Утре в Земляне са 18 "0-ли" в наряда, сигурно щот тия 300 лева са оправили всичко и щот е толкова хубаво, че има опашка от 200 човека пред всеки гараж от желаещи да го работят .
Ми нормално, хората може да искат да си ползват почивките и отпуските и да не идват извънредни. Лято, отпускарски сезон. Никой не може да им забрани ако ще не 18 ами и 30 нули да има в наряда. Както писах и преди , като няма персонал да си направят организация така че да работят по-малко линии, по начесто там където няма метро и повече като довозване до метрото.
Условията и отношението в работата също са много важни. В други бивши източноевропейски столици като Букурещ, Будапеща, Прага заплатите вече не са кой знае колко по-високи, но и в трите има в пъти повече обществен транспорт и в обществения транспорт е пълно с работещи млади момчета и момичета, въпреки че и там имат известен недостиг, такова нещо като тука никъде няма. В София е тотално неглижирано с години ( извън метрото и МАН-овете) и резултата е налице. Дори да се предприемат спешни кризисни мерки ще са нужни години за да потръгнат нещата отново надобре.