Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - ozzy

Pages: [1] 2 3 ... 606
1
Имат, 7 серия, доста мощни са, но те са малко на брой, и май се ползват повече в Северна България.

2
Да, те пускат Инекон/Песа по 1, заради бабите от Иван Вазов, да имат нископодов трамвай. Затова няма как единично ЧКД.

3
Преди година и половина доста често пътувах до Перник и при липса на достатъчно дизелови мотриси, прекачват пътниците на електрическа мотриса на Перник. Явно, че и на Радомир става от време на време. Понякога се е случвало и да е с вагони и 55 серия маневрен локомотив от Кюстендил до София.

4
Според мен имат номерни вагони и от други метрополитени, които модернизират. И нямат заложен точно определен състав, който да върнат обратно. За мен няма логика да се произвеждат изцяло нови вагони с тази остаряла концепция на вратите, проветряването и т.н.

5
Вероятно се предполага, че ще го ползват хора, които се прибират в посока Карнобат от работа. А защо е три вагона - възможно е да ползва част от състава на нощния влак, докато стане време да пътува за София.

6
Доколкото знам, камерите над бус лентите работят и санкционират нарушителите, така че не би трябвало да му се размине.

7
Ами засега не е заложен изобщо основен ремонт на настилката на Цар Борис Трети... а на места си е на вълни и дупки. Иначе съм съгласен, че е правилно да е с асфалт, както и всички големи булеварди. Ако искат центърът да има автентичен вид, достатъчно е да има малки улици с паваж. И не мисля, че е кой знае каква философия да се редят павета, просто строителният контрол е слаб. Примерно в ремонтирания Западен парк голяма част от алеите са с такива павета и ги наредиха доста добре.

8
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 06.06.2022, 13:40:07 »
Не трябва да се забравя, че Земляне пратиха най-избушените Конекта в Дружба  ;) Пък и това са вече автобуси на 18-19 години...

9
Така е, като престоява по разписание на 4-5 гари по 10-15 минути  :D

10
Реално не би трябвало да има проблем да са само съчленени - особено сега, като минат на летни разписания, ще имат достатъчно свободни автобуси.

11
Най-съществената заслуга на Спаси София и преди това Спаси метрото е, че накараха общината да препроектира третия метродиаметър. Ако си спомняте, първоначалният план беше, да върви от Княжево през центъра до автостанция Изток, като подпаважен трамвай в центъра. А до Овча купел трябваше да има широкорелсов трамвай.

12
Трамваи / Re: T8M-700 (900-939)
« on: 29.05.2022, 13:26:21 »
Жалко, все се надявах първо да нарежат пенделите, които са адски неудобни за пътниците.

13
Жалко, бях останал с впечатление, че са го върнали модернизиран.

14
Може, но няма да ти върнат пари за разликата бърз-пътнически влак.

15
Ако критерият е ширината на местата, не разбирам тогава защо има вагони 50 серия с 6 места в купе, както и вагони 63 и 44 серия, също с по 1 колона единични и една колона двойни седалки, тоест по три места на ред. Не би ли трябвало те да са първа класа, защо са ги категоризирали като второкласни? Според мен е доста условно кое е първа и кое втора класа. Би трябвало първа класа да има повече екстри - задължително климатик, масички, контакти, бистро, както и стюард с количка. Излиза, че някои състави на ПВ, които се водят винаги втора класа, предлагат повече екстри от 1 класа на БВ. Затова не виждам голям смисъл да давам пари за първа класа.

16
Лично аз не виждам никакво съществено предимство на вагоните първа класа. Даже се е случвало много пъти вагоните втора класа да са в по-добро състояние и с климатик, примерно за Петрич като пътувах, и беше с 2 63ки с климатик, втора класа, и първа класа АВ 31-43, без климатик... Да не говорим колко често се случва първокласни, климатизирани вагони да се пускат на пътнически влак.

17
Всички бързи влакове имат първа и втора класа, а пътническите - само втора.

18
Да, относно дъгите и избягването на острите завои, в Загреб, понеже трамвайните трасета повечето са в десните ленти, и при малък радиус трасето се изнася вляво към центъра на пътното платно и тогава завива надясно.

19
Не мисля, че са толкова много линиите по Алабин, и преди е имало подобно, че и по-голямо натоварване. Проблемът е, че няма байпаси, резервни трасета, които да се ползват в случай на авария. Дори едни бретели на определени места биха помогнали. А никой не смее да строи нови трасета в центъра, защото ще заминат паркоместата и ще има протести.

20
А12 е съставът с оригинален салон, само табелките му ги е свил някой "колекционер".

Pages: [1] 2 3 ... 606