Author Topic: Ремонт на трамвайното трасе по Цар Борис III и Македония  (Read 53314 times)

Offline Kukicha

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 142
  • °3306°
    • View Profile
    • Email
Днес усилено работят на колелото на Бъкстон, самото ухо е изринато и няма релси, както и по ТМ трасето до кръстовището на Славия. Поставени са и стрелки за влизане и излизане от колелото.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16506
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
За това Репчо 100% е невинен, но пак ли СС са изцяло виновни?

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15384
    • View Profile
    • Email
За това Репчо 100% е невинен, но пак ли СС са изцяло виновни?
В София всички велоалеи свършват изведнъж. Тук откъм Руски паметник малко са претупали работата - трябвало е да направят по-сериозно препятствие или кална локва :)

Offline TRAMS SOFIA

  • Ограничени права
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2127
    • View Profile
Ако докато ремонтират трасето по Борис 3, пренаредят и паветата между Гешов и Пирогов цена няма да имат. При по-висока скорост е ужас да минеш с кола.
Колкото по-малко е сърцето , толкова повече злоба носи.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16506
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Остава да намалят пропускатрлната възможност и на булеварда, докато няюа трамваи... ;)

Не е път в Швейцария, но условията позволяват повече от прилично каране. Този булевсрд е с ограничение от 50 км/ч, само напомням...

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7002
    • View Profile
Досега няма случай на успешно пренареждане на павета в София - винаги резултатът е все по-близо до калдъръм. :rolleyes:

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16506
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Досега няма случай на успешно пренареждане на павета в София - винаги резултатът е все по-близо до калдъръм. :rolleyes:
Не е тук мястото да го пиша, но в твоя подкрепа, пред Московска 33 вече е зле положението, какво да напишем за друго място.... Но да не забравяме, че фандъкова е кметът, който си разхождаше количката с внучето из имитацията на улици в Манастирски ливади....

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15384
    • View Profile
    • Email
Според мен последната прилично подредена павирана улица е (беше) бул. Гоце Делчев. Оттогава няма смисъл да споменавам неудачните подредби на павета, защото просто няма удачни. Явно последните майстори-павьори са се пенсионирали през 90-те.

На този фон най-големият кошмар е натискът на "павираното лоби" да продължава тази технология - примери: 50% Цар Борис III след Горнобански път и 50% Дондуков. Когато някога дойде редът на главното платно на Цар Борис III, за мен е очевидно, че настилката трябва да бъде асфалт. Достатъчно "успокоени" улички има в централната част, където да се упражняват новоизлюпените павьори.
Ясно е, че ремонтът на ЦБ3 трябва да бъде цялостен и е немислимо да е едва ли не странична дейност при ремонта на трамвайното трасе.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13094
    • View Profile
Ами засега не е заложен изобщо основен ремонт на настилката на Цар Борис Трети... а на места си е на вълни и дупки. Иначе съм съгласен, че е правилно да е с асфалт, както и всички големи булеварди. Ако искат центърът да има автентичен вид, достатъчно е да има малки улици с паваж. И не мисля, че е кой знае каква философия да се редят павета, просто строителният контрол е слаб. Примерно в ремонтирания Западен парк голяма част от алеите са с такива павета и ги наредиха доста добре.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7002
    • View Profile
Паветата по алеите в парковете са различни и не са подложени на сериозно натоварване за разлика от тези по големите булеварди.  :rolleyes:

Online bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4418
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Магията е в основата, а не в реденето.

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5702
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Гледам, че активно работят по цялото трасе до Овча купел, не само по колелото, и там вече е сложена основата. Сякаш искат максимално бързо да свържат трасето с линията по бул. Овча купел и депото.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13026
  • Злото е това, което ни разделя
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Нормално и очаквано, с блокирания достъп до „Трамкар“ се нарушава оперирането на подвижния състав.

Sofiatransport транспортна база данни

- Галерия с над 81 000 снимки на возила от градския транспорт в София!
- Най-подробната база данни за действащия автопарк!
- Статии и подкаст за историята на подвижния състав!
- Обновяване и актуализиране на всеки 24 часа!
Транспортът - кауза, страст, начин на живот!

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5702
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Това няма общо с Трамкар. Говоря за трасето от Бъкстон до Овча купел.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13026
  • Злото е това, което ни разделя
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Точно то има най-много общо, оттам се прекарват връщащите се и отиващите трамваи на основен ремонт, след което покрай депо „Красна поляна“.

Sofiatransport транспортна база данни

- Галерия с над 81 000 снимки на возила от градския транспорт в София!
- Най-подробната база данни за действащия автопарк!
- Статии и подкаст за историята на подвижния състав!
- Обновяване и актуализиране на всеки 24 часа!
Транспортът - кауза, страст, начин на живот!

Online RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10049
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Относно Трамкар, нищо не пречи нормалнорелсовите се придвижват и през Възраждане.

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3528
    • View Profile
Интересно дали не предвиждат 11 вместо на Славия да върти на Бъкстон ? 4,5 и 11 на Бъкстон ще е много натоварено и ми се струва неразумно.

Offline тролей №164 линия 2

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1975
  • Моят любим "Snacks" - тролей №164. R.I.P.
    • View Profile
    • Email
Интересно дали не предвиждат 11 вместо на Славия да върти на Бъкстон ? 4,5 и 11 на Бъкстон ще е много натоварено и ми се струва неразумно.
Ако го направят така, линия 11 няма да участва в "борбата за колелото", защото само ще превърта през него и ще почива извън него... или пък, ако е заето, ще почива преди да превърти, пак извън колелото. Големият проблем ще бъде с другите две линии.
Никога не шофирай по-бързо, отколкото може да лети твоят ангел-хранител!

Offline TRAMS SOFIA

  • Ограничени права
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2127
    • View Profile
11 ще си върти на Стадион Славия. А 4 и 5 ще почиват на Бъкстон , както почиват и на Княжево - 4 минути през деня , 10-15 минути някъде следобяд за ранните коли и 10-15 привечер за нощните коли. Това са им почивките.
Колкото по-малко е сърцето , толкова повече злоба носи.

Offline qwerty95

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1515
    • View Profile
    • Email
Загледах се как са направили мостчетата за стрелките на пл. Македония за левия завой от Ботев към Алабин и десния към Руски паметник. Наистина мостчетата са много назад. Второто за сега още не се ползва. Но първото за левия завой е точно на разстояние от една Краставица до стрелката. Ако застане по-къс трамвай да чака на светофара, задният трамвай може да обърне стрелката, преди предният да е стигнал до нея. За това гледам чинно втори трамвай изчаква зад мостчето, докато предният не е минал стрелката. Естестввно има и бързащи, които минават на риск през мостчето, докато предният трамвай минава през стрелката. Поседях да гледам някоко минути и тези неща ми направиха впечатление. Не знам защо са токова назад, сигурно има причина?