Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - тролей №164 линия 2

Pages: [1]
2
Защото транзисторът има само три извода, а имаме две вериги - входна със сигнала, който ще се усилва и изходна с вече усиления сигнал. Налага се единият извод на транзистора да е общ за двете вериги.

Пример за уред, който усилва сигнал при напълно разделени вериги е оптронът, където транзистора се управлява оптично.

Направо супер казано... че и отгоре!
Исках да ти пратя лично, но ми даде следното съобщение: PM could not be sent to 'ooleg' as their inbox is full!
След това се сетих да питам в темата "Въпроси към администраторите". Ще видим какво ще ми отговорят. Извинете за спама!

3
Понеже са ми слабост видовете пътища, споменати в името на темата, затова реших да я създам с идеята да съберем интересно инфо за тях на едно място - видеа, снимки, (исторически) статии кога са построени, лесно-достъпни ли са, ширина, вид настилка и т.н. - който каквото знае и/или намери като инфо. Ако модераторите сметнат темата за излишна, нека я изтрият. :)

Започвам с моя любим проход, който се хванах да пресъздам (доколкото мога) в симулатора OMSI 2. Става въпрос за Nathula Pass и прилежащите му серпентинови подходи от юг и север. Ето една карта, на която съм очертал кое разбирам аз под "проход Натула" и кое пресъздавам в симулатора. Разбира се, той може да бъде атакуван и откъм град Gangtok, но този маршрут е обект на следващ пост.
От 2006 г. е отворен за преминаване но само на търговци от щата Sikkim, както и от китайската автономна провинция Tibet. Останалите индийци нямат право да прекосяват границата, а чужденци нямат изобщо право на достъп до района на прохода. Ето и малко снимки от самия проход и от самата гранична порта в района на ГКПП-то. Това пък са снимки от изкачването към самия проход, над село Zuluk. На територията на Китай пътят се спуска до градчето Yadong. Оттам тръгва друг път на североизток през северния дял на Хималаите и навлиза в тибетското плато.
Попаднах преди време и на инфо, че това е разклонение на Пътя на коприната. Така като гледам, трябва да е червената чертичка между имената India и China на картата. Ето и едно видео от изкачването на територията на Индия:


Преди да попадна на Nathula, намерих и други. Ето два примера:
- Tianmen Mountain Winding Mountain Road - има 99 завоя, а лично установих чрез Гоогле Мапс, че най-високата му точка е под 1000 м.н.в.


- Wall Built-up Highway или още
Guoliang Tunnel Road, China:


Тук няма как да не спомена и тази класация, на която попаднах наскоро.

Много са, няма как да ги изброя всичките, затова разчитам заедно да съберем информацията.
В Европа такъв интересен проход е Stelvio.

едит: тъкмо сега върви по Discovery channel "Най-опасните пътища в света". В момента говорят за Karakoram Highway


едит2: Щях да забравя един от Грузия, на който попаднах миналия уикенд и който е от по-неизвестните, та поради тази причина може да остане неотбелязан: Abano Pass. Общо взето off-road-ест, чакълест път почти през цялото време, май става само за джипки.

4
86 Почивка
Я ! Откога има линия „86 Почивка” ? Или в конкретния случай шофьора на 309 е ходел да си вземе една почивка, та затова му се е изписала тази „Почивка” ?
Това беше много добро, колега. :D :D :D :fan: Развесели ме. Сериозно, не го приемай като подигравка, ами като благодарност, че ме разсмя неистово. :) Явно не следиш раздел Варна и затова е разбираемо, че незнаеше за линията 86, но ето, че сега научи. :)

5
Варна / Тролейбусна ККМ
« on: 17.08.2014, 18:04:19 »
Днеска минавам по ул. Цар Асен и гледам цъфнали две чисто нови конзоли, с чисто нови крепежни клеми. Едната на мястото на онази, дето преди година се беше откачила от основата с изолатора при стълба, близо до светофара с бул. Цар Освободител, другата заменила онази, дето се беше изкривила като кравай преди 2-3 месеца. Нищо друго по трасето да Почивка не пипано, включително и грозните гирлянди над Царя. :angry: С две думи, пак се влагат едни пари в трасе, на което едната посока(за Аспарухово) очевидно няма да минава по ул. Цар Асен.

