Author Topic: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5060)  (Read 64327 times)

Offline Sixkiller

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2959
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5060)
« Reply #200 on: 16.01.2022, 23:59:18 »
Шаси от Беларус с китайско електрическо оборудване защо да е проблем при налични вече у нас миксери с чешки скелети и чешко оборудване, както и китайски скелети и китайско оборудване? Никой не ги купува за да "илядат", това на тях им е ясно още от чертожната дъска, смятам че и на нас това трябва да ни е ясно. Не сме в 1990-та, не е и Икарус...

По принцип има коментари тук-там, че в Беларус тези не се представят особено добре. Не знам обаче дали това е вярно за всички произведени бройки, понеже няма как да знаем дали всички представители на модела се произвеждат с китайско оборудване или за местния пазар правят и техни си разработки в Минск  :rolleyes:

Offline bagercho

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2943
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5060)
« Reply #201 on: 18.01.2022, 07:57:19 »
Нямат техни разработки, всички са с такова оборудване на Аоуей. Тази компания към момента е пионер в разработката на ултракондензаторната технология, и май все още няма друга, която да я предлага. А и по принцип руснаци и беларуси, когато нямат ноу-хау за нещо прибягват към китайски технологии.

Offline Sixkiller

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2959
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5060)
« Reply #202 on: 20.01.2022, 03:32:47 »
Това е масова практика в съвременното автомобилостроене и се прилага навсякъде по света, не само там. Масово вече има производители в ОНД, които да ползват/купуват специфични чуждестранни технологии, дори западни такива - например електробусите Камаз ползват задни мостове на ZF. Явно това е по-практичен вариант - всеки да се занимават с разработката на определени технологии, същите се ползват и влагат наготово.

Offline Dani_98

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 111
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5060)
« Reply #203 on: 25.01.2022, 15:15:56 »
Хигерите се движат без парно

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13052
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5060)
« Reply #204 on: 25.01.2022, 15:16:56 »
Не е учудващо, те и електрическите Ютонги са без парно. Пестят от зареждане.

Offline Dani_98

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 111
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5060)
« Reply #205 on: 25.01.2022, 15:24:02 »
Пестят от зареждане и от здравето на шофьорите и пътниците. Нека от градския транспорт изкарат една смяна с някой шофьор
« Last Edit: 25.01.2022, 15:26:27 by Dani_98 »

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6821
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5060)
« Reply #206 on: 25.01.2022, 15:57:00 »
С работещо отопление електробусите трудно ще изкарат цяла смяна на линия в това студено време. :rolleyes:

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1399
  • 9060
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5060)
« Reply #207 on: 25.01.2022, 18:09:36 »
За Ютонга да, а Хигера, където в нормални условия изкарва курса в 2те посоки до Летището или Лозен ми се струва абсурдно да не може да изкара в едната посока, колкото и студено да е. Мяза на някаква глупава икономия стил печките в чешките трамваи, което е тотална идиотия.

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3308
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5060)
« Reply #208 on: 25.01.2022, 18:22:51 »
По този начин се стимулират хората да използват градския транспорт. Действа безотказно.

Offline Dani_98

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 111
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5060)
« Reply #209 on: 25.01.2022, 20:21:02 »
На мен ми става жал за шофьорите. Дано тази идиотия спре

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3518
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5060)
« Reply #210 on: 25.01.2022, 20:22:18 »
За Ютонга да, а Хигера, където в нормални условия изкарва курса в 2те посоки до Летището или Лозен ми се струва абсурдно да не може да изкара в едната посока, колкото и студено да е.

Зарядните на Гоце Делчев и в Овча купел май още не работят и в тоя студ не всички успяват да направят пълен курс с едно зареждане!
Не са виновни бусовете, а общината!

Offline Dani_98

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 111
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5060)
« Reply #211 on: 25.01.2022, 21:38:28 »
Е тогава какъв беше зора да бързат да се пускат

Offline Mammoth

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3024
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5060)
« Reply #212 on: 26.01.2022, 08:28:14 »
За да се покаже, че се обновяват линии. :)
Почивайте в мир, 15Tr 02/6, 03/6 и 07/7. Завинаги живи... (2003/2007-2017г.)

Offline Dani_98

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 111
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5060)
« Reply #213 on: 26.01.2022, 09:18:30 »
В такива ситуации започват да ми липсват Икарусите

Offline bagercho

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2943
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5060)
« Reply #214 on: 26.01.2022, 09:36:26 »
Що, те нали пък чудесно парно имаха  :laugh: Както се каза, автобусите не са проблема, проблем е напълно атрофиралата откъм мисловна дейност община, ръководена все още от една политическа партия, която си служи и действа главно чрез корупция, див популизъм, непреодолима жажда за власт, а вече и жажда за мъст към софиянци, задето изритаха най-сетне вождът на въпросната партия. А Икарусите не и липсват ни най-малко. Освен ако тук няма някой на 12, достатъчно дълго сме се таралянкали всички с тях  ;)

Online tauri

  • Превозвач
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1910
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5060)
« Reply #215 on: 26.01.2022, 10:54:31 »
Проблемът с парното на Икарусите е бил разхода на нафта - 2л/час друг проблем не е имало.
The Grand Tour

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6821
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5060)
« Reply #216 on: 26.01.2022, 11:44:22 »
2 л/час е сериозен разход, освен това отоплението на Икарусите е потенциално пожароопасно. :rolleyes:

Offline HST

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 229
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5060)
« Reply #217 on: 26.01.2022, 13:29:43 »
Градският транспорт в София вози с мразовити електробуси


"Спаси София" измери 5,5 градуса в мотриса по линия 60 в "Овча купел"
26 Ян. 20221 582

 МИХАЕЛА КАТЕРИНСКА
Електробуси по линия 60, минаващи през „Овча купел“, извършват курсове без включено парно и в тях пътниците зъзнат. За това алармира Борис Бонев, общински съветник от гражданската организация „Спаси София“. Той се включи във „Фейсбук“ наживо от едно от превозните средства, в което измери температура от 5,5 градуса. „Причината е, че парното в този електробус не работи. А не работи, защото електробусна линия 60 се обслужва от мотриси, чиято батерия според шофьори в депата не им стига да завъртят пълен курс с включено парно", коментира общинският съветник.

По думите на Борис Бонев проблемът се дължи на няколко основни причини, първата от които е популизмът. „В София бяха изхарчени десетки милиони левове за закупуване на електробуси, които очевидно не са подходящи за условията на града. Те не могат да обслужват адекватно пътниците и не им осигуряват необходимия комфорт“, смята Бонев. „Второто нещо е, че след като бяха закупени тези автобуси, не беше изградена инфраструктурата за тях. В кв. „Овча купел“ липсва зарядна станция. За да пести своята батерия, този автобус, а и не само, просто не включва парното”, допълни общинският съветник.

„Излиза, че гордостта на Фандъкова и ГЕРБ - китайските електробуси, струващи 2 пъти повече от немски газови автобуси, не могат да издържат една обиколка с включено отопление, защото батерията им се изчерпва. Често батерията свършва и по средата на линията, пътниците остават без транспорт и се извиква авариен камион да тегли, което генерира още разходи и неудобства. Ето до какво водят лошото управление, популизмът и корупцията. Хайде стига вече грешка след грешка, провал след провал. Можем и заслужаваме много повече и заедно ще го направим!“, обобщават от „Спаси София“ във „Фейсбук“.

От Столична община отговориха чрез ефира на БНТ, че става дума за изолиран случай с електробус по линия 60, чието парно не работи. Според шефа на общинското предприятие „Столичен електротранспорт“ инж. Евгений Ганчев причината за дискомфорта била, че батериите на превозните средства били пригодени да возят без зареждане по 20 километра, докато дължината на въпросната линия била около 25 километра. Ганчев добави, че проблемът щял да бъде решен с изграждането на станция за зареждане на батерии в „Овча купел“. Това щяло да се случи в рамките на 2 месеца. "Не говорим за непуснато парно. Частично парното може да бъде намалено поради задръстване или много ниски температури. В една от линиите, поради твърде ниските температури и поради дължината на линията, е възможно да са били по-ниски, отколкото в останалите превозни средства", заяви Ганчев. По думите му всички електробуси са снабдени с модерни климатични системи. "Трябва да издържа с пуснато парно 20 километра. Настроено е нормалната температура в превозните средства да бъде 20-26 градуса. Ежедневно се прави профилактика на електробусите. Зареждат се на крайни станции, на Централна гара", допълни той.


Пс: Изолиран случай било... Друг път!
Колегите си мръзнат като кучета...

Offline cyberdude

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 697
    • View Profile
    • Email
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5060)
« Reply #218 on: 26.01.2022, 15:05:45 »
Аритметика за деца от първи клас:

Според шефа на общинското предприятие „Столичен електротранспорт“ инж. Евгений Ганчев причината за дискомфорта била, че батериите на превозните средства били пригодени да возят без зареждане по 20 километра
"Трябва да издържа с пуснато парно 20 километра.

дължината на въпросната линия била около 25 километра.
Въпрос:

Ще мине ли съответното ППС цялата линия и идиот ли е този, който е пуснал електробуси по нея, без да изгради нужните зарядни станции.

Offline otvorkototok

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 89
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5060)
« Reply #219 on: 26.01.2022, 15:12:16 »
Спокойно,човека си го е казал: до 2 месеца проблема ще е решен :eek: Времето ще се е оправило и всичко ще е точно :help: