Author Topic: Изграждане/ремонт на тролейбусна ККМ  (Read 158829 times)

Offline ghost8

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 228
    • View Profile
    • Email
Самите кутии се закачат чрез пружинки за корпуса на стрелката, но може и пружинката да се е скъсала. Това по никакъв начин не възпрепятства преминаването през съоръжението. Нова глупост, измислена сигурно пак от някое "компетентно" лице:  АС (автоматична стрелка) на бул. Цар Освободител за ТБ 3, 4, 5 и 11 се измества с 2 стълба назад, с цел да улесни уж тролеите с по-ранно престрояване. Ако ще се прави промяна там, по-добре е стрелката да се намира точно преди спирката на Орлов мост, след която всеки тролей се престроява според линията, както е при спирката на художествената академия,но по "неясни" причини няма да бъде така.
Стрелката днес е наполовина монтирана, но не е автоматична. Изолаторът също е обърнат спрямо досегашната. Може би тази нощ ще довършат лявата част и премахнат старата стрелка.

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3759
    • View Profile
Корозирал очакващ елемент вече не държи контактната мрежа на завоя от Опълченска към Калитин. Останалите все още носят жиците на тролеите, но при дъжд и вятър, десният проводник ще падне.
Хората недоволстват в интернет,протестират на улицата,др.са доволни от положението.Когато дойде време за избори много граждани не отиват да дадат своя вот,а това е от голямо значение за положението ни.ГЛАСУВАЙТЕ!Не оставяйте шепа подставени хора да дирижират съдбата на всички

Offline GANZ

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1116
    • View Profile
Корозирал очакващ елемент вече не държи контактната мрежа на завоя от Опълченска към Калитин. Останалите все още носят жиците на тролеите, но при дъжд и вятър, десният проводник ще падне.
Похвално е ако си се сетил да подадеш сигнал към ЦГМ за това, но ако си решил от скука да го напишеш във форума...  :help:

Offline GANZ

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1116
    • View Profile
Извинявам се за двойния пост!

От няколко дни тече профилактика и подготвяне на контактната мрежа в района на депо Левски, тъй като има доста амортизирани елементи, износени съоръжения, въжета и т. н. Доколкото разбрах, до 10-ти октомври трябва да бъде готова за експлоатация. Вероятно слуховете за възкръсването на автостоянката ще се окажат верни и там отново ще нощуват ТБ линии 1, 2, а вероятно и 3, след промяната на маршрута до Левски Г, за да се освободи място в депо Надежда за електробусите.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3110
    • View Profile
    • Email
Вероятно слуховете за възкръсването на автостоянката ще се окажат верни и там отново ще нощуват ТБ линии 1, 2, а вероятно и 3, след промяната на маршрута до Левски Г, за да се освободи място в депо Надежда за електробусите.

Там има ли смислена охрана? Да не ошушкат нощно време тролеите и водачите да си ги заварят на сутринта без огледала и гуми?

Offline mitakis

  • над нещата
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3868
    • View Profile
Има. И висока плътна ограда. А площта на депото е в пъти по-малка и лесна за физическа и видео охрана.

Списък на подвижния състав в София
Трудно е да направиш нещо както трябва, вместо как да е.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6700
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Може би ще трябва да оправят едноетажните сгради срещу портала за нарядчик, тоалетни и т.н.
Тези белите зад червената кола: https://goo.gl/maps/egidyCygNs1uLfEZ6
Иначе видно от стритвю-то има и кучета за охрана  :D
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline GANZ

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1116
    • View Profile
За да се върне в експлоатация се предполага, че ще се осигурят необходимите условия за работа, а какво ще се  случи в действителност - ще видим. Интересно как ще се разпределят тролеите по гаражите.  :neznam:

Offline snaker

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 926
    • View Profile
Крайно време беше да се възстанови Левски. Това ще доведе и до по-ранни сутрин и по-късни вечер курсове към Хаджи Димитър и Левски. Освен това ще се намали нулевия пробег на ТБ 2 значително. В крайна сметка всички тролейбуси са на СЕ, така че могат да си ги прехвърлят както искат. Предполагам поне 10 дълги от Искър ще отидат в Левски и поне 25 от Надежда, за да покрият 30те коли в момента на двете линии. Казах и преди, че след промяната на ТБ 3 към Левски, може и тя да нощува там, но пък тя ще е по-скоро за къси Шкоди. Освен това е добре след промяната на 3-ката, ТБ 5 да мине само на дълги, защото ще се натовари допълнително, освен ако пък не решат да и добавят няколко коли, което едва ли ще стане.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3110
    • View Profile
    • Email
За да се върне в експлоатация се предполага, че ще се осигурят необходимите условия за работа, а какво ще се  случи в действителност - ще видим. Интересно как ще се разпределят тролеите по гаражите.  :neznam:

Но мивка няма, нали така? Тоест колите, които излизат от там на линия ще обикалят мръсни цял ден града...

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12267
  • Симов транспортна медия
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Е то пък в „Надежда“ е имало мивка. Тази, която я има сега е сглобяема конструкция, това не е съществен проблем.

SOFIATRANSPORT транспортна база данни

- Галерия с над 56 000 снимки на возила от градския транспорт в София!
- Най-подробната база данни за действащия автопарк!
- Статии и подкаст за историята на подвижния състав!
- Обновяване и актуализиране на всеки 24 часа!
Транспортът - кауза, страст, начин на живот!

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6700
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Има мобилни устройства за външно миене - ето, потърсих в гугъл за 5 секунди:
https://interbulit.com/%D0%B8%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B1%D1%83%D0%BB%D0%B8%D1%82-%D0%B5%D0%BA%D0%B8%D0%BF-%D0%B5%D0%BE%D0%BE%D0%B4-%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%B8-%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%82%D0%B8%D1%80%D0%B0-6/

Такава се ползва например в новото депо на Плевен.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9758
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
MTK използват обикновена водоструйка, пък автобусите им не са мръсни. Начини има много.
Докато е работела стоянката до 2005 имало ли е мивка?

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12267
  • Симов транспортна медия
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Аз винаги съм се чудел за какво служи отделното хале.

SOFIATRANSPORT транспортна база данни

- Галерия с над 56 000 снимки на возила от градския транспорт в София!
- Най-подробната база данни за действащия автопарк!
- Статии и подкаст за историята на подвижния състав!
- Обновяване и актуализиране на всеки 24 часа!
Транспортът - кауза, страст, начин на живот!

Offline GANZ

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1116
    • View Profile
До 2005-та година, докато са паркирали тролеите от 1-ва, 2-ра и 6-та линия, всеки вторник и петък, тролейбусите от линии 2 и 6 са ги въртяли на 1-ва линия, за да може в голямата почивка на 5-та градска, да минат през мивката на депо Надеждa. Това ми е известно от шофьори, които са минали през тази практика. Отделно, в Левски са ги миели с гъби,четки и маркуч  :D
« Last Edit: 29.09.2021, 12:55:34 by GANZ »

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12267
  • Симов транспортна медия
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Отделно, в Левски са ги миели с гъби,четки и маркуч  :D
Физическата активност освобождава хормон на щастието и чувство за удовлетворение.  :D

SOFIATRANSPORT транспортна база данни

- Галерия с над 56 000 снимки на возила от градския транспорт в София!
- Най-подробната база данни за действащия автопарк!
- Статии и подкаст за историята на подвижния състав!
- Обновяване и актуализиране на всеки 24 часа!
Транспортът - кауза, страст, начин на живот!