Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - ozzy

Pages: [1] 2 3 ... 606
1
Жалко, бях останал с впечатление, че са го върнали модернизиран.

2
Може, но няма да ти върнат пари за разликата бърз-пътнически влак.

3
Ако критерият е ширината на местата, не разбирам тогава защо има вагони 50 серия с 6 места в купе, както и вагони 63 и 44 серия, също с по 1 колона единични и една колона двойни седалки, тоест по три места на ред. Не би ли трябвало те да са първа класа, защо са ги категоризирали като второкласни? Според мен е доста условно кое е първа и кое втора класа. Би трябвало първа класа да има повече екстри - задължително климатик, масички, контакти, бистро, както и стюард с количка. Излиза, че някои състави на ПВ, които се водят винаги втора класа, предлагат повече екстри от 1 класа на БВ. Затова не виждам голям смисъл да давам пари за първа класа.

4
Лично аз не виждам никакво съществено предимство на вагоните първа класа. Даже се е случвало много пъти вагоните втора класа да са в по-добро състояние и с климатик, примерно за Петрич като пътувах, и беше с 2 63ки с климатик, втора класа, и първа класа АВ 31-43, без климатик... Да не говорим колко често се случва първокласни, климатизирани вагони да се пускат на пътнически влак.

5
Всички бързи влакове имат първа и втора класа, а пътническите - само втора.

6
Да, относно дъгите и избягването на острите завои, в Загреб, понеже трамвайните трасета повечето са в десните ленти, и при малък радиус трасето се изнася вляво към центъра на пътното платно и тогава завива надясно.

7
Не мисля, че са толкова много линиите по Алабин, и преди е имало подобно, че и по-голямо натоварване. Проблемът е, че няма байпаси, резервни трасета, които да се ползват в случай на авария. Дори едни бретели на определени места биха помогнали. А никой не смее да строи нови трасета в центъра, защото ще заминат паркоместата и ще има протести.

8
А12 е съставът с оригинален салон, само табелките му ги е свил някой "колекционер".

9
След като е пределно ясно кой на какви позиции е на тема политика и коронавирус, то просто не пишете и не четете тези теми, за да няма обидени. Наистина тук е транспортен форум, а тези теми станаха едни от най-популярните, което е доста абсурдно... Замислете се.
И вместо да хабите тази енергия в откровени глупости, бихте могли да я вложите в нещо градивно, като например да помогнете на сдружението да възстановяваме автобусите.

10
В момента 1947 е на 83. Недоумявам защо в празнични разписания продължават да пускат 19ски на тази линия. Толкова ли "не стигат" мановете в празник??
Просто е бил резерва, а шофьорите си карат само титулярните автобуси, не могат да вземат примерно някой дълъг, дори и да е свободен...

11
...или е паркирал в интервала от денонощието, когато трамваи не се движат.

12
Трамваи / Re: T8M-700 (900-939)
« on: 14.05.2022, 14:51:43 »
Да, по-добре да бракуват някои от иначе неудобните пенделни 5хх, така или иначе те не се ползват никога като такива. Ама явно нямат още пробег за брак...

13
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 13.05.2022, 22:54:11 »
Така трябва, дано и останалите гаражи пуснат по-старите си автобуси.

14
По-скоро Автото ще отидат да зареждат при МТК, за което ще плащат допълнително такса за зареждане  :D

15
Да не забравяме, че дейците на Евророма са и много търсени гласоподаватели. Ако останат без препитание, няма да има кой да гласува за правилните партии :rolleyes:

16
Зависи от етажа и състоянието. По принцип на ЕПК-тата сякаш са по-дебели стените и не се чуват толкова съседите, но пък такъв огромен блок с много съседи е по-труден за поддръжка. Бих избрал по-скоро двустайната панелка, защото не е преходна.

17
Мисля, че пуска 10 секунди по-рано сигнала за автобусите за наляво, с левия завой за колите.

18
Аз живях под наем преди време в такъв блок в Младост-3, бл. 335. Имаше по четири апартамента на етаж, с два входа. На първия етаж всички бяхме с гарсониери и балкони и откъм двете помещения, нагоре бяха по три гарсониери и един двустаен.

19
По принцип е така. Мисля, че и ако нашите се напънат в депото, биха могли да ги модернизират. Имат бояджийно и условия за ремонт.

20
8 са модернизирани и 4 не са. Хубаво, че в момента няма закаран влак в Русия, че едва ли щеше да се върне някога. Лично аз се радвам, че най-вероятно няма да модернизират всички и поне един влак би трябвало да остане в оригиналния си вид, и, някой ден, в бъдещия музей на градския транспорт - както в Прага си пазят в музея един номерен. Като дизайн повече ми харесва оригиналният им вид. Има един състав, който е с абсолютно оригинален салон и в движение, забравих обаче кой номер е. Само дето някой "колекционер" вече им е свил табелките от салона... След време сигурно ще се появят в базар.бг.

Pages: [1] 2 3 ... 606