Author Topic: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)  (Read 356073 times)

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13991
    • View Profile
    • Email
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #2840 on: 02.04.2021, 20:43:14 »
Може и нови да са и информацията в Уикипедия да е неточна.  Вижте как под снимката например пише максимална скорост 90км/час, а в техн.характеристики 60км/час. Сега кое е вярното? Може би едното е конструктивна максимална скорост, другото е софтуерно ограничение.

Максимална мощност -90кв. Съмнявам се.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3649
    • View Profile
    • Email
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #2841 on: 02.04.2021, 21:03:34 »
Инекон в много голяма степен сами са си виновни, че ни направиха трамваите практически от техния джоб. Затова и се съдиха с общината и накрая загубиха. Понеже обявиха цена за модернизацията и сключиха договор, без да проучат нещата до запетайка и да им стане ясно за какво иде реч, демек че българските трамваи не стават за нищо. Те са обявили цената, общината се е съгласила, подписан е договор....После излиза друго, но....кьорав карти не играе. То и при мен точно така стана на последната ми работа в Абсурдистан. Проектирахме 400 километра газопровод и си го платихме, понеже тъпите ни началници подписали договор, без да имат представа какво чудо е. Направихме проекта и си го платихме от джоба, а аз мизерствах със смешна заплата, преди да ме одобрят за Канада и да им тегля една майна....Екологичната мафия, която прави ОВОС-а, даде цена от 360 хиляди евро, а взе два милиона и половина...."ама ние това не сме предвидили, онова не сме...." И ги платихме, понеже шефът им казваше, че ако не му платим до момента, спира да работи. А без ОВОС проектът не може да продължи....Тогава на всичкото отгоре беше "криза" и работа се намираше трудно ако не си с връзки или програмист.
« Last Edit: 02.04.2021, 22:51:12 by IKAR »
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3016
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #2842 on: 02.04.2021, 22:30:07 »
Отиди и погледни. Опорните талиги на всички инекони са от български трамваи.
Две мнения над твоето и едно под твоето се казва, че Инеконите не ползват талиги от български трамваи, ти как видя че талигите са от български трамваи?

Това са средни талиги от 2417


А това са средни талиги от 707


Може да са подобни, но не са същите талиги и най-вече средните талиги от 801 не са сложени на 2401 (това важи за всеки донор на Инеконите).

Ето го и съчленението и средната секция на 2401. Не ми прилича да ползват нещо от 801 дори при него.



Мисля, че Радо го е обяснил добре
Талигите са български дотолкова че са ползвани чертежи на Т81ср. Преработени са за нуждите на Инекон и са произведени наново.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9124
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #2843 on: 03.04.2021, 17:26:44 »
За да спре драмата - средните тележки са български - с добавени екстри  .колоосите и магнетите не са български.

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3703
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #2844 on: 03.04.2021, 18:34:05 »
Мисля, че изяснихме, че са чисто нови, но с рама същата като на българските. Виждат при сравнение някои разлики, които изключват да са старите рами.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9124
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #2845 on: 03.04.2021, 19:00:23 »
Пантографите също са чисто нови , български са и  вентилаторните стъкла в салона.

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4631
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #2846 on: 05.04.2021, 15:48:28 »
Инекон в много голяма степен сами са си виновни, че ни направиха трамваите практически от техния джоб. Затова и се съдиха с общината и накрая загубиха. Понеже обявиха цена за модернизацията и сключиха договор, без да проучат нещата до запетайка и да им стане ясно за какво иде реч, демек че българските трамваи не стават за нищо. Те са обявили цената, общината се е съгласила, подписан е договор....После излиза друго, но....кьорав карти не играе. То и при мен точно така стана на последната ми работа в Абсурдистан. Проектирахме 400 километра газопровод и си го платихме, понеже тъпите ни началници подписали договор, без да имат представа какво чудо е. Направихме проекта и си го платихме от джоба, а аз мизерствах със смешна заплата, преди да ме одобрят за Канада и да им тегля една майна....Екологичната мафия, която прави ОВОС-а, даде цена от 360 хиляди евро, а взе два милиона и половина...."ама ние това не сме предвидили, онова не сме...." И ги платихме, понеже шефът им казваше, че ако не му платим до момента, спира да работи. А без ОВОС проектът не може да продължи....Тогава на всичкото отгоре беше "криза" и работа се намираше трудно ако не си с връзки или програмист.

Инекон спасиха доста работни места в онези кризови моменти именно благодарение на сделката със София. За разлика от търсенето на бързи пари у нас, чехите намериха начин да запазят инженерите си, да увеличат тяхната квалификация и опит и впоследствие спокойно да са още по-конкурентно способни. Ние, благодарение на ИБИС екипа, едва сега се учим как да връзваме 2 от общо над 5000 компонента в едно превозно средство. А скоро ще дойде време за КР и на Инеконите, но тихо, щото и за Ганчев, и за звездите в общината това са все още нови трамваи...

Offline София 100

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2515
    • View Profile
    • Email
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #2847 on: 09.04.2021, 15:41:11 »
2401 заснет през 02.2008г. от Hilsner Keld.
Винаги, когато се яви трудност - в живота, или в работата ми, си припомням индийската пословица:
"Трябва търпение и труд, за да се превърне черничевият лист в коприна"

 Елисавета Багряна