Author Topic: Закупуване на електробуси и тролейбуси по ОП “Околна среда” 2014-2020г.  (Read 18305 times)

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 14891
    • View Profile
    • Email
По-добре без тролеи, отколкото с белоруски.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6549
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Става въпрос за фенер подводен IP68 със специална чупеща се глава и за система АВД с функция КПР, което представлява дефибрилатор, съчетан с уред за отчитане на жизнени параметри и директна връзка с телефон 112.
Естествено че ще прекратят процедурата, тъй като тези двете ги доставя и поддържа фирма, свързана с  "Автоинженеринг холдинг груп".
Много ми е интересно сега, дали това не може да се използва за завършената процедура във Враца - да ги накарат да върнат няколко милиона обратно.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16141
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
След проваления воден цикъл на Враца, зам. кмвтицата стана министър на МРРБ... Сега по тази логика да не стане кметът на Русе или Враца новият ни премиер....  :help:
« Last Edit: 26.02.2021, 09:42:37 by difian »

Offline pesho

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 929
    • View Profile
    • Email
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Online IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3678
    • View Profile
    • Email
Не ви трябват измислени лукашенкови тролеи, дегизирани като полски. Във Враца вече направиха тая простотия, при вас поне да се избегне.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline Saruman

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 188
    • Yahoo Instant Messenger - saruman_1989
    • View Profile
    • Железниците Днес
Да, разбира се много по добре да купуваме "Оригинални" китайски боклуци!!! Ако няма да е Соларис, Шкода-Соларис, Шкода-Сор, Сор, Шкода-Ивеко или нещо подобно, по добре Руски/ Беларуски вариант, от колкото Китайче!

Online IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3678
    • View Profile
    • Email
Нито едното е по-добре, нито другото. Освен Шкода (Ивеко, Соларис,Сор_) практически друг избор няма. Хес или Ван Хол не ги броя, те са още по-скъпи и малкосерийно производство.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline bgdimitrov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 264
    • View Profile
За сега получаваме... едно голямо нищо... Писна ми от интриги, една поръчка три пъти не могат да я завършат.

Offline Sixkiller

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2552
  • Стига фира!
    • View Profile
Двойните стандарти са доказано лош критерий при коментирането на доставки на нова техника, не само за тролейбуси. Затова мисля, че основният фокус трябва да бъде най-вече в доставянето на нови тролейбуси, каквито и да са те, в Русе. От там насетне Saruman е изключително прав - напоследък във форума се наблюдава тенденция, според която всичко различно от Шкода & партньорски производители се смята за непременно зло, анатемосва се и т.н. Разбира се, практиката показва съвсем друго нещо - съответните тролейбуси се експлоатират нормално в държави извън ЕС, поддържат се, подменят се с по-нови при нужда и т.н. След като въпросът опира до финанси, мисля че е по-важно изобщо наличието на тролейбуси в този град, отколкото това дали ще са Шкода, Шкода/Сор или Белкоммунмаш (защото бързо бяха забравени малките градове, до които финанси не достигнаха, вече няма тролейбуси, но за сметка на тях има модерни еднодневни китайски газови и електрически подобия на автобуси!).
Виж как потъваме, настъпваме, дървената лъжа. Бавно си тръгваме, без бъдеще....

Offline pesho

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 929
    • View Profile
    • Email
Не мога да се съглася с последните мнения. Според това, което чета сте ЗА да се купят турски, китайски или беларуски тролейбуси. Те бяха подали документи в последната поръчка. Явно много от хората смятат, че боклучавото е подходящо. Защо и в Русе да няма Шкода и Сор? С какво турските и китайските тролейбуси са по-добър вариант? Нека да мислим трезво и разумно. Купува се техника, която поне 5 години ще се нуждае от козметични ремонти и целяща да издържи 15-20 години.
Поръчката не успя два пъти да се изпълни с победител. Сега поне да се надяваме употребяваните 20 да са нещо читаво и да спаси положението. А дали ще имаме нови тролейбуси след 1991ва на този етап не.
« Last Edit: 30.03.2021, 01:33:35 by pesho »
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline mad_devil_k5

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 82
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Може й да има доставка на 26 тр втора употреба..

Offline Bgaming

  • Писател
  • **
  • Posts: 31
    • View Profile
Не е ли по скоро възможно да открият 20 броя 24Tr на добри цени. От Чехия могат да ги вземат от няколко града. А може и от Рига на веднъж. Те би трябвало да ги продават в следващите месеци.

Offline bagercho

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2762
    • View Profile
26тр втора употреба няма от къде да се вземе, а 20 броя 24тр може да се договорят единствено от Рига. Това, което се продаваше в Чехия, Хасково го взе вече.

Offline Bgaming

  • Писател
  • **
  • Posts: 31
    • View Profile
От Чехия аз виждам като вариант да вземат 7те от Марианске-Лазне, 6те от Йиглава, от Теплице 4те(за там не съм сигурен дали са останали толкова и ако да дали се продават всички) и да допълнят до 20 с тролейбуси от Пилзен или Злин. И пак накрая остава и въпроса колко от изброените са в добро състояние и колко от тях стават само за части вече.
От Рига е най-добрият вариант, но там като една идея по-нови от предлагащите се в Чехия, най-вероятно ще са и по-скъпи.

Offline bgdimitrov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 264
    • View Profile
Абе вие нещо не сте в час, какви 24Tr/26Tr сънувате, всичко е договорено отдавна. Никакви шопинги от Рига или Чехия... Новите втора ръка тролеи ще са NAW-91T от Лозана, модел 86-90 година.

Offline Saruman

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 188
    • Yahoo Instant Messenger - saruman_1989
    • View Profile
    • Железниците Днес
Да прав си, точно 20 парчета са.

Offline tauri

  • Превозвач
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1719
    • View Profile
NAW са много по-здрави от която и да е Шкода на каквато и да е каросерия. Какво се прехласвате по тия 21Tr и 24 имат управляващ блок на Alstom струващ над 6000 евро. След реоганизациите в Чехия вече не е и сигурно и да ли се произвежда.
The Grand Tour

Offline pesho

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 929
    • View Profile
    • Email
Абе вие нещо не сте в час, какви 24Tr/26Tr сънувате, всичко е договорено отдавна. Никакви шопинги от Рига или Чехия... Новите втора ръка тролеи ще са NAW-91T от Лозана, модел 86-90 година.
Нека се дава коректно инфо. NAW не са договорени, а се знае че може да се доставят. В процедурата сега има мераклии от Чехия и изобщо е даден шанс на всеки да се включи. Още малко остана до 6.4.21 г. и ще разбера подробности, които ще споделя.
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline mad_devil_k5

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 82
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Naw Hess са здрави,от към шаси,слаби от към токоснематели,автономен ход с 48 KW Дизелов агрегат преобразуващ го в електроенергия ,на 17-18 тона шаси,просто е нищо.А тука ще се търси й автономен ход.Само ще се гадае кое на къде е.Alstom правят и на Рената електрониките.

Offline dst1123

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 257
  • Т25 (199x-12.2015)
    • View Profile
    • Email
Абе вие нещо не сте в час, какви 24Tr/26Tr сънувате, всичко е договорено отдавна. Никакви шопинги от Рига или Чехия... Новите втора ръка тролеи ще са NAW-91T от Лозана, модел 86-90 година.
Може би е време да се спрем с тая копрофилия към NAW, скандално е да се купува високоподов ПС втора ръка 2021ва при положение, че нископодови тролеи се произвеждат от над 20 години...И на NAW-тата агрегата е бензинов двигател на VW.