41
Други градове / Re: Хасково и Димитровград
« on: 28.06.2021, 23:44:03 »
Не винаги решението е да се закрива и да се пускат автобуси. Има мрежа, има стълбове има ТИС-ове, какъв е смисъла всичко това да се нареже и да се напускат някакви стари мерцедеси, например. След като този вид транспорт е успял да се запази покрай масовото закриване на тролейбусни мрежи миналото десетилетие заслужава да бъде развиван. А и сега с идеите за екологичен транспорт има голяма логика в това да го запазят. Има и на къде да се разширява само желание трябва. От години стоят поставени стълбовете за линия до втория по големина квартал в града и едно присъединено село, но действия по този проект никакви от 2006-2008 насам.
Тролейбусен транспорт обслужва 2 линии в момента, но като пристигнат 5те електробуса(по програмата с която се закупуват в още доста градове) ще получи още 2 линии в града, тъй че това е някакво развитие. Дано отива към по-добре.
За да не съм изцяло извън темата в Хасково е имало икаруси до средата на 90те, но автобуси.
Тролейбусен транспорт обслужва 2 линии в момента, но като пристигнат 5те електробуса(по програмата с която се закупуват в още доста градове) ще получи още 2 линии в града, тъй че това е някакво развитие. Дано отива към по-добре.

За да не съм изцяло извън темата в Хасково е имало икаруси до средата на 90те, но автобуси.