Маршрутна схема + ТИС

6
Изтрити теми / Re: Škoda 26Tr (300-329)
« on: 12.07.2014, 14:43:51 »
Проектът ,по който участват Бургас ,Варна ,Стара Загора и Плевен е общ и съответно това се отнася  за всички тях ,дано средствата да бъдат скоро възстановени,за да се реализира изцяло проектът.
Малко е за тема "Политика", ама аз да си кажа. Надявам се на всички е ясно, че тази ситуация се получи заради "прекрасното" управление на БСП и ДПС, в комбината с пародията, наречена "Атака". Ако някоя от тях я изберат българските тиквеници(пенсионери-върли комунисти, както и заблудени хора, които незнаят що е то БСП, ама зачеркват там :angry:), или пък ако чрез ниска избирателна активност се отворят широко портите пред купуването на гласове(сефте) и съответно, не дай си Боже ДПС спечели първия мандат за формиране на кабинет, не само, че няма да се отпушат тия пари, ами може да стане както почти е станало с БДЖ - да си приберат обратно тролеите. :crazy: Не целя да правя някакво театралничене или шоу тук - просто назовавам фактите такива, каквито са. Не казвам, че БББ-то е цвете с неговите прословути магистрали и затова не гласувам и за него, но поне по негово време усвояването на европари без майтап беше високоскоростно. Сами си правете изводите. :help: :neznam:
едит: Владислав и Сливница ги направиха преди изборите на 12 май 2013-та, или по това време вече почти бяха завършени(не помня точно). Сега Герб-ерът Портних е кмет и уж се беше разчуло, че има достатъчно пари за улични и тротоарни ремонти, но Станишев и Ко бързо порязаха Морската столица, щото видите ли кметът не бил от тяхното Сие company. :angry:

7
Изтрити теми / Re: Solaris Urbino CNG
« on: 22.11.2013, 19:21:24 »
Че аз не съм ли модератор?  ;) При нужда вианги може да ги обединя, но идеята е да не става манджа с грозде... В целия форум в главните раздели сме гледали да има ястна структура и основните марки/модели за града да са със собствени теми... Така се случи в бургаския раздел, може би е грешака и пропуск досега, че във варненския няма подредба. Чета темата автобуси, като незапознат с града се чудя какви са разните четири цифри, кое е бракувано, кое е по необичайна линия, кое е пребоядисано...  :help:
Принципно е наистина така - да си има тема за всеки модел. Преди няколко дни писахме(вкл. и аз) за два автобуса с номер 5117(единия В КС(син Икарус 280), а другия В КК май беше(соло Муле, а пардон Меркавим :D)). Та тогава писах "5117 еди какво си", а пък "другия 5117..." или нещо такова. Наистина ако аз бях на твое място щях да се чудя кои са тези автобуси "5117". :crazy: Иначе ние, варненци си ги знаем, но все пак светът не се върти около нас. :)
едит: поне ако са 3 цифрите се разбира(може би), че става въпрос за тролейбус. :D

8
Тук може да се чете от официалната страница на "Столичен електротранспорт" ЕАД.

http://www.elektrotransportsf.com/images/stories/normativna/pravila-tm.pdf
Допреди 4 години всяка година идвах за ден в София и пътувах само с трамваи. Та от тогава ми е останало впечатлението, че от правилника това: "при насрещни входящи стрелки да следи за положението на езиците и да
не преминава при неправилно обърната стрелка или когато езиците на
стрелката не прилягат плътно към релсите" е може би най-погазваното правило от всичките изброени. :rolleyes: :D От тогава досега нямам идея как е.

9
Изтрити теми / Re: Автобуси
« on: 27.09.2012, 17:53:48 »
.

10
http://www.bulphoto.com/image.php?img=40820 Минава над затворения участък от директния път Варна-Златни пясъци, на около 300-400 метра от свлачището при сп. Трифон зарезан. Единственото, което от посещения на място знам е, че в момента не работи и че има предпазна мрежа над пътя, ако някой не дай Боже се изръси от седалката да не падне на асфалта и да бъде прегазен от някое ППС. Ако някой знае повече нека сподели :) Пропуснах да отбележа, че снимката не е моя.
EDIT: грешка не е до Трифон зарезан, а близо до другото вече бивше свлачище "Кабакум". http://wikimapia.org/#lat=43.2538027&lon=28.0288669&z=19&l=0&m=b

Pages: [1]