Маршрути > Идеи

Метролиния 3 и наземният транспорт

(1/121) > >>

mi6kina:
Реших да създам тази тема, за да обсъждаме варианти за настоящи и бъдещи промени свързани с настоящото му изграждане и бъдещото му ползване.

Аз лично, като настоящ жител на Овча купел се интересувам от това, как би се променил транспорта в района след като се открие метрото - например обръщалото на автобус 45 да стане като на метростанция Сливница, или да се създадът автобусни линии от близките квартали като Карпузица, Суходол, старата част на Овча Купел, които да са доизвозващи.

Ако някой има и официална информация за планове в тази насока, също е добре дошъл да сподели с нас. :)

V.Peichev:
По принцип е уместно 45 да се пренасочи към МД3 - така ще се съкрати курсът съответно ще намалее интервалът и ще се постигне по-удобно и ефективно довозване - до бъдещата МС край Гараж Земляне спокойно може да се стигне за 14-15 минути вместо 23 до МС Вардар на МД1 плюс добавено време в пик заради задръстванията по Мушанов и Възкресение съответно със сегашните  коли ще може спокойно да се поддържа интервал 11-12 минути пик и 17-18 извън пик и празник. Също 107 би могъл да довозва Карпузица до МД3 при вменяем интервал 16-17 минути пик и 24-25 извън пик и празник със сегашните коли вместо да се дрънка почти празен до Бояна. По Пушкин надали 107 има сериозни функции, тъй като редовните ТМ5, ТБ2 и 111 са в пешеходна достъпност за различните части на улицата и първите две линии осигуряват връзка с центъра. 56 е нужен за Факултета, Смърдана, ВСУ и Селскостопанска Академия и не трябва да се пренасочва.  :rolleyes: Не виждам как може да се постигне по-малко време за довозване на Суходол до МД3 в сравнение с това до МС Вардар на МД1.  :rolleyes:  63 следва да се подсили до три целодневни коли делник и празник и четвърта пикова за да е удобен и ефективен довозващ транспорт за Бояна.  :rolleyes: През лятото в празник може две от колите или евентуално и трите да имат курсове до Златните Мостове сутрин и вечер. :rolleyes:

Petko21:
Не е ли прекалено рано за подобна тема, пък и мисля че не и е мястото в метро раздела. Да свързана е с метрото, но не е част нито от строителството му, нито пък от последващата му работа.

V.Peichev:
По принцип е рано, но темата има връзка с ефективната работа на метрото - без удобно и ефективно довозване пътникопотокът му ще е значително по-малък. По-горе посочих някои добри опции за удобна и ефективна връзка на слабоефективни в момента линии с метрото като довозващи. :)

ozzy:
То като цяло трябва да се преосмисли цялостната маршрутна мрежа на наземния градски транспорт. Тъй като и довозването към метростанциите от МД-1 и 2 не е много ефективно.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version