1
Русе / Re: Закупуване на електробуси и тролейбуси по ОП “Околна среда” 2014-2020г.
« on: 31.03.2021, 12:05:46 »
Да прав си, точно 20 парчета са.
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Временно са спрени международните заради пандемията за да не може "вражеските" младежи и туристи да пътуват и да разнасят вируса между държавите. Иначе освен до Букурещ и Крайова има до Истанбул, Солун, Белград, и Варна-Минск/Киев/Москва, както и Бургас-Прага.
Аз се надявам като се махне тая пандемия и хората са зажаднели за пътувания БДЖ да помисли за директни вагони по актуални международни дестинации. Като Виена, Будапеща, Атина, Рим и други. Едва ли са им чак толкова кът вагоните, да не могат да отделят 6-7 купейни вагона за международни влакове, които да се прикачват от един на друг влак и да са директни до тези дестинации. Особено ако въведат задължителни ваксини в авиокомпаниите тези вагони бързо ще станат много търсени.
Те малко по-късно гръцките железници, поне пътническите им превози, станаха частни - собственост са на държавния италиански ж.п. оператор Trenitalia. На север от Солун към нас има всичко два мотрисни влака дневно за Александруполис, спиращи навсякъде по селата.
В Сливен се очакват 6 чисто нови тролейбуса, които ще захранят на 100% линията с тролейбуси.Очакват ли се наистина? Има ли изобщо процедура в ход?