Author Topic: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)  (Read 153958 times)

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12948
  • Злото е това, което ни разделя
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #720 on: 14.06.2022, 12:34:27 »
2020 г. си спомням, че 55-та серия обслужваха Кюстендил - Гюешево и на няколко пъти София - Перник през „Разменна“.
като са били нови
Да обаче като са били нови, сега са пълен потрес и отвън и отвътре и едвам кретат в общи линии.  :D
« Last Edit: 14.06.2022, 12:37:01 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

- Галерия с над 79 000 снимки на возила от градския транспорт в София!
- Най-подробната база данни за действащия автопарк!
- Статии и подкаст за историята на подвижния състав!
- Обновяване и актуализиране на всеки 24 часа!
Транспортът - кауза, страст, начин на живот!

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4132
    • View Profile
    • Email
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #721 on: 14.06.2022, 12:37:37 »
То това да и е проблема на кюстендилската линия - скоростите по нея са меко казано "умопомрачителни". И единствената причина все още да има директни влакове до София са основния контингент пътуващи - виладжийските баби и дядовци, на които им е трудно с торбите със зарзавата да се прекачват на Радомир. Отделно добре, че за немалка част от селата по линията влакът е единствения вариант за превоз....Едно време София - Кюстендил беше час и петдесет минути, сега под три часа не пада.....55та серия хич не са читави локомотиви, ама хич, питайте Красен.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12948
  • Злото е това, което ни разделя
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #722 on: 14.06.2022, 12:49:04 »
Това час и половина е било доста едно време ако са ти верни спомените, баща ми е кюстендилец и е пътувал десетилетия по това трасе. Поне в последните 20 години винаги е било три часа.

Sofiatransport транспортна база данни

- Галерия с над 79 000 снимки на возила от градския транспорт в София!
- Най-подробната база данни за действащия автопарк!
- Статии и подкаст за историята на подвижния състав!
- Обновяване и актуализиране на всеки 24 часа!
Транспортът - кауза, страст, начин на живот!

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4132
    • View Profile
    • Email
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #723 on: 14.06.2022, 13:31:08 »
За преди това говоря, по Тошово време, дори със смяната на локомотива в Радомир....Някои влакове спираха само на Земен. Можеха да си  го позволят - между Ръждавица и Гюешево през града доста начесто се движеше градски съчленен автобус (не помня номера на линията), независимо, че Гюешево беше в зоната на откритите листове, но там ги отмениха по-рано, отколкото по южната граница. На Калища добавиха спирането на повече влакове заради Ковачевци - родната къща на Г. Димитров. Дори подготвяха електрификация, но дойде 10-ти ноември и всичко пропадна.
« Last Edit: 14.06.2022, 14:31:20 by IKAR »
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6889
    • View Profile
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #724 on: 14.06.2022, 14:33:49 »
Електрификацията има смисъл до Кюстендил и след това за бъдещото ново трасе до Скопие - пътникопотокът по съществуващата линия към Гюешево е малък и тя не е подходяща за международен коридор заради кривите с малки радиуси и невъзможността за скорости над 40 km/h по почти цялото сегашно трасе.  :rolleyes:

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3773
    • View Profile
    • Email
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #725 on: 14.06.2022, 14:36:52 »
Ние и преди сме го обсъждали тук, че основната идея с поддържането на 52 за манвера в София, при наличието на контактна мрежа във вагонното депо е да се краде нафта от локомотивите и при всеки опит нещо да се промени назрява бунт сред персонала.

Сигурно не е само това. Маневрите трябва да са възможни дори и при спиране на тока, така че да има дизелов маневрен локомотив е необходимо. Това че се краде и това остава безнаказано е само страничен ефект.

Offline pavel75

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 368
    • View Profile
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #726 on: 14.06.2022, 16:13:14 »
Във вагонното депо има ли контактна мрежа?

Online bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4372
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #727 on: 14.06.2022, 18:20:33 »
Във вагонното депо има ли контактна мрежа?
Има няколко електрифицирани коловоза откъм гарата. Навремето са ги електрифицирали с идеята влаковете да се подават между гарата и депото с локомотиви серия 61 - нещо, което се е реализирало и функционира и до днес в Пловдив, където вагонното депо е изцяло електрифицирано и почти цялата маневрена дейност е с единствения им локомотив серия 61.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12948
  • Злото е това, което ни разделя
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #728 on: 16.06.2022, 14:21:50 »
Във вагонното депо има ли контактна мрежа?
Поразрушена е вече. Например тези два коловоза са електрифицирани преди „гмуркането“(над тунела са двата коловоза за Банкя/Драгоман), но както се вижда тук вече няма и помен от ККМ или стълбове. Единият се вижда, че е изоставен и задънен, но този, който минава през тунела се използва всеки ден.
« Last Edit: 16.06.2022, 19:31:08 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

- Галерия с над 79 000 снимки на возила от градския транспорт в София!
- Най-подробната база данни за действащия автопарк!
- Статии и подкаст за историята на подвижния състав!
- Обновяване и актуализиране на всеки 24 часа!
Транспортът - кауза, страст, начин на живот!

Offline тролей №164 линия 2

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1959
  • Моят любим "Snacks" - тролей №164. R.I.P.
    • View Profile
    • Email
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #729 on: 23.06.2022, 12:30:49 »
Правя си извода, че маршрут Пловдив - Пещера - Пловдив не се обслужва само от едно дезиро, което да снове напред-назад. В момента гледам на радара, че се изпълнява нормално КПВ 18205, но с автобус ще бъдат КПВ 18206 и КПВ 18207.
edit: Разгледах разписанието и, според мен, би следвало за Панагюрище да снове само една мотриса, някой знае ли дали е така?
« Last Edit: 23.06.2022, 12:34:25 by тролей №164 линия 2 »
Никога не шофирай по-бързо, отколкото може да лети твоят ангел-хранител!

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7225
    • View Profile
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #730 on: 23.06.2022, 20:05:05 »
Само една е за Пещера.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите