Ясно е че информацията във влаковете е минимална, но в случая объркването е предизвикано според мен най вече от персоналът на влака, който не е преместил пътниците. В международните влакове би следвало персоналаът да е добре обучен да помага, а в случая те дори не са им казали, че са в грешният вагон.

Може и изобщо да не са обърнали внимание и да не знят точно в коя гара кой вагон разкачват, което не трябва да бъде така.

Пътникът не е длъжен да има достъп до интернет и също така хора с намалено зрение може да пропуснат хартиената табелка с маршрута на вагона. В такъв случаи персоналът трябва да е там, за да упъти пътниците. И в двете железници обслужването на международните влакове е на много ниско ниво.

Относно гласовото оповестяване, през 2019 година започнаха такова в няколко влака за морето и беше много приятно. съобщаваха се спирки, връзки и се подканваха пътниците да посетят бистрото, но просъществува не повече от година... Може да се възстанови, защото повечето вагони на бдж разполагат с такава възможност, но няма желание.