1
Железопътен транспорт / Re: Новият подвижен състав, закупен по ПВУ
« on: Today at 11:02:36 »
Димитровград - Подкова -Димитровград ОВ 240 им... абсурд. С климатик в жегите от 35 градуса. Доколкото чета при пълно натоварване издържа 90-95. Даже за едната посока няма да стигне. Силно съмнително дали изобщо може и ток да се докара там за зарядна станция и на каква цена.
За ефективно при тези цени на индустриалния ток също съмнително. Че ще е по евтино може би, но дали достатъчно че да оправдае милиони за батерии. В Румъния частниците си ползват дизелови мотриси по електрифицирани участъци уж им е по изгодно. Съмнявам се едно ДМВ със 140 пътника да е по скъпо от такова с батерии за експлоатация.
За ефективно при тези цени на индустриалния ток също съмнително. Че ще е по евтино може би, но дали достатъчно че да оправдае милиони за батерии. В Румъния частниците си ползват дизелови мотриси по електрифицирани участъци уж им е по изгодно. Съмнявам се едно ДМВ със 140 пътника да е по скъпо от такова с батерии за експлоатация.