Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - ozzy

Pages: [1] 2 3 ... 601
1
Дано да са закърпили тази част от Околовръстното, че там е изоставено от поне 10 години. Състоянието беше трагично.

2
Не виждам каква е драмата, когато улиците са мокри, кални и мръсни, нормално рейсове да са мръсни. Дори и да е бил чист, като направи 2-3 курса и се оцапва. Има улици, по които целогодишно текат разни води. Едно време шофьорите почистваха инвентарния номер с гъба, и през прозорците нищо не се виждаше. Особено на Икарусите и старите Мерцедеси, като замръзнат, и нищо не се вижда.

3
То се очакваше, отдавна съм казал, че там трябва да има дежурен паяк, иначе няма минаване...

4
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 19.01.2022, 12:41:36 »
Не може, не е могло досега и никога няма да го бъде човек, който е роден в България, но завършил, работил и развивал се в чужбина да помогне на България - това са хора, които са крайно откъснати от нашата родна действителност, които са обучени ТАМ и мислят по техният начин - а това мислене е всякакво друго, но не и в полза на обикновения българин. Само наивен човек може да смята, че при толкова качествени и умни хора тук може някой външен с българско месторождение да свърши нещо полезно за някого, освен за него самия.
Значи да ти пишем "слаб 2" за познанията ти по история на Третото българско царство. Именно заради хора, завършили престижни университети в чужбина, успяваме да се възродим след турското робство. Ако разчитахме само на хора, учили в Османската империя, нямаше да имаме този прогрес в края на 19 и началото на 20 век. Съветът ми е малко да се пообразоваш по българска история.

5
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 14.01.2022, 11:11:00 »
Не забравяйте, че Земляне подбраха точно най-мизерните Конекто Г и тях ги пратиха в Дружба. Някои ги постегнаха, но други наистина са доста зле.

6
Да, явно няма свободна чамуга на Царева ливада, която да помогне.

7
Доста се отклоняваме от темата, но нали някои парни влакове са возили и цистерна с вода? Както сега се случва с атракционните парни влакове, понеже няма работещи кранове за вода навсякъде. При това условие изглежда постижимо без спиране за зареждане.

8
От друга страна, 3-та линия по план и профил позволява много добри скорости в голямата си част и време под 5 часа е напълно постижимо с минимални корекции на трасето. Предполагам обаче, че за бързо пътуване до Бургас ще се набляга на 1-ва и 8-ма линия и 3-та ще остане на заден план.
Което е доста жалко, линията наистина е доста удобна и по-пряка, дори и след модернизацията на първа и осма, трета линия продължава да я конкурира като времепътуване от София до Бургас. Има участъци с безумни намаления, по спомен Твърдица-Сливен беше доста бавен, а е в равно поле. Ако бяха инвестирали в нея, можеше спокойно и за 4 часа да се стига до Бургас.

9
Аз знам, че рекордът за София-Бургас е през 70-те с ел. локомотив Шкода, за 4:45ч. Не съм сигурен дали през Карлово или през Пловдив. Но с парните локомотиви е имало участъци, които са се взимали по-бързо, отколкото сега.

10
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 13.01.2022, 12:26:57 »
Ако говорим за ужасни трасета, мисля, че 83 съперничи достойно на 88. По 413 също има доста улици в лошо състояние, и това е линията с най-много повдигнати пешеходни пътеки. По 310 също бул. Петър Дертлиев е в отвратително състояние, но на никого в общината не му дреме. Иначе съм съгласен, че Малашевци и Дружба се справят доста по-добре с поддръжката.

11
Резервирах маса за 6 души в бирария Дондуковъ от 19ч., утре, 13.01.
https://dondukov.com/

Макар и да сме малко, пак може да полеем годишнината.

12
ТМ 4 минава по принцип по Мария Луиза, сега заради ремонта е пренасочен по Ботев. В крайна сметка, не може да се угоди на всички, и няма нищо лошо човек да се прекачи или да походи малко пеша. Възрастните хора са с карти, те билети не дупчат.
Спирам да пиша, защото е офтопик.

13
По бул. Христо Ботев са много линии, трябва все пак и по Мария Луиза да минава нещо. Пък и има тм 10 от пл. Възраждане, 5-10 минути пеша до спирката не мисля, че е проблем. Да не говорим, че аз това разстояние до пл. Славейков бих го извървял пеша, без да ползвам трамвай.
Времето с дупченето на билети скоро ще е в миналото.

14
Преди е имало случаи да има дълги автобуси по 58 и къси по 59, не помня да е имало проблем с обръщалото в Княжево. Не е чак толкова тясно.
Но няма смисъл да се бута 5-тм в задръстването до Княжево, по-добре да си се движат трамваите.

15
А по какво се различават от 17 серия? Те също са с цял салон и подобно разположение на седалките. Не знам дали има все още в движение.

16
Не е нужно БДЖ да има автобуси навсякъде, за да пътуваш с един билет. По-разумното решение е, да има за всяка област транспортен оператор, който да издава еднакви билети и карти за всички обществени превозни средства, както е в Германия. Купуваш си билет за София-Балчик, и ти важи за БДЖ и после за ЕТ "Бай Кольо" с маршрутката до Балчик. И вече операторът си разпределя приходите от билети и карти на превозвачите.

17
Не виждам какъв е проблемът, при положение, че ляв завой може да се направи и на кръстовището с бул. Христо Ботев, и с Опълченска, и с Одрин, и с инж. Иван Иванов, и после с ул. Индже войвода. Да не мислите, че всички ще се втурнат да минават с ляв през ул. Димитър Петков? Даже за мен е излишно и там да има ляв завой.

18
Здравейте,

малко в последния момент, пускам тема за годишна форумна среща, тъй като на 13.01. (четвъртък) форумът навършва цели 16 години!

Времето е студено, за да е на открито, затова предлагам срещата да е от 19ч. в заведение в центъра, примерно бирария Дондуковъ или ресторанта на хотел Ники.

Моля, пишете кой ще присъства, най-късно до 12ч. на 12.01. (сряда), за да мога да запазя маса.

Напомням, че в заведенията се влиза с валиден зелен сертификат! Който не носи, има вероятност да не го пуснат. Нека се пазим взаимно!

19
Пътувах с него днес. Малко по-добре изглежда от предишните, но пак не са изпипали панелите в салона,  Има сложени накриво и зеят процепи. И не знам защо са оставили този праг с дупките на вратите, някой така хубаво може да се спъне или заклещи...

20
У нас има ненужно много леви завои. Голяма част от тях могат да се направят с три десни. Споделеното трасе беше добро решение, но движението се спъва от многото леви и десни завои, когато завиващите надясно трябва да чакат пешеходците. Пропуск е, че няма изход на метрото от южната страна на Тодор Александров и Константин Величков. Затова бих предложил еретичната идея, да има фаза, при която пешеходците да могат да пресичат във всички посоки, а при всички останали фази да е забранено движението на пешеходците.

Pages: [1] 2 3 ... 601