re: Стара София
« on: 23.07.2022, 14:13:16 »
Значи високата сграда със светещите прозоци е  КНСБ. Не знаех, че и Ботев е бил на паве тогава...

17
Добре дошъл  :fan: Явно си прегледал обстойно форума, щом си изровил сумати неактивни теми, даже и от преди 10 години, но защо не започнеш да коментираш актуалните към днешна дата?

18
Стара София / Re: Стара София
« on: 23.07.2022, 11:26:46 »
Последните трамваи в един ден от 1990 година. Не мога да разпозная местата. В началото вероятно е Джеймс Баучер до Енергопроект и обръщалото на Кораб планина.
https://www.facebook.com/watch/?v=1727700014247674

19
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« on: 17.07.2022, 22:09:20 »
Е то, ясно е, че на първата партида им дойде вече времето за Трамкар :D  T6A2 '99 дори влязоха по-рано за пръв път, едва на 7-8 години. Това си е една от особеностите на уникалният български начин на експлоатация.

20
Разни / Re: Aвтомобили
« on: 17.07.2022, 12:48:12 »
Къде се намира? Виждал съм и преди снимки на това Мини. Всички модели преди БМВ ерата днес са изключително търсени и ценени, та собствениците, ако са живи и известни, явно не знаят какво притежават, но пък ако има проблем документално ще си потъне в забрава...

Pages: [1] 2 3 ... 152