Кога ще ги сменят тези подобия на автобуси? Като чета в другите теми, те са виновците да бутат графика за уикенда, тоест да трябва да излизат къси автобуси на линии за дълги. Трябва вече да се задействат поръчки за замяната им час по - скоро, а не още години на ред шофьорите, пътниците и най - вече работещите в сервиза, да се мъчат с тях. Подир тях и всички турски кочини трябва да се сменят, че от тях автотранспорта освен главоболия и загуби, друго не вижда.
Не ти знам ЕГН-то или трудовият стаж, но съм напълно наясно, че не разбираш нищо от организационната част на МГТ.
Не виждам и приноса ти за това да се появят
по-добри автобуси от Лайънс (!?).
За начало - тези автобуси са 186 броя.
Да кажем 2-3 са извън строя перманентно, пресметни какъв % от тях се движат 24/7 и какъв % от колите по наряд съставляват.
Ако не можеш да пресметнеш - отиди на борсата и започвай да си вадиш хляба.
Или започни да работиш в СА. И без друго имат недостиг на кадри.
На този етап, точно Лайънс са
последните, които СА може да си позволи да разкара, а списъкът преди тях е доста дълъг.
Лайънс са гръбнака на Дружба, Земляне и Малашевци и основните линии като: 94, 280, 76, 204, 305, 213, 413, 88, 102, 83, 11, а напоследък и 111.
Много малко са моделите в исторически план (освен Икарус 280 и може би МБ 305Г), които са съставлявали толкова сериозен % от подвижният състав и дългосрочно са съумявали да го покриват.
Ако бяха толкова лоши автобуси, щяха да имат по-кратък живот от BMC Belde на Тея Травел!
На тези пътища, с тази поддръжка и тази експлоатация е истински подвиг толкова добре да се справят тези автобуси!
Освен това покриват основните изисквания (нископодови, двигател ЕВРО 6 / CNG - еко клас/категория и т.н.)...
На всичкото отгоре, не мога да разбера храната от страна на по-младите във форума по адрес на тези автобуси, които са много по-качествено и западно производство (особено първата партида) на фона на боклуците, с които сме били заливани по соца, а и напоследък (турски, китайски и т.н.).
И да ви е скучно и писнало всеки ден да се возите в едно и също - свиквайте, приемете го и спрете да хленчите, още дълго време ще е така!
Публичният транспорт не се движи, за да се угажда на детските ви прищявки!
Във времето (и когато дойде това време) ще се появи следващото поколение автобуси и електробуси, на които същите хора отново ще се нахвърлите, защото се движат всеки ден и няма бръмчащи антики или находки, които да "разнообразяват" общата картина.
Разбирам, че това не ви кефи, но ефективното управление е стремеж към максимално унифициране на подвижният състав, за да има и най-голям обем резервни части за съответните возила.
И няма база за сравнение между Лайънс и СГ262, още по-малко пък между Лайънс и Икарус 280 или Лайънс и 305Г.
Лайънс ги бие всичките. След време, надявам се, и по стаж и години на пътя.