Author Topic: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)  (Read 167244 times)

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4797
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #1020 on: 01.04.2021, 22:56:44 »
Плюс това не разбирам как не им увря акълът, че с плескане на боя не става, а трябват нови плоскости, които се чистят лесно (ако изобщо се чистят) и не заприличват на напикан чаршаф при първия контакт с вода.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6570
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #1021 on: 01.04.2021, 23:08:15 »
Определено, плоскостите са голям проблем. Проблем е и мацането с боя върху всички тръби и повърхности. Чудя се дали някога в СЕ ще им дойде акъла и ще предвидят някава модернизация на тези мотриси, както и на Т6А2.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3646
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #1022 on: 02.04.2021, 05:45:08 »
Недейте, че във форума е пълно с хора, те си знаят кои са, които така се прехласват по пишман "основни ремонти" и "модернизации", демек плескотеници и сране с боя и напикаващи се плоскости в Трамказан, Левски, Станкето и т.н. Това си е същото откакто се помня, от 40 и кусур години. Ово-je стандарт, както казват сърбите. И всичките тези лайна струват стотици бонове на данъкоплатците. За да се оправи работата, трябва някой да посети въпросните места с една дряновица неокастрена и три пъти да удря, един път да брои....
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3294
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #1023 on: 02.04.2021, 06:00:38 »
Аз се сещам само за една успешна модернизация, в която от българска страна имаме само символично участие!  :crazy:

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3646
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #1024 on: 02.04.2021, 06:50:15 »
Тя тая модернизация си е реално ново производство, без две греди и две талиги....
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6570
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #1025 on: 02.04.2021, 07:19:47 »
Хаха под модернизация, нямах предвид тя да се извършва изобщо в пределите на България... Както Метрополитена си позволи да изпраща влакове в чужбина, така и нашите трамвай могат да се пратят на модернизация например в Чехия, Унгария дори. Идеята ми е, че след толкова години на линия, едно основно обновяване и модернизиране, ще остави тези мотриси още дълги години в експлоатация.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 9501
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #1026 on: 02.04.2021, 09:31:51 »
Не смятам че е рентабилно да се наливат пари в модернизация на 30+ годишен ненископодов подвижен състав. Пък и тяговото управление ТV3 не виждам какво може да му се модернизира. От тук насетне е редно да се спре покупката на стари нормалнорелсови трамваи да се започне постепенно модернизирането с нови нископодови мотриси.

Offline София 100

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2515
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #1027 on: 09.04.2021, 15:53:04 »
4107 и 4121 заснети през 02.2008г. от Hilsner Keld.
Винаги, когато се яви трудност - в живота, или в работата ми, си припомням индийската пословица:
"Трябва търпение и труд, за да се превърне черничевият лист в коприна"

 Елисавета Багряна