Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - The Freshmaker

Pages: [1] 2 3 ... 185
1
Не знам аз ли от време навреме този месец имам странен късмет, но и аз попадам на твърде интересни екземпляри с твърде интересно поведение от градския транспорт - например един индивид, управляващ 670 по ТМ12 преди седмица някъде, вечерно време, към 22:00 часа, карайки като в краен стадий на Паркинсон с 5 километра в час реши, че ще е страшно забавно да закове на спирката по начин, по който с жена ми едва не паднахме, нарочно разбира се, след което като го попитахме сравнително учтиво след слизане дали това е нормално според него реши да ни заплашва с бой и да ни обижда по начин, след който ако беше попаднал на други недотам сговорчиви хора вероятно щеше да прекара дни или седмици в интензивно отделение, а в правова държава щеше да кара трамвай само на симулатор занапред, непосредствено след това 2686 по ТБ3 реши така да заходи към спирката на Попа, че измлати електронното табло с огледало с едни поне 10-15 километра в час, по чудо не счупи нищо и никой не получи удар, а човекът така и НЕ РАЗБРА, че го направи. Някакъв новобранец с наставник по ТБ5 на 1606 успяваше на всяка от трите спирки да затисне хора и да се опитва да потегли с тях и само заради защитите и блокировките не го правеше, като същевременно не отразяваше нито дума от това, което му обясняваше наставника, а той наистина обясняваше като на идиот... Преди малко 3156 по 204 след иначе нормално каране на поредната спирка реши да отвори предните две врати, но не и задните, при пълен автобус и опита да потегли докато опитващите да слязат от задната половина отиваха към предната половина. Явно цялата ковид идиотия плюс ретрограден Меркурий и знам ли и аз още какво влияе на всички, нямам друго обяснение, но толкова тъпи изпълнения за един месец отдавна не съм виждал, а хич не е да съм се возил много на ГТ точно в последно време...

2
Нищо не разбирате, нарича се оптимизация на разходите. Крепостните плащат, за да оптимизират разходите на феодалите, защото феодалите не са достатъчно богати, и така до пълното задоволство на феодалите, което обаче не настъпва поради ненаситност.

3
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 09.06.2021, 22:23:11 »
Точно в момента според мен икарусите трябва да излезат извън експлоатация. Достатъчно са намалени вече колите по линиите ш могат да се обслужват само с шкоди. За да може през лятото да подберат там, което смятат да остане за резерв и да им направят освежителни ремонти. Плюс това за лятото икарусите са ужасни всички знаем защо, така че като я има тази възможност е редно да се направи.

Може и още да се намалят колите и да се бракуват и част от новите Шкоди, които не се харесват на някои потребители тук, така ще има само любими на форума тролеи на линия, а мадам Фандъкова и висококомпетентното ръководство на ЦГМ ще вземат допълнителни бонуси за оптимизиране на транспортната задача.

4
На мен освен непривични шумове и вибрации не са ми известни други признаци за тръгнал диференциал. А и е факт, че на няколко тролея съм чувал почти на сто процента същите звуци като на действително заминаващ си диференциал, а проблемът е бил друг.

5
1847 - 54

6
Изобщо не коментирам това дали Песа са добри трамваи - защото не са, в нито едно отношение, според мен, и съм го коментирал неведнъж в съответните теми. Просто казвам, че всяко возило може да бъде управлявано ако не наистина добре, то поне грамотно спрямо даденостите му...

7
каквото предполагат
Предполага, но кое, производството им или управляването им? Ако не ме разбираш какво имам предвид, имам предвид, че ти не си ватман и не знаеш как точно се държи техният джойстик. То и джойстикът да си е плавен и гладък може настройката на електрониката да е неадекватна и да води до присецвания.

Има хора, които могат да управляват каруца почти като Бентли. Има хора, които карат Бентли точно като каруца. Ако искаш постави на мястото на Бентли друга марка - Ферари, Ролс-Ройс, каквото те влече. Или на мястото на каруцата постави Запорожец, примерно. Няма как да ти отговоря по-изчерпателно на въпроса. Дали съм ватман или не - благодаря за вметката, има ватмани тук, които ще потвърдят, че имам усет за определени неща от немалък процент от хората, които си изкарват хляба с това.

8
Болшинството,които карат все едно са с паркинсон,е желателно да минат на еднодневен курс при него.И ватмани ,каращи Песа.

Не искам да съм краен, но за повечето от тези, каращи Песа, няма курс, който да ги научи, там магия трябва. Нещо, дето го нямаш, няма как да дойде с курс.
Иначе по темата, макар и със закъснение, при това голямо - от едни 30-40 возения на Песа, които съм имал от пускането на тези трамваи на линия у нас, на 10 май сутринта се возих за цифром и словом за втори път с водач, който можеше да кара такъв трамвай - плавно, изключително бързо през повечето време, между другото, без безумни сяцания и редувания на тяга, инерция и спирачки, накратко казано такова каране, каквото предполагат тези машини - 2317 беше Песата.

9
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 01.06.2021, 21:48:13 »
Явно традицията "пребоядисване преди брак", нерядко гарнирана за разкош с "основен ремонт преди брак" е едно от безсмъртните неща за Столична Община и подопечните й дружества... Дано поне на някой му дойде акъла да ползват 2723 за нов учебен вместо 2702, но защо ли не се надявам особено...

10
Автобуси / Re: МАN/MANAS SG 262 (2131-2160)
« on: 01.06.2021, 21:45:58 »
Въобще не са оставени. Редовно се поддържат и технически са в по-добро състояние от Конекто.

2134, 2138, 2139, 2140, 2144 и 2148 са доста зле, от тези, които съм се возил наскоро 2152, 2155 и донякъде 2137 са ми направили добро впечатление, но ОК, възможно е аз да съм уцелвал по-грохнали екземпляри.

11
Автобуси / Re: МАN/MANAS SG 262 (2131-2160)
« on: 01.06.2021, 21:37:15 »
Около 2010 година някъде грубо казано им бяха направили наистина читав основен ремонт, тези автобуси можеше да се движат още 20 години - не коментирам от гледна точка на комфорт, достъпност, екология и т.н. дали това щеше да бъде добре, но можеше да се случи - сега са оставени на саморазпад, само няколко читави екземпляра са останали от рода на 2155, за жалост.

12
Проблемът не е в това, че нещата не са проблемни, а че авторът целенасочено ги търси, снима и т. н. с единствената цел да мрънка тук, търсейки внимание или някакво психологическо самозадоволяване и нищо повече, като при това демонстрира тотална липса на обща култура по нещата, които коментира.
След толкова обсъждане по всякакви теми, Васко нито един път не каза, че е сигнализирал за посочените нередности компетентните служби по каналния ред. Само мрънка колко нередно е всичко и до там.

При това, дори ако мине през Терминал 2 и отиде в някоя цивилизована държава, ще открие, че 2/3 от нещата, които му се струват толкова нередни, са налице и там. Ами аз в Швейцария съм пътувал във влак, каран от ученик...

Именно това ме дразни и мен - точно този автор не търси нито ред, нито справедливост, нито нищо, освен задоволяване на собствените си обсесивни състояния. А че почти никъде не е такъв порядък, какъвто на някои от нас ни се иска, за жалост също е вярно, аз също в Швейцария съм се разминавал на около пет сантиметра да не ме прегази на бензиностанция нов "швейцарец" с тунинговано Волво, който мина на пет сантиметра от мен и на пет сантиметра от бензиноколонка с едни над сто километра в час, защото реши да свие от магистралата през бензиностанцията за по-интересно, не за да зареди, след което се върна на магистралата - и това в държава, дето иначе като те снимат със 125 на ограничението 120 и работиш няколко дни само да си платиш глобата... Примери колкото щеш, не ми е това идеята да обясня как навсякъде са маскари, а че търсенето на кусури е градивно когато води до някакво подобрение на нещо, в случая е именно самозадоволяване на специфични вътрешни потребности.

13
Трамваи / Re: Т6М-400(София-100)
« on: 01.06.2021, 21:28:15 »
Страхотно попадение с чисто новия 448, а на 439 това май е единствената снимка, която съм виждал.
А по въпроса с краденето на разни неща... В песента "Как ще ги стигнем" на Тодор Колев този въпрос е обяснен най-добре, според мен :)

14
Васко, събери си шизофренните истории и направи някаква компилация, сборник, нещо от този род - ще има хора с извратено чувство за хумор, сред които може и да има успех.

15
Quote from: Kaiser Kar link=topic=146.msg1
00254708#msg100254708 date=1622147600
А пък щом единствената мотивация на водачите да пазят возилата е зачислението, значи са прасета.

Ще ме прощаваш, но колкото и да е ниско общото ниво на водачите, за съжаление, това е доста хейтърско и необосновано мнение. Работата на водачите е да карат превозното средство, превозвайки пътниците живи и здрави от точка А до точка Б, карайки така, че превозното средство да не се разпадне по тяхна вина. Толкоз. Само у нас и в третия свят водачите са също така техници, монтьори, отговорници за техническото състояние и прочее. В Будапеща да речем ватманите се сменят по време на смяна, подобно на машинистите в метрото тук, тоест един трамвай на смяна го карат примерно трима човека. Не е до зачисленията, до поддръжката, инфраструктурата и до матрЯла е. Колкото и да се пише за едно возило, никой не е длъжен да прекарва дните и нощите си в сервиза и да черпи майсторите, за да може ЕВЕНТУАЛНО возилото му да заприлича на нещо след техните действия. Не че няма такива водачи, но и тяхното е героизъм, породен от екстремно и безумно положение за мене, и по никакъв начин не им е задължение. Само ще си позволя за пример да дам Шиндлерите - тези трамваи като дойдоха бяха по-тихи от Песите, а всичките им проблеми почнаха след сблъсъка с родната действителност - трасета, трафик, поддръжка, и вероятно на последно място - некадърно управление от страна на някои водачи. Не може да ме убедите и че Икарусите, или поне голяма част от тях, на 30 и кусур годишна възраст са се скапали само заради водачите - кога са видели читав основен ремонт и читава поддръжка, че не мога да се сетя? Да, част от тях ги карат пълни неандерталци, но е факт също така, че Икарус е доста по-идиотоусточийва техника спрямо новите тролеи, но въобще не съм уверен, че човешкият фактор тук е решаващ за лошото състояние на част от возилата.

16
Сутринта 2739 беше по 72

17
Ако за седем ударени поради малоумие автомобила и липса на пострадали само благодарение на Съдбата наказанието е последно предупреждение, не знам, нещо по Стивън Кинг ли ще е повод за уволнение и отнемане на съответната категория за правоуправление?!

18
Ако правилно разбирам ситуацията, а именно че водачът е оставил автобуса на скорост, просто с включена електрическа спирачка, то нямам думи колко некадърен, безотговорен и откровено... да не продължавам какъв трябва да е човек. Ако това е реалната причина за инцидента, според мен подобен човек не е годен да вози хора, най-малкото защото не може да осигури безопасността дори на самия себе си, камо ли на пътниците и останалите участници в движението. За това говори и "реакцията" му, а именно да обърка газта със спирачката...

19
Васко, пий си хапчетата бе човек, ще откажеш и последните петима нормални хора да се занимават с този форум... Не си изливай комплексарщината и болнавите разбирания за заобикалящата действителност върху невинни хора...

20
Много неприятен инцидент и е жив късмет, че няма пострадали. И на мен ми е много странно как така освен да потегли сам, автобусът се е и ускорил сам по равен участък, при това до немалка скорост с оглед на щетите по ударените автомобили, дано се разбере причината и се вземат мерки...

Pages: [1] 2 3 ... 185