Author Topic: Актуална информация за движението на влаковете  (Read 119814 times)

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10058
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
АБ, или бъркам? До Елин Пелин е тя и вече трета година са доникъде.

Offline Victor_14

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 142
    • View Profile
Нямате си представа, колко се радвам. Надявам се да е за постоянно!


Sent from my iPad using Tapatalk
« Last Edit: 04.01.2022, 11:03:38 by difian »

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3545
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Offline Victor_14

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 142
    • View Profile
20203 и 20206 със Siemens 30, но изглежда, че или е било инцидентно, или в делнични дни е със Локомотив а в празнични с мотриса.


Sent from my iPad using Tapatalk

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3545
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4430
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Дерайлирал маневрен състав, най-вероятно заради обърната под него стрелка. Бутнал е светофор и стълб на контактната мрежа.

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3545
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Простотията вече е пълна.

https://www.bdz.bg/bg/live-updates/11-01-2022/80132.

От ранна сутрин се знае, че влакът 30150 от Варна няма да успее да пристигне в Бургас по разсписание. А в депо Бургас има поне една свободна Крайова на товарни превози, готова да обслужи 80132 до Нова Загора и обратно. По този начин Шкодата от 30150 ще е на линия за ПВ 80124 за Ямбол, заминаващ от Бургас в 19:50.
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14438
    • View Profile
    • Email
https://www.bdz.bg/bg/live-updates/11-01-2022/40163

На мен ми стана интересно това, закъснение на влак Димитровград-Подкова заради изчакване на електрическа мотриса.
 
« Last Edit: 12.01.2022, 00:36:10 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7007
    • View Profile
Гара Димитровград е на електрифицираната линия до Свиленград и има контактна мрежа. :rolleyes:
« Last Edit: 11.01.2022, 20:52:32 by V.Peichev »

Offline тролей №164 линия 2

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1976
  • Моят любим "Snacks" - тролей №164. R.I.P.
    • View Profile
    • Email
Нека не издребняваме. Всеки прави грешки, а този тип обърквания са незначителни за ежедневието. Похвално, че изобщо има такъв хубав сайт. Чак се чудя как някой "техен човек" не е прибрал парите за поддръжката му и да го оставят на изживяване. :rolleyes:
Никога не шофирай по-бързо, отколкото може да лети твоят ангел-хранител!

Offline go6o

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 426
    • View Profile
Простотията вече е пълна.

https://www.bdz.bg/bg/live-updates/11-01-2022/80132.

От ранна сутрин се знае, че влакът 30150 от Варна няма да успее да пристигне в Бургас по разсписание. А в депо Бургас има поне една свободна Крайова на товарни превози, готова да обслужи 80132 до Нова Загора и обратно. По този начин Шкодата от 30150 ще е на линия за ПВ 80124 за Ямбол, заминаващ от Бургас в 19:50.
Може би и съставът на влак 80132 е от  30150 и само с локомотив няма как да стане работата.
Същото е и с локомотивната бригада. Сутринта започват с 30153 за Варна, който по разписание карат до Люляково или някъде в този район. Там варненската и бургаската бригади се разменят и бургазлии поемат 30150 до Бургас. А след обслужване на 30150 поемат влак 80132 до Владимир Павлов, където смяната им свършва, а влакЪТ се поема от друга бригада.
« Last Edit: 12.01.2022, 13:54:59 by difian »

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7225
    • View Profile
Простотията вече е пълна.

https://www.bdz.bg/bg/live-updates/11-01-2022/80132.

От ранна сутрин се знае, че влакът 30150 от Варна няма да успее да пристигне в Бургас по разсписание. А в депо Бургас има поне една свободна Крайова на товарни превози, готова да обслужи 80132 до Нова Загора и обратно. По този начин Шкодата от 30150 ще е на линия за ПВ 80124 за Ямбол, заминаващ от Бургас в 19:50.
Айде айде, отново за пореден път всички дето разбирате седите пред телевизорите...
Бригада с правоспособност за 46-000 имаше, два вагона също имаше. БДЖ-ТП машина не дадоха. Точно днес лично аз се занимавах с този казус още от момента, в който се видя че 30150 няма да замине навреме от Варна.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14438
    • View Profile
    • Email
Според разписанието в сайта от 21.01 пускат движението през Чирпан, Слънчев бряг ми го дава оттам, а предния ден е през Димитровград. Обаче вече не е 6.18 минути както беше, а 6.37, най-бързите пътувания вече са по подбалканската, 3623 вече е 6.20 минути, и то въпреки престоя от 15 минути на Дъбово, което е подобрение, преди май беше 6.35 или 6.40.

Значи въпреки всички ремонти около ЦГ и престоите по подбалканската е възможно пътуване дори под 6 часа до Бургас. Бургас-Искърско Шосе с Чайката е 5 часа и 40 минути, добре е впредвид че автобусите са към 6 часа и половина и с влака слизаш на метрото точно.

Влак 3624 е през Искър и Искърско шосе, преди беше през Илиенци, което също мисля че е подобрение заради по-бързата възка с метрото и по-малкото обикаляне.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline тролей №164 линия 2

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1976
  • Моят любим "Snacks" - тролей №164. R.I.P.
    • View Profile
    • Email
Ами спомням си, че някой беше споменал по-назад в темата (или в съседна), че сега се правели само гарите по трасето, а междугарията - една част по-нататък, а друга част никога, понеже щяло да има изцяло ново трасе на следващ етап. Та моето тълкувание е, че заради това пак е бавно. Поправяйте, ако греша.
Никога не шофирай по-бързо, отколкото може да лети твоят ангел-хранител!

Offline qwerty95

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1519
    • View Profile
    • Email
Баща ми разправяше, че навремето с парните локомотиви София-Бургас се е взимало за около 5 часа. Ако има някой жив да помни, да разкаже.

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5708
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Ето тук има колекция от стари разписания, може да провериш:
https://streleco.wordpress.com/bdz/
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7007
    • View Profile
В разписанията от времената с парни локомотиви виждам над два пъти по-голямо времепътуване. Запасът вода на парния локомотив не е достатъчен за цялото разстояние от София до Бургас, скоростите няма как да са били много по-високи от сегашните и такова малко времепътуване е нереално.  :rolleyes:
« Last Edit: 13.01.2022, 12:59:44 by V.Peichev »

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5708
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Но 89-та година гледам че експресите са били:
София - Пловдив: 2:15
София - Пловдив - Бургас: 5:50
София - Карлово - Бургас: 5:25
София - Варна: 6:55

Бързи:
София - Кюстендил: 2:02
София - Перник: 0:41


GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7007
    • View Profile
89-та основните линии са вече електрифицирани.  :)

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5708
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Но тогава трябва да са най-високите скорости, т.е. няма как с парния локомотив да е било по-бързо.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София