Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - ozzy

Pages: [1] 2 3 ... 608
1
Въжени линии / Re: Витоша
« on: Today at 12:22:35 »
И друг път се е случвало, като цяло на Витоша ски им е все тая дали ще работят или не тея лифтове.

2
Вчера минах привечер оттам с колата. Видя ми се само като кърпено с асфалт около релсите в кривата. Като намеря време, ще огледам по-внимателно.

3
Започнали са да слагат два нови, пешеходни светофара на бул. Царица Йоанна - при пощата в Люлин-3 и при отбивката за Вилаз. Интересно, че кръстовището при Лидл-а ще го оставят без светофар, а там, по мое мнение, е далеч по-необходимо да има светофар. Като пешеходец не съм забелязал да има нужда от светофари на тези пешеходни пътеки.

4
За мен има един друг съществен проблем на това кръстовище на Константин Величков и Тодор Александров и той е с пешеходното пресичане. Метростанцията има изход само от единия ъгъл на булеварда, което затруднява пресичането от/до спирките. Същевременно, ако има кола за надясно от Константин Величков към центъра, тя трябва да изчака всички пешеходци, а лентата за направо е само една и така става задръстване. Би могло да се пробва с отделна фаза за пресичане на пешеходците във всички посоки, а при останалите фази пешеходното пресичане да е забранено.

5
Ако искаха да го реализират като транзитен, скоростен булевард, то трябваше да изградят няколко кръстовища на две нива. А такова нещо дори и не се обсъжда.

6
В повечето случаи влаковете си чакат връзките. При по-голямо закъснение, над един час, тогава не чакат май. Те и кондукторите подават информация към съответните гари, където се прави връзка, дали има пътници за прекачване.

7
При липсата на локомотиви, по-добре да бяха закачили повече вагони на 3621/3624, вместо да пускат допълнителни влакове. В момента пет вагона са недостатъчни.

8
Е то сега с летните разписания би трябвало да има повече свободни трамваи. Иначе аз продължавам да не виждам смисъл от пускането на Песи по 18. Да пускат там ЧКД и евентуално Инекон/български.

9
На тм 8 днес ще бъдат 714, 811, 722 поради липса на достатъчно ЧКД.
Нека пускат повече български по 8, по-добре те да се трошат по разбитото трасе, а не ЧКД и краставиците.

10
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 04.08.2022, 15:29:56 »
Сега, покрай спирането на осмицата към Люлин, ми се струва, че част от краставиците не се движат, за сметка на бг трамваи по 11. Даже един от ватманите, който го помня по физиономия, мисля, че беше доскоро с 671, а вчера го видях с ЧКД 3018. Не е ли по-добре все пак краставиците да се движат по 11, вместо да киснат в депото?

11
Трамвайният светофар на бул. Панчо Владигеров при бензиностанция Еко най-накрая е изключен. :fan:

12
Досадно е това висене по границите, независимо дали с влак, автобус или кола. Майка ми и мъжът й бяха пътували в края на май до Истанбул и обратно с влака. На отиване бяха закъснели 2 часа, а на връщане пристигнаха навреме. Вагоните иначе са доста чисти и комфортни и с климатик.
Като се прибирах от Пловдив преди 10 дни, влакът от Турция беше закъснял 5 часа и го закачиха за бързия от Бургас в 11:35ч.

13
Не е, защото автобусът е с инвентарен номер 3153 и е доставен през 2014г. Не мисля, че е кой знае каква драма, че му е забила табелата...

14
1210 - 8ТМ

15
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 27.07.2022, 11:06:22 »
Щом пускат съчленени коли като титуляри, значи експлоатационният план е спазен, без значение дали имат климатик или не. А къси излизат само като резерви, по изключение.

16
Тая линия е толкова зле, че беше въпрос на време да се случи. Гледах снимки от катастрофата, траверсите са дървени и абсолютно изгнили. Миналата година се прибирах с 3624 и обиколи оттам до София. Движихме се с макс 30-40 км/ч., а около Ботунец даже още по-бавно.

17
Премахнати са лентите за ляв завой на Тодор Александров, при кръстовището с Константин Величков.

18
Ами именно таксиджийското лоби разкара Uber от България. На Максим не знам какъв им е случаят, вероятно имат протекция от руското посолство.
И колко пъти реваха таксиджиите в общината да им вдигнат минималната тарифа, все едно някой им е пречил досега да возят и на три лева, ако искат...
На мен лично ми е неприятно да ползвам такситата и го правя в краен случай. Защото често се опитват да лъжат на дребно. Като те видят, че си пийнал малко, и винаги се пробват да те прекарат по по-обиколен маршрут. Ако им дадеш по-малко от лев бакшиш, те гледат лошо и не ти пожелават дори приятна вечер...

19
Да, има повече пътници, по една или друга причина са принудени да пътуват пак с БДЖ. Но условията не са се променили кой знае колко, в сравнение с преди 20 години. Само някои композиции са с климатик и то на пътническите влакове, и това, че има вече електронни билети, е някакъв плюс. Спалните вагони също са предимство, но много бързо се изкупуват билетите. Има още много какво да се желае, така че да се върнат за постоянно пътниците.

20
Формалната причина е ковид, истинската е, че има силно таксиджийско лоби в общината...

Pages: [1] 2 3 ... 608